Kuukautiskierron pituuskysely...?
Kerro ketjuun omasi
1. Ikä 42v
2. Kk pituus 26 pv
3. Kuukautisten kesto 3-4 pv
4. Ei hormonaalista ehkäisyä
Silkasta mielenkiinnosta
Kommentit (41)
1. Ikä 31 v.
2. Kierto 31-35 vrk
3. Kuukautisten kesto 2-3 vrk
4. Ei ehkäisyä
32v
Kierto 27-29 päivää
Noin 7pv kuukautiset (aktiivisia vuotopäiviä ehkä 4, mutta seuraavat päivät on ns välipäiviä, kun pailat puhdistuu)
Ei hormonaalista ehkäisyä, mutta kierukka harkinnassa. Jännittää vaan mahdolliset sivuoireet.
35
Kierto 26-28
Noin 4-5 pvä menkat
Ei hormonaalista
Vierailija kirjoitti:
1. Ikä 30 v.
2. Kierto 38-40 vrk.
3. Kuukautisten kesto 6-7 vrk.
4. Kuparikierukka.
Huomaatko, onko kierukalla ollut vaikutusta kierron pituuteen tai vuotopäivien määrään?
1. Ikä 29 v
2. Kierto 26–29 pv
3. Kuukautisten kesto 7–9 pv
ikä: 29
Kierto: 30-60 päivää (epäsäännölliset)
Kesto: 4-8 pvä
Ei hormonaalista ehkäisyä
Meidän kielemme on kyllä mahtavaa, kun natiivitkaan eivät sitä osaa. Kuulautiskierto kyselee pituuksia 😀
Mitä teille tarkoittaa kuukautisten kesto? Mulla voi olla ihan selkeää vuotoa päivät 2-5. Eka päivä yleensä vain tiputtelua. Mutta sitten kun vuoto on loppunut niin sisään varmasti jää sitä tavaraa ja se sitten puhdistuu joko valkovuodon mukana tai... en mä tiedä mitä sille edes käy, johonkin se sitten katoaa. Mutta ne selkeän vuodon jälkeisen 3-4 pv on sellaisia että esim seksin aikana voi tulla punertavaa/rusehtavaa tavaraa pieniä määriä esim kondomin pintaan. Niin mä lasken kuukautisten keston vuoto + pari töhnäpäivää :D en tiedä miten se virallisesti menis.
Ikä 40
Kierto 26-28
Kesto 4-5 päivää
Ei ehkäisyä
1. Ikä: 32
2. Kk pituus: 25-27 (ennen oli aina 28 päivää, nykyään heittelee)
3. Kuukautisten kesto: noin viikon
33v. Kierto 26-28 päivää. Kesto 3-5 pvä. Ei hormonaalista
Ikä 40v
Kierto 28 vrk
Kesto 7-8 vrk
Ei ehkäisyä, ei ole koskaan ollut.
30 v
35-40 pv
3-4 pv
ei hormonaalista ehkäisyä, ei kierukkaa
Muistaakseni 23vrk oli kierto ja kesti jotai 6pv. Neuvolassa sanoin kierron olevan 23-24vrk ja th sanoi, että 24 on epäsäännöllinen. Sanoin sitten että 23vrk ja on säännöllinen kierto. Lasten jälkeen laitoin kierukan (5v) ja kuukautiset jäi historiaan, mitä nyt vähän tiputteli joskus. 50v:na poistettiin kohtu ja viimeinen kierukka oli vähän yliaikaa. Likkana mulla oli ainahuono hb. Nyt on vähän liiankin korkea. Kerran oli 151, kun menin verenluovutukseen. Nyt verenluovutuskin on niin vaikeaa, kun pitäis aikaa varata. Ikää nyt 58v.
31 v
23-25 päivää
2-4 päivää
Ei ehkäisyä
49v
Kun se vielä oli jotakuinkin säännöllinen pari vuotta sitten, oli n. 21 vrk, kesto 4-6.
Sittemmin ollut mitä tahansa kahdesta viikosta eteenpäin, sitten pari pidempää kiertoa ja nyt olen odotellut 3 kk.
Ei ehkäisyä.
29 v.
28-30 päivää
2-3 päivää
Ei ehkäisyä
Jestas, en ollut edes tiennyt, että kuukautiset kestää monella jopa viikon! Nyt ymmärrän paremmin, miksi menkoista puhutaan sellaisena maanvaivana.
Vierailija kirjoitti:
29 v.
28-30 päivää
2-3 päivää
Ei ehkäisyäJestas, en ollut edes tiennyt, että kuukautiset kestää monella jopa viikon! Nyt ymmärrän paremmin, miksi menkoista puhutaan sellaisena maanvaivana.
No vuotoa 3 pv, mutta sellasta epämääräsyyttä melkein viikon.
1. 35v
2. 22-29 vrk, keskimäärin 24
3. 5 päivää
4. ei hormonaalista
Aika tasaista näyttää olevan monella, että 0-3 pv vaan heittää pituus. Itsellä lähes aina 22-25, mutta välillä tulee selvästi pitempiä (27-29). Olen lukenut ja huomannutkin, että flunssat ym. voi vaikuttaa. Ootteko huomanneet vastaavaa? Vai mikähän kaikki tuohon pituuteen oikein vaikuttaa?
1. Ikä 30 v.
2. Kierto 38-40 vrk.
3. Kuukautisten kesto 6-7 vrk.
4. Kuparikierukka.