Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet syönyt parhaimman buffet-lounaan ulkomaat/Suomi?

andymccouys
05.07.2020 |

Suomessa tykkäsin ehkä Malmin Nepalilaisesta (joita on 3) mutta se jossa on Buffetti, about 10 e, samoin Käpylässä intialainen Buffet 10 e.

Muta paras mitä oon syönyt koskaan oli OSAKASSA Japanissa, en muista nimee nyt, mutta niitähän on paljon sellainen 30 e buffett jossa on grilli pöydän keskellä ja saat tilata niin paljon eri safkoja pöytään kuin ehdit ja jaksat syödä. Liha oli laatua ja söin varmaan 2 kg eri pihvejä. Kiva paistella siinä ja 3 maustetta vain pöydässä jotka mahtavia. Tabletilla vaan tilaat aina lisää ja paistelet.

noissa on lisäksi sellainen lisä että 10 e lisällä saat juoda niin paljon juomia kuin jaksat eli vaikka kunnon tujut siinä samalla mutten mä kehannut ottaa sitä kun ei se olisi pysynyt lapasessa yhtään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Cavernassa. Ulkomailla Vegasin Bellagiossa.

Vierailija
2/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Ruoka ei kovin paljon kiinnosta, enkä syö itseäni ähkyyn, vaikka ruokaa olisikin rajattomasti saatavilla. 

Sinunkin kannattaisi opetella kohtuullisuutta syömisissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Buffet Amorellalla, juomat (ml. olut ja viini) sisältyivät hintaan.

Vierailija
4/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rax

Vierailija
5/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essolla

Vierailija
6/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka on minulle tärkeämpi kuin naiset

Vierailija
7/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt niin monet buffetit että ei kylä hajuakaan.

Vierailija
8/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkarilla joskus 80-luvulla.

Vierailija
9/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ABC:llä. Ulkomailla Ruotsin risteilyllä.

Vierailija
10/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Vegas, Mirage-hotelli. Aivan käsittämätön setti. Valtava huone jonka reunoilla oli ruoka-asemia eri kulttuureista, löytyi kaikkea kreoliruuasta ranskalaiseen ja japanilaiseen, kymmeniä miehitettyjä asemia. Jälkiruokavalikoima aivan posketon.

Vierailija
11/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

International drive brazilian steak house. USA.

Ihan mielettömiä lihavartaita ja salaattia.

Vierailija
12/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivan buffet, ahh

Vierailija
13/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan paskin buffet mitä oon syönyt on suomalaiset kiinalaiset buffetit jotka liian rasvaisia kaikki tai ehkä pahin on silti IKEAN buffetit, koska ei mausteita ja mausteitahan pitää olla 10 eri purkkia ainakin chiliä pitää olla ja stadissa on kans keskusssa sellaisia suomalaisille tehtyjä "muka intialaisia ja thai buffetteja" joissa mausteet on ihan perseellään eli liian laimeeta ja ei maistu oikeastaan miltään

Kalliossa intialaine buffet 5 e oli kans ihan jännä koska halvalla sai ihan ok makuista intia-ruokaa! suha nimeltään mutta voi ola koronan aikana mennyt konkkaan kun huumeita ei voitu enää myyydä tiskin alta

Vierailija
14/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli hyvä Käpylä

https://www.tandoorivilla.fi/

Vierailija
15/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Las Vegas, Mirage-hotelli. Aivan käsittämätön setti. Valtava huone jonka reunoilla oli ruoka-asemia eri kulttuureista, löytyi kaikkea kreoliruuasta ranskalaiseen ja japanilaiseen, kymmeniä miehitettyjä asemia. Jälkiruokavalikoima aivan posketon.

Kiva. Mutta ruokahalu menee, kun katsoo niitä järkyttävän ylipainoisia amerikkalaisia jotka lappaavat näitä ruokia kukkuralautasellisin sisäänsä..

Vierailija
16/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Kilpis Kilpisjärvellä.  Upeat maisemat joka suuntaan.

Hyvä ruoka ja mieletön jälkiruokapöytä.  Oih, niitä kakkuja...

SUOSITTELEN!

Vierailija
17/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Linella useita kertoja. Taivaallisen hyvää!

Vierailija
18/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygge Bro:ssa, Kuopiossa

Vierailija
19/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC Pirkkala oli kyllä tosi miellyttävä yllätys. Monet muutkin buffetit on Suomessa erinomaisia, mut koska aina Apsia haukutaan, niin vastapainoksi nyt kehun.

Vierailija
20/22 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on elävä vesi ja elämän leipä

Joh. 7:38 

Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

Joh. 6:33 

Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."

Joh. 6:35 

Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.

Joh. 6:41 

Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";

Joh. 6:48 

Minä olen elämän leipä.

Joh. 6:50 

Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.

Joh. 6:51 

Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."

Eli allahilaisittain voisi sanoa että

"Jeesus on elämän kebab"

japaniksi

"Jeesus on elämän sushi "

italiaksi

"Jeesus on elämän pizza"

mutta Kiinaksi on vaikea kääntää kun ne syö koiraa ja lepakkoa ja suomeksi taas kun ei ole oikein kansallisruokaa, "elämän hernekeitto" olisi liian vulgaari ilmaisu

ehkä "Jeesus elämän ruisleipä" voisi olla ok

Suomen kansallisruoka on ruisleipä. Satavuotiaan Suomen kansallisruoaksi valittiin ruisleipä. Kärkijoukossa olivat myös karjalanpaisti, karjalanpiirakka sekä paistetut kalat perunamuusin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä