Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä selkeä imusuonitulehdus (verenmyrkytys) mutta ei suostu menemään lääkäriin.

Vierailija
05.07.2020 |

Mä en jumalauta tajuu ettei voi mennä lääkäriin. Mä on niiiiin kova jätkä että, en mä mihinkään mene. Kuin saatanan keskenkasvuinen voi olla?!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwinko se siellä omiaan huhuilee..?

Vierailija
2/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeutettu leskeneläkkeeseen? Kerro se sille (vastauksella ei väliä, kunhan pohdit), sisuuntuu ja saa aikaiseksi mennä lääkäriin. Tough love noiden jäärien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenmyrkytykseen voi kuolla yllättävän nopeaa. Liian myöhään hoitoon hakeutuminen ei välttämättä auta. Voi menettää raajat tai ihan vaan kuolla.

https://yle.fi/uutiset/3-10254859

Vierailija
4/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imusuonen tulehdus ei tokikaan ole sama kuin verenmyrkytys (sepsis). Sepsiksen oireita ovat (yleensä) kuume, vilunväristykset, voi olla myös ripuli, voimattomuus, yleistilan romahdus, kylmä iho ja raajat, punaiset pisteet iholla.

Vierailija
5/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän tilanteen vakavuuden, mutta toi jääräpäinen äijä ei.

Oon nyt puhunut nätisti, vähemmän nätisti, selostanut faktat, huutanut...mutta ei ”ei tää oo mitään”.

Ap

Vierailija
6/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa Tinder ja ala selailemaan. Eiköhän ukkoon tule liikettä.

Vierailija
7/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän tilanteen vakavuuden, mutta toi jääräpäinen äijä ei.

Oon nyt puhunut nätisti, vähemmän nätisti, selostanut faktat, huutanut...mutta ei ”ei tää oo mitään”.

Ap

soita ambulanssi. Muuta et oikein voi tehdä. Tyhmä ukko.

Vierailija
8/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imusuonitulehdus voi mennä ohi itsekseenkin. Toisinaan tarvitaan antibioottia. Kuten aiemmassa kommentissa todettiin, ei ole sama kuin verenmyrkytys johon voi kuolla.

Vierailija
9/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112. He neuvovat.

Vierailija
10/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imusuonitulehdus voi mennä ohi itsekseenkin. Toisinaan tarvitaan antibioottia. Kuten aiemmassa kommentissa todettiin, ei ole sama kuin verenmyrkytys johon voi kuolla.

Mutta se voi johtaa verenmyrkytykseen. Ja sitten on kuolema lähellä.

Vierailija
11/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva lähetetty sairaanhoitajalle joka neuvoi lääkäriin tänään.

Ap

Vierailija
12/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt mihinkään lähde. Olkoon...en jaksa enää huutaa asiasta. Jos ei aikuinen tajuu niin kärsiköön seurauksista. Turha kerjätä sääliä sen jälkeen multa.

Kyllä vakavissani mietin eroa kun on noin vastuuton.

Ap

Vierailija
13/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt eroa mieti, vaan hautajaisia.

Minun isäni oli tuollainen. Ui järvessä kilometrin ulapalle, vaikka ikää oli jo 60+. Yms yms. Jouduin äitini kanssa ottamaan asenteen, ettei sille mitään mahda. Joko jää tuolle matkalle tai sitten ei. Ei jäänyt. Kuoli vasta kasikymppisenä.

Vierailija
14/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kynä ja paperia ja kysy ja kirjaa tiedot millaiset hautajaiset haluaa. Tuhkaus, kirkko, vieraat, musiikki jne. Helpottaa sun työtä sitten järjestelemisessä.

Vierailija
15/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en tommosen kanssa tekis.

Mut siis onko miehellä semmonen samanlainen juttu kuin Vaahteramäen Eemelissä Aatulla?

Vierailija
16/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit uuden sanan?

Vierailija
17/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joku hysteerinen_ämmä_joka varmaan pitää kasvomaskia kaikkialla ja osti viime viikolla joditabletteja 😂 😂

Vierailija
18/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä sepsis on niin kyllä se kohta on niin heikossa hapessa, että voit soittaa ambulanssin hakemaan hänet hoitoon. Tai ainakin itse kun sepsiksen sain niin hoitoon lähtöä ei tarvinnut pohtia, kyllä sinne ihan vaan jouduttiin.

Vierailija
19/19 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

112 ei ole neuvontanumero, eivätkä ensihoitajat voi pakottaa ketään hoitoon. Miehesi on hakeuduttava itse lääkäriin, siis ambulanssin soittaminen ei ole ratkaisu tässä tilanteessa.