Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkosuomalaisen havainto suomalaisista naisista:

Vierailija
26.04.2013 |

Olen Suomessa pitkästä aikaa, ja kotimaassani pidän itseni osittain kosketuksessä tänne somen kautta ja tätäkin palstaa lukemalla.

Turun keskustassa tuli käytyä tänään ja odotin palstan perusteella että ison kaupungin keskusta on täynnä pöhönaamaisia tuulipukutanttoja ja suttuisia nuoria naisia, mutta totuus olikin toinen. Kadut ja kaupat olivat täynnä niin kauniita naisia että heteronaisenkin pää kääntyili kuin pöllöllä! Etenkin nuoret naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja laittautuvat juuri sopivasti ja persoonallisesti. Vanhemmatkin naiset ovat tyylikkäitä ja huomattavasti hoikempia kuin kotimaassani (toinen eurooppalainen maa). Siis ei noin paljon naiskauneutta näe oikein missään! Lisäksi suomalainen tyyli on ihanan raikas.

On minulla kyllä huomautettavaakin. Täällä palstalla mollataan naisten pukeutumista, mutta kiinnitin huomiota siihen että ainakin yli kolmekymppiset miehet pukeutuvat huonosti ja ovat epäsiistin oloisia. Nuoremmat miehet pukeutuvat tarkemmin ja ovat persoonallisempia. Miksette tästä ole kertoneet?

T. Ihmettelijä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ämmä takasin sinne kreikkaan. Olette jo lypsäneet meidän rahat. Nyt ilmeisesti tullaan tänne kerjäämään lisää

Vierailija
2/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, unohdin että palstalla on näitä päälle 30-vee miehiä joille on herkkä paikka ettei suomalaiset naiset ehkä olekaan siiderivalaita. Mutta tuo raivonpurkaus paikannee kuplasi. Nyt on kaikki taas hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko yksioikoinen ja rumasanainen analyysi. Mies?

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:07"]

Painu ämmä takasin sinne kreikkaan. Olette jo lypsäneet meidän rahat. Nyt ilmeisesti tullaan tänne kerjäämään lisää

[/quote]

Vierailija
4/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, kysymyksessä oli Turku, tunnetusti Suomen tyylikkäin kaupunki.

Vierailija
5/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:11"]

Oho, unohdin että palstalla on näitä päälle 30-vee miehiä joille on herkkä paikka ettei suomalaiset naiset ehkä olekaan siiderivalaita. Mutta tuo raivonpurkaus paikannee kuplasi. Nyt on kaikki taas hyvin.

[/quote]

Älämölinästä ja alatyylistä päätellen ehdottomasti mies.

Vierailija
6/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä maalla, 30km Turun keskustasta, lapsetkin osaavat kysyä kun lähdetään "kaupunkiin", mennääkö keskustaan vai Myllyyn ja sen mukaan valitaan vaatteet joissa lähdetään.

Vierailija
7/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaatteet ole tärkeitä. Siveys on.

Vierailija
8/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:15"]

[/quote]

Juu, mutta naiset olivat kasvoiltaankin oikein huomattavan kauniita. Kotikaupunkini muotimaailmaa arvostetaan myös, mutta perusnaama ei siellä ole läheskään samaa kanttia kuin täällä. :O

En itse ole mitenkään poikkeuksellisen kaunis, ei kukaan minua kotopuolessakaan jää katselemaan. Täällä olen suorastaan harmaa!

Vierailija
9/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:20"]

[/quote]

Juu, mutta naiset olivat kasvoiltaankin oikein huomattavan kauniita. Kotikaupunkini muotimaailmaa arvostetaan myös, mutta perusnaama ei siellä ole läheskään samaa kanttia kuin täällä. :O

En itse ole mitenkään poikkeuksellisen kaunis, ei kukaan minua kotopuolessakaan jää katselemaan. Täällä olen suorastaan harmaa!

[/quote]

Missä muuten asut ulkomailla?

Ja ei siinä, minustakin suominainen on oikeasti kaunis. Huonotapainen ja -käytöksinen, mutta kaunis.

Vierailija
10/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:56"]

Olen Suomessa pitkästä aikaa, ja kotimaassani pidän itseni osittain kosketuksessä tänne somen kautta ja tätäkin palstaa lukemalla.

Turun keskustassa tuli käytyä tänään ja odotin palstan perusteella että ison kaupungin keskusta on täynnä pöhönaamaisia tuulipukutanttoja ja suttuisia nuoria naisia, mutta totuus olikin toinen. Kadut ja kaupat olivat täynnä niin kauniita naisia että heteronaisenkin pää kääntyili kuin pöllöllä! Etenkin nuoret naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja laittautuvat juuri sopivasti ja persoonallisesti. Vanhemmatkin naiset ovat tyylikkäitä ja huomattavasti hoikempia kuin kotimaassani (toinen eurooppalainen maa). Siis ei noin paljon naiskauneutta näe oikein missään! Lisäksi suomalainen tyyli on ihanan raikas.

On minulla kyllä huomautettavaakin. Täällä palstalla mollataan naisten pukeutumista, mutta kiinnitin huomiota siihen että ainakin yli kolmekymppiset miehet pukeutuvat huonosti ja ovat epäsiistin oloisia. Nuoremmat miehet pukeutuvat tarkemmin ja ovat persoonallisempia. Miksette tästä ole kertoneet?

T. Ihmettelijä

[/quote]

Olet ehkä mamuna vähän hukassa asiasta.

Vierailija
11/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:20"]

[/quote]

[/quote]

Missä muuten asut ulkomailla?

Ja ei siinä, minustakin suominainen on oikeasti kaunis. Huonotapainen ja -käytöksinen, mutta kaunis.

[/quote]

En nyt viitsisi ihan henkilöllisyyttäni paljastaa. Mutta huonosti ei käyttäytynyt kuin joku alkkisrööri bussipysäkillä. Nähdäkseni kaikki miehiä.

Vierailija
12/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun naiset ei ole yhtä kuin Suomen naiset. Eron huomaa jo kun menee itään vaikka Helsinkiin niin naiset ovat muuttuneet persjalkaiseksi maatiaisroduksi, joten mitään suurempaa tilastollista päättelyä sun ap tuskin kannattaa tehdä.

Vierailija
13/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:34"]

Turun naiset ei ole yhtä kuin Suomen naiset. Eron huomaa jo kun menee itään vaikka Helsinkiin niin naiset ovat muuttuneet persjalkaiseksi maatiaisroduksi, joten mitään suurempaa tilastollista päättelyä sun ap tuskin kannattaa tehdä.

[/quote]

Rotuoppia kehiin vaan!

Itse olen kyllä nähnyt Turussakin lähinnä vain niitä persjalkaisia naisia.

Vierailija
14/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:56"]

T. Ihmettelijä

[/quote]

Olet ehkä mamuna vähän hukassa asiasta.

[/quote]

Kävelin kaupungilla tunteja ja huomasin että naiset ovat keskiverroin kauniimpia kuin kotikaupungissani. Minulla on havainto joka perustuu kahteen vertailupohjaan. Miten sellaisesta voi olla hukassa? En vain tiedä että maan tapaan kuuluu kävelyttää kaduilla Ruotsalaisia naisia jotta typerät ulkomaalaiset luulevat että suomalaiset naiset ovat kauniita? Turun vedessä on hallusinogeeneja? Missä kohtaa havaintoni on rampautettu? Kerro toki.

Vierailija
15/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:34"]

[/quote]

Höhö, usko unelmiis. Suomalainen ruumiinrakenne saattaa vaihdella hieman alueittain, mutta kyllä se on aina suomalainen. Ei esim. italialainen vartalotyyppi tai Somalialainen.

Vierailija
16/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi ulkosuomalaiset eivät voi paljastaa asuinmaataan :D Ihan kuin olisit ainoa suomalainen juuri siinä maassa. Meitä on nykyään niin paljon ja joka paikassa!

Vierailija
17/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 00:41"]

Ihmettelen, miksi ulkosuomalaiset eivät voi paljastaa asuinmaataan :D Ihan kuin olisit ainoa suomalainen juuri siinä maassa. Meitä on nykyään niin paljon ja joka paikassa!

[/quote]

Muakin vähän naurattaa nämä uniikit lumihiutaleet. Vai olisiko niin, etteivät asukaan ulkomailla, vaan aikansa kuluksi provoilevat täällä?

Vierailija
18/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa luotan siihen etten ole ainoa ulkosuomalainen joka majailee nyt Turussa. Paljastin mielelläni tuon yksityiskohdan sillä sillä tuntui olevan merkitystä sille miten reilu havaintoni on. Meitä expat-suomalaisia on todella runsaasti jo pelkästään kaupungissa jossa asun, mutten voi tietää montako sieltä on vierailulla juuri täällä. Valitsin paljastanko alkuperämaan vai nykyisen olinpaikkani tätä kirjoitusta varten, ja jälkimmäinen tuntui mielestäni merkityksellisemmältä.

Olen usein kirjoittanut täällä ainakin mieheni kansalaisuuden paljastaen, minkä myötä kotimaakin voi tulla selville. :)

Vierailija
19/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, blogien kautta seuraan välillä suomalaista nykypukeutumista ja ainakin täällä Saksassa kaupunkilaisnaiset ovat rennompia, joskin työpukeutumisessaan asiallisia ( hitsaamatta/skitsoilematta liikaa siinäkään). Alueellisia eroja tietysti on, mutta tietty orjallisuus puuttuu ( tai sitten saamani suomalaisvaikutelmat ovat blogimaailman vääristämiä).

Vierailija
20/22 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, blogien kautta seuraan välillä suomalaista nykypukeutumista ja ainakin täällä Saksassa kaupunkilaisnaiset ovat rennompia, joskin työpukeutumisessaan asiallisia ( hitsaamatta/skitsoilematta liikaa siinäkään). Alueellisia eroja tietysti on, mutta tietty orjallisuus puuttuu ( tai sitten saamani suomalaisvaikutelmat ovat blogimaailman vääristämiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme