Muistatko, kun Summeri tuli kesäloma-aamuisin telkkarista?
Majakan väki ja Klaani oli ihan parasta ysärin loppua ja nolkytluvun alkua :D
Kommentit (30)
Juuh. Silloin oli vielä kesät lomaa. Noiden aikojen jälkeen ei olekaan sitten juuri lomaa ollut.
Kaiholla muistelen noita aikoja
Voi, muistan! Katsottiin sitä aina lasten kanssa, minäkin tykkäsin vaikka olin aikuinen.
Juu oli hyvä. Yks vuos eri bändit teki omat versiot Dannyn kesäkadusta, se jäi mulle mieleen. Ja musta kanssa klaani oli ihan paras!
Nuoruuden kesät. Vähän nostalginen ja kaihoisa olo.
Kyllä,YLE sitte pilas senkin ja suoltaa nyt jotain alastomia selviytyjiä teineille.
Kyllä. Nykyäänhän Summeri on jotain seksimädätystä
Muistan, vaikka en katsonutkaan sitä kuin joskus yli parikymppisenä kun olin työttömänä. Oli ihan ok katseltavaa.
Heikki Paasonen oli juontajana uransa alkuaikoina 👍
Uimastadikka
Nuppu ja Heikki
Peltsi ja Silvia
joku meripaikka, jossa jonain kesänä kuvattiin
Sartsa ja Timppa
puhelinkilpailut jakson lopussa, jossa juontaja päätyy lopulta altaaseen tai mereen
Mitä nostalgiaa 😍
Muistan Nuppu Stenrosin isot tissit.
Muistan! Ja sen edeltäjän KesäQ:n. Majakan väki oli suosikkini. Summerissa tuli myös joskus myöhemmin Lostin tyylinen sarja Flight 29 Down, jossa nuoret haaksirikkoutuivat saarelle. Sekin oli hyvä. Summerissa tuli paljon hyviä nuortensarjoja.
Olin 2007 yläasteella ja Summeri+Serranon perhe oli syy herätä aamuisin :DD
Ai että kylläpä tuli ihanat muistot. Muistatteko sen H2O missä oli merenneitoja? Oli kyl niin hyvä mut huvittaa näin jälkikäteen että vaikka ei tiennytkään paljoa lapsena niin tunnisti että puhuivat omituista englantia. Olisiko ollu aussi?
Usvametsä kirjoitti:
Muistan! Ja sen edeltäjän KesäQ:n. Majakan väki oli suosikkini. Summerissa tuli myös joskus myöhemmin Lostin tyylinen sarja Flight 29 Down, jossa nuoret haaksirikkoutuivat saarelle. Sekin oli hyvä. Summerissa tuli paljon hyviä nuortensarjoja.
Se pahispoika Flight 29 Downista oli hottis.
Vierailija kirjoitti:
Näkiskö sen Klaanin jostain?
Youtubesta löytyy: https://www.youtube.com/watch?v=i-UEQzH-kj8
Se aikakausi loi rasisteja, joiden syntejä nyt korjataan.
Muistan.
Kärkkäri, Kärkkäri!