"Amerikkalainen upseeri" lähestyi mua somessa
Ja olen vasta 26-vuotias. He ovat laajentaneet kohderyhmäänsä. :D
Kommentit (18)
Oih, onnekas!
Itse olen vain odotellut että joku uros ottaa muhun yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kai aloitit kiihkeän suhteen hänen kanssaan?
Tottakai. Ja lähetin rahaa lentolippuihin.. :'D Not.
Ehkä näytät enemmän vuosia kulkeneelta?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näytät enemmän vuosia kulkeneelta?
En sentään. :D
Mene peliin mukaan niinkuin se yksi naiselokuvaohjaaja, luitko siitä? Vedätä sitä, ole menevinäsi lankaan ja niin edelleen. Katso, miten pitkään kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ja lähetin rahaa lentolippuihin.. :'D Not.
No höh :( Aina jos jaksaa, pitäisi itse vedättää näitä upseereita.
Jos se pyytää sulta rahaa niin pyydä häntä lainaamaan sulle hieman bensarahaa, että pääset automaatille. Voit myös pyytää rahaa jotta saat tilattua uuden pankkikortin kadonneen tilalle. Koeta lypsää häntä niin paljon kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Oih, onnekas!
Jospa Nigerian kuningashuoneessa olisi vielä vapaita prinssejä sulhasehdokkaiksi?
Mä en ymmärrä teitä. Kerrankin kun olisi mahdollisuus tutustua univormuun pukeutuvaan herrasmieheen ja ehkä jopa päästä sosiaalisessa asteikossa pari askelta ylöspäin. Te vaan dissaatte ja naureskelette tälle hienolle mahdollisuudelle, hävetkää. Itse tekisin kyllä aivan kaikkeni pitääkseni tuota orastavaa suhdetta yllä ja ovea avoinna komean upseerin käydä, maksoi mitä maksoi, uhrattu aika, vaiva ja raha varmasti kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se pyytää sulta rahaa niin pyydä häntä lainaamaan sulle hieman bensarahaa, että pääset automaatille. Voit myös pyytää rahaa jotta saat tilattua uuden pankkikortin kadonneen tilalle. Koeta lypsää häntä niin paljon kuin mahdollista.
Hi dear, i can give you 50 000 euros If you could just give me 1000 euros so i can get a taxi to make tö bänk träsföör rait nau söör mister hanii"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, onnekas!
Itse olen vain odotellut että joku uros ottaa muhun yhteyttä.Jospa Nigerian kuningashuoneessa olisi vielä vapaita prinssejä sulhasehdokkaiksi?
Koskakohan niillä on naima-aika ja morsiamen etsimiset kiihkeimmillään? Voisin laittaa uuden profiilikuvan Facebookiin.
Vierailija kirjoitti:
Oih, onnekas!
Onko se oltava amerikkalainen upseeri vai kelpaisiko tällainen suomalainen tykkimies?
Sai jo useita satoja tuhansia yhdeltä pälliltä
Sinne meni sen sukuhaaran perinnöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, onnekas!
Itse olen vain odotellut että joku uros ottaa muhun yhteyttä.Onko se oltava amerikkalainen upseeri vai kelpaisiko tällainen suomalainen tykkimies?
Kelpaa!
Jään odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden tyyppien kanssa kannata olla missään tekemisissä, vaikka tietäisikin pelkäksi huijariksi. Ne on ammattirikollisia, eikä mitään keppostelevia koulupoikia. Parasta pysyä erossa, vaikka olisivatkin toisella puolella maailmaa.
Epäilen ystäväni joutuneen huijarin kynsiin. Millä haulla löytyisi tyypistä tietoa, kun muka asuu Suomessa