Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Synttärilahja äidille

Vierailija
05.07.2020 |

Äidilläni on synttärit parin päivän päästä, eikä minulla ole mitään ideaa lahjasta. Lahjan pitäisi olla joku minkä saa haettua kaupasta, sillä aikaa netistä tilaamiseen ei ole. Hän ei myöskään halua mitään lahjakortteja. Äitini on vähän päälle 50v.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jokin astia

Vierailija
2/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta jokin astia

Äidilläni on todella paljon astioita (olen lähes aina antanut niitä hänelle), joten olisi kiva välillä antaa jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo sille itse kakku. Ilahtuu varmasti.

Vierailija
4/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivo sille itse kakku. Ilahtuu varmasti.

Tämä oli alkuperäinen suunnitelma, mutta äitini haluaa kuulemma itse suunnitella ja leipoa kakkunsa :D.

Vierailija
5/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ideoita kaivataan!!!

Vierailija
6/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti, hierontaan

Vierailija
7/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti on aina tyytyväinen, kun saa vuodesta toiseen uuden paitulin.

Vierailija
8/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käsi- tai jalkavoide. Pullo hyvää viiniä. Aikaa sinun kanssasi: yhdessä syömään, taidenäyttelyyn + kahville, elokuviin.

Vierailija
9/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Marimekon sukat ja Luhdan Outletista Your Face/Ril’s mikäs se nyt oli (siellä myydään molempia ja O.I.S -merkkiä) puseron, oli -70% ale! Suosittelen!

(Hki, Ristikko)

Vierailija
10/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme sisarusteni kanssa korin johon laitoimme kahvia, jalkahoitotuoteita, hyviä kasvo-ja vartalorasvoja, saunatuoksuja, pehmoiset sukat yms. Tykkäsi kovasti.

Vierailija
11/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa äidillesi aika kampaajalle / hierojalle / kosmetologille. Mieti, mistä hän pitäisi eniten. Älä kerro etukäteen, vaan sano, että nyt mennään yhteen kivaan paikkaan. Tämä ei  tietenkään käy itse syntymäpäivänä, mutta muutaman päivän päästä. Keksi hyvä selitys paljastamatta lahjaasi, kun hän varmasti ihmettelee, kun sulla ei ole mitään muuta kuin kukkakimppu. 

Vierailija
12/12 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa äidillesi aika kampaajalle / hierojalle / kosmetologille. Mieti, mistä hän pitäisi eniten. Älä kerro etukäteen, vaan sano, että nyt mennään yhteen kivaan paikkaan. Tämä ei  tietenkään käy itse syntymäpäivänä, mutta muutaman päivän päästä. Keksi hyvä selitys paljastamatta lahjaasi, kun hän varmasti ihmettelee, kun sulla ei ole mitään muuta kuin kukkakimppu. 

Makuasioita, mutta mä en yhtään tykkäisi tällaisestä. En halua että minut yllättäen vietäisiin esim. kosmetologille tai kampaajalle.

Ja nyt korona-aikaan vielä vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan