Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei juo, mutta ei anna munkaan mennä koskaan baariin.

Vierailija
25.04.2013 |

Eikä oikeastaan ole kyse vaan baariin menemisestä vaan siitä, etten voi käydä missään muualla kuin ruokakaupassa ja töissä.
Ja mies joi ennen paljon, mutta lopetti. Meillä lapset jo isoja, mutta olen huomannut, että ostan sitten kotiin vähän juotavia tihenevään tahtiin, kun en missään saa käydä ystäviäni tapaamassa muutaman siiderin kera tai yleensä muutenkaan. Herra itse kyllä tekee mitä tahtoo ja minä istun aina kotona! Neuvoja??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis miten ei anna sun mennä minnekkään? Mitä jos menet, mitä se tekee? Lyö?

Sä olet käsittääkseni aikuinen ihminen ja saat tehdä mitä huvittaa. Ei parisuhteessa toinen voi kieltää tekemästä jotain, tai voihan sitä kieltää muttei siihen tarvitse alistua!!!!

Vierailija
2/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli mies joka ei antanut mennä minun minnekkään muualle kuin kauppaan tai koiraa viemään. Ei hän suoraa kieltänyt, mutta kun mun tuli aika mennä esim. kaverin luokse kahville, niin hänelle tuli kiire mennä hoitamaan joku asia, jossa ei kauaa mene ja niinpä minä odotin turhaan kotona.

Viihteellekään en voinut mennä koska hän ei osannut sanoa sopiiko esim perjantaina vai lauantaina. Joskus saattoi sopia perjantai, mutta silloin hän teki katoamistempun jolloin en voinut lähteä. Jos sitten sainkin mennä niin hän nosti kauhean älämölön illanvietostani jälkeen päin ettei edes tehnyt mieli enää lähteä minnekkään. 

Jos sain lapsille lapsenvahdin niin mun olis pitäny lähteä miehen kanssa. Ei siinä mitään noin muuten mutta kun joskus sitä tahtois mennä yksin kavereiden kanssa.

Jos vaan lähdin niin mies soitti perään ja uhkasi jättää lapset yksin kotiin.

Joo ja meillä kans niin että mies sai kyllä mennä miten halusi. Minä en edes lupaa kysymällä ja kun tästä yritti puhua niin riitaa tuli. Eihän mies kuulemma estänyt minua minnekään menemästä. Ei hän koskaan kieltänyt mutta teki siitä niin helvetin vaikeaa ja mieletöntä että hyvä kun pääsin eroon.

Nyt minulla on joskus sitä ihan oikeaa vapaa-aikaakin ilman että pitäisi pelätä mitä siitä kotona seuraa. Tosin joskus käy niin että jos exä kuulee että olen ollut jossakin niin lähettelee loukkaavia viestejä. Niihin voi onneksi jättää vastaamatta tai sanoa ettei menemisen, eikä tekemiseni kuulu enää hänelle pätkän vertaa.

Voit yrittää keskustella hänen kanssaan tai pistää kiertoon jos mikään ei auta. Pariterapiaa kannattaa kokeilla jos mies vaan siihen suostuu. Siitäkään ei välttämättä ole apua, mutta kannattaa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni oli niin mustasukkainen, että häntä inhotti jopa se, että kävin töissä. Ja se, että juttelin miespuolisten työkavereideni kanssa työasioista. Ne harvat kerrat, kun lähdin baariin kavereiden kanssa, niin hän soitteli minulle jatkuvasti ja suuttui jos en vastannut hänelle. Niin, minä olin ihan luotettava, eikä uskonut vaikka kuinka yritin sitä vakuuttaa.

Nykyiseni kanssa kaikki on toisin. Saan lähteä baariin koska vaan ja olla niin pitkään kuin huvittaa. Mieheni luottaa minuun ja minä häneen. Se on jännä, miten se toimii molempiin suuntiin sitten, kun itseenkin luotetaan :) Ei sillä, että nyttenkään baareissa ravaisin. Mutta on se vaan mukavaa, kun voin käydä töissäkin ilman ihmeellisiä itkupotkuraivareita :D

Vierailija
4/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä riittää!?

Mulla oli ihan samanlainen mies. Missään en olisi saanut käydä, muuta kuin töissä ja kaupassa. Jos lähdin ystävien kanssa viettämään iltaa, murjotti 2 viikkoa etu- ja jälkikäteen. 6-vuotta kestin tuota mustasukkaisuus-paskaa (tutki kännykät, laukut, taskut ym.) ennen kuin tajusin erota.

Ihmetyttää vain, kun tämä tuntuu olevan niin kovin yleistä! Miksi? Miksi Suomalaiset miehet ovat niin mustasukkaisia? Miksi heillä on niin heikko itsetunto?

Vierailija
5/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ukko kiertoon. Ei toista ihmistä voi omistaa. Hulluksihan tuossa kuviossa tulee. Sano että ero tulee jos ei tyyli muutu. 

Miksi et vain lähde kun lapsetkin on jo isoja eikä tarvitse ilmeisesti lapsenvahtiakaan järjestää? Kengät jalkaan ja huikkaat ovelta moro. Sairastahan tuommoinen kotiin pakottaminen on. 

Vierailija
6/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kamalalta. Eiko mies pysty tarkastelemaan objektiivisesti omaa toimintaansa ja korjaamaan sita? Kun mitaan aihetta mustasukkaisuuteen ei ole, niin miksi turhaan pilata ilmapiiri tuolla tavoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi