Apua! Synttärilahja äidille
Äidilläni on synttärit parin päivän päästä, eikä minulla ole mitään ideaa lahjasta. Lahjan pitäisi olla joku minkä saa haettua kaupasta, sillä aikaa netistä tilaamiseen ei ole. Hän ei myöskään halua mitään lahjakortteja. Äitini on vähän päälle 50v.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Osta jokin astia
Äidilläni on todella paljon astioita (olen lähes aina antanut niitä hänelle), joten olisi kiva välillä antaa jotain muuta.
Leivo sille itse kakku. Ilahtuu varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Leivo sille itse kakku. Ilahtuu varmasti.
Tämä oli alkuperäinen suunnitelma, mutta äitini haluaa kuulemma itse suunnitella ja leipoa kakkunsa :D.
Meidän äiti on aina tyytyväinen, kun saa vuodesta toiseen uuden paitulin.
Hyvä käsi- tai jalkavoide. Pullo hyvää viiniä. Aikaa sinun kanssasi: yhdessä syömään, taidenäyttelyyn + kahville, elokuviin.
Itse ostin Marimekon sukat ja Luhdan Outletista Your Face/Ril’s mikäs se nyt oli (siellä myydään molempia ja O.I.S -merkkiä) puseron, oli -70% ale! Suosittelen!
(Hki, Ristikko)
Ostimme sisarusteni kanssa korin johon laitoimme kahvia, jalkahoitotuoteita, hyviä kasvo-ja vartalorasvoja, saunatuoksuja, pehmoiset sukat yms. Tykkäsi kovasti.
Varaa äidillesi aika kampaajalle / hierojalle / kosmetologille. Mieti, mistä hän pitäisi eniten. Älä kerro etukäteen, vaan sano, että nyt mennään yhteen kivaan paikkaan. Tämä ei tietenkään käy itse syntymäpäivänä, mutta muutaman päivän päästä. Keksi hyvä selitys paljastamatta lahjaasi, kun hän varmasti ihmettelee, kun sulla ei ole mitään muuta kuin kukkakimppu.
Vierailija kirjoitti:
Varaa äidillesi aika kampaajalle / hierojalle / kosmetologille. Mieti, mistä hän pitäisi eniten. Älä kerro etukäteen, vaan sano, että nyt mennään yhteen kivaan paikkaan. Tämä ei tietenkään käy itse syntymäpäivänä, mutta muutaman päivän päästä. Keksi hyvä selitys paljastamatta lahjaasi, kun hän varmasti ihmettelee, kun sulla ei ole mitään muuta kuin kukkakimppu.
Makuasioita, mutta mä en yhtään tykkäisi tällaisestä. En halua että minut yllättäen vietäisiin esim. kosmetologille tai kampaajalle.
Ja nyt korona-aikaan vielä vähemmän.
Osta jokin astia