Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tiedä, että työkaverisi haukkuvat sinua, puhuvat sinusta selkäsi takana

Vierailija
05.07.2020 |

ja naureskelevat sinulle, miten pystyt ohittamaan tuon ja jatkamaan ilman että se vaikuttaisi sinuun mitenkään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmettelisin varmaan että onko niiden elämä niin tylsää, onko ne niin Mitättömiä ettei rakentavampaa pysty. Jos ilmapiiri olis huono niin kysyisin suoraan että vituttaako ku mussa on enemmän ku teissä. XD

Vierailija
2/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen oululaisten hoitsujen ongelma :))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit pitää käräyttää, tieto esimiehelle, jonka on puututtava tilanteeseen.

Vierailija
4/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit pitää käräyttää, tieto esimiehelle, jonka on puututtava tilanteeseen.

Esimies on mukana tässä.

ap

Vierailija
5/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kuuntele. Täytyy psyykata itsensä ennen työpäivää, että leikit kuuroa ja kylmän välinpitämätön. Mitä ne sinusta tietää? ei mitään.

Vierailija
6/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ollut lähes jokaisessa työyhteisössäni (naisvaltainen ala). Osasta vain vahva aavistus. Sellaisen yläpuolella kannattaa leijua, omissa sfääreissään. Pahimman pedon kanssa olen olevinani kaveri. Juttelen mukavia ja olen uskovinani satujaan. Pääsemme kumpikin täten vähemmällä. Hyviä ystäviäkin työkavereista löytyy kyllä. Niistä ei pidetä meteliä.

Vierailija
7/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laksatiivi toimii aina!

Vierailija
8/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paaskan puhuminen on niin yleistä työpaikoilla. sitä on ihan kaikkialla. Nuorempana otin aika raskaasti, jos minua oli haukuttu (syystä tai ilman syytä). Nykyään ihan sama. Ei jaksa kiinnostaa. Itse en siihen sorru. (enää)

Vierailija
9/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laksatiivi toimii aina!

Jep risiiniöljyä vaan päiväkaffiin niin jo hyytyy hymyt :D

Vierailija
10/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama taktiikka, että pahimman pedon kanssa olen olevinani kaveria. Muuten ignooraan kaikki puheet, käyn siellä vain hakemassa rahani ja todellinen elämäni sekä ystävät on jossain ihan muualla.

Vierailija
11/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kostaa kusipäille jossain vaiheessa! Sitä vaan odotellessa!

Vierailija
12/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun vaan on juttelematta noille, ala heti hakemaan toista työpaikkaa.. koska tulet olemaan eka joka tönitään ulos.

Vierailija
13/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laksatiivi toimii aina!

Jep risiiniöljyä vaan päiväkaffiin niin jo hyytyy hymyt :D

Yks työkaveri oli kerran kolme kuukautta ruikulilla ja nauratti kun se ravas vartin välein veskissä. Sai lopulta lähtöpassit kun Yt-neuvotteluissa laitettiin pask asakki pihalle.

Vierailija
14/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että nyt riittää sinun haukkuminen,laita puhelimen nauhoitus päälle jos tulee ryöpytys päälle puolustautumisestasi ja tee ilmoitus kunnianloukkauksesta/mainehaitasta poliisille.Kyllä loppuu ja saat olla rauhassa.

Vierailija
15/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vähän säälittävänä, koska olen vain töissä siellä ja elämäni on työpaikan ulkopuolella. Olen huomannut muutenkin, että jostain syystä osa ihmisistä luulee tietävänsä työkavereista kaiken ja tuntevansa hyvin. Sitten kun joku tajuaakin, että tuolla ihmisellä on vapaa-aikana elämässä jotain sellaista, mistä ei kukaan tiennyt, voi tilanne muuttua täysin ja sitten sua tuijotetaan silmät suurina kun elämäsi ei olekaan sellaista mitä on kuviteltu.

Itsellä esimerkiksi niin naurettava asia kuin auton ostaminen muutti osan työkaverien käsityksen minusta. Kuljin pitkään julkisilla töissä, koska pääsin niillä suoraan kotiovelta työpaikan ovelle. Sitten linjat muuttui mahdottomiksi. Ostin auton, joka ei sinällään ollut mitenkään kallis, käytettynä 40000€. Uudehko ja joillakin mukavuuksilla varustettu. En tehnyt asiasta selvitystä kenellekään, mutta ensimmäisen autoilupäivän lopulla kävi kuhina että ”se osti noin kalliin auton ja millä rahalla...” Siellä oltiin googlattu auton mahdollisia hintoja yms. Kyse ei ole rahasta vaan siitä, että he olivat vaan keskenään keksineet että tällainen ei sopisi minun pirtaan.

Vierailija
16/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en vaan välitä. Työkaverieni mielipide ei ole minulle minkään arvoinen. Puheensa on kuin kärpäsen surinaa korvissani.

Vierailija
17/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää. Niin tavallista tollanen haukkuminen yms pas*an jauhanta hoitoalalla. Teen työni, enkä kotona mieti työjuttuja.

Vierailija
18/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa, koska itse en oikein ole päässyt tuollaisesta kohtelusta yli. Olen alkanut saada arvostusta, ja minusta ehkä jopa pidetään nyt, mutta jossain mielen perukoilla asia vaivaa edelleen. Joidenkin työkavereiden seurassa olen vaivaantunut, koska tiedän heidän naureskelleen minulle.

Yritän olla ajattelematta asiaa liikaa, koska tämä on vain väliaikainen työpaikka.

Vierailija
19/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vähän hankalaa olla välittämättä. Tiedän että jotkut juoruavat mun elämästä töissä selän takana. Se vaikuttaa niin että olen hyvin sulkeutunut töissä enkä halua puhua kenellekään yhtään mitään elämästäni, koska en ole varma keitä kaikkia ne juoruavat ovat. Onneksi oli pitkään etätyötä meillä niin sai olla näkemättä niitä pikkusieluisia kuspäitä.

Vierailija
20/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimies on mukana tässä.

ap

On käynyt pariin otteeseen, että vapailta palattuani esimies on halunnut jutella "vakavasti" kun kolleegat ovat käyneet puhumassa sille selkäni takana peetä.  Esimies kokee että ongelma on minussa, koska "useampi" on kertonut samaa, eli sen täytyy olla "totuus". Esimies ei ymmärrä, että se että useampi kertoo samansuuntaista, ei välttämättä tee väitettä todelliseksi. Se tarkoittaa mahdollisesti sitä, että nämä henkilöt ovat keskenään hyvää pataa ja valmiita heittämään jonkun, josta eivät paljon pidä, rekan alle. Työpaikan henki on huono. Lähes kaikki haukkuvat muita selän takana toisille.  Nämäkin jotka ovat kantelemassa/ juoruilemassa pomolle, haukkuvat pomoa kilpaa sen selän takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi