Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppajonossa oli sexy paha poika ennen minua, joku helvetin enkeli tms, pitkä vaalea tukka ja partaa

Vierailija
05.07.2020 |

Yritin olla coolisti vain takana ja pitää turvaväliä, laittoi ystävällisesti palkin liukuhihnalle heti että voisin jo tulla pakkaamaan, pidin silti raon.
Niin ja en tarkoita että olisi silmänsä iskenyt minuun, ei todellakaan, olen keski-ikäinen rasvapallo, minä huomasin mustien lasien takaa vaivihkaa että edessäni oli sellainen mies, joka varmasti panee kuin alfa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuhhhh tuoksuiko kapula pimpalle? Mies varmaan uittanut sormia pimpoissa tänäkin aamuna.

Vierailija
2/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä siivet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan pihassa kuului kun motskari pärähti käymään. Jos olisin 20 vuotta nuorempi, olisin voinut kuvitella että odotti kunnes tulen kauulos, mutta tiedän että kyse oli puhtaasta sattumasta.

Huhhuh, harvoin siä näkee noin kuumia miehiä missään. Kaikki on niitä pulipäitä nykyään.

ap

Vierailija
4/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea? Ei saletisti stadis ainakaa

Vierailija
5/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuuuhhhh tuoksuiko kapula pimpalle? Mies varmaan uittanut sormia pimpoissa tänäkin aamuna.

En haistellut. Yritin olla vaan coolisti, alkoi jotenkin tuntua että se vaistosi että huomasin miten kuuma se on ja tuntui kun oisi välillä vilkuillut, en tiedä.. silmäilin vain kauppalappuani, muka katsoin olinko muistanut kaikki, voi helkutti. Sitten alkoi jotenkin nolottaa, ja sillä oli senverran ostoksia että pakkaamisessa meni hetki ja minä toljotin siinä sen edessä kun odotin omien ostosteni maksua.,

Vierailija
6/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Suomea? Ei saletisti stadis ainakaa

Saattoi olla bandisos koska se on meidän kylän mopokerho, en tajua miksen lukenut sitä selkäpamflettia, katsoin vain että siinä on kerholainen.

ap

Vierailija
7/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset Jonnen fantasiat. Kaupoissa ei ole kapuloita käytössä ollut enää pitkiin pitkiin aikoihin.

Vierailija
8/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prosenttijengiläiset tykkäävät kehopositiivisista jumppapalloista, sillä ne saa tekemään aivan mitä tahansa, kaman salakuljetuksesta kännykän vientiin tapaamisen aikana.

Kehopositiivisissa riittää pinta-alaa ja kolosia pirin piilottamiseen ja 9:n tuuman älypuhelimelle.

Voi olla, mutta minä en ole kehopositiivinen, vaan negatiivinen. Ei ole ollenkaan kivaa olla ylipainoinen, on jo sairauksiakin ja pakko olisi vähän railoja ja koloja saada mataloitettua.

ap

Vierailija
9/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset Jonnen fantasiat. Kaupoissa ei ole kapuloita käytössä ollut enää pitkiin pitkiin aikoihin.

Kyllä näkyi meidän ääs-marketissa jo olevan käytössä. Vaikka oli onneksi vielä merkit myös turvaväleistä ja pleksi kassan edessä.

Mikä fantasia tämä on, fantasiassa se olisi pannut minua läheisessä metsässä edestä ja takaa, ja minä olisin kuuma hyvän näköinen letukka.

ap

Vierailija
10/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kapuloita on toisissa kaupoissa.

Vierailija
11/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa kapulaa..