Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua jos on itsetuhoisia ajatuksia ja on humalassa

Miksi?
04.07.2020 |

? Niin kriisipuhelimeen olen soittanut ja aina saan ilmoituksen miten kaikki ovat varattuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään koska olet humalassa. Ole selvinpäin muutama vuorokausi ja sitten menet terveyskeskukseen, jossa kerrot asiasi. Luultavasti et ole itsetuhoinen kun huomaat miten Jeesus rakastaa sinua!

Vierailija
2/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on akuutti tialle niin suosittelen päivystykseen menemistä, ehkä pääset osastolle lepäämään?

Vierailija
4/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisipuhelinta, Jeesusta ja äitiä minäkin olisin tullut komppaamaan.

Vierailija
5/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että ei mistään. Mitään apua et saa silloin kun olet heikoimmillasi ja sitä apua kaipaisit eniten! Silloin käy hetkellisesti mielessä että missä on Jeesus, missä on Jumala silloin? Apuja et saa, se on ihan varma. Itse olen hämmentynyt että olen enää edes hengissä kaiken sen paskan jälkeen minkä läpi olen elämässä kahlannut.

Vierailija
6/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että ei mistään. Mitään apua et saa silloin kun olet heikoimmillasi ja sitä apua kaipaisit eniten! Silloin käy hetkellisesti mielessä että missä on Jeesus, missä on Jumala silloin? Apuja et saa, se on ihan varma. Itse olen hämmentynyt että olen enää edes hengissä kaiken sen paskan jälkeen minkä läpi olen elämässä kahlannut.

No siellä se Jumala taustalla auttanut.

Vierailija
7/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa vähän tai ei ollenkaan, ei liikaa. Esim. katsoo annoskoot etukäteen. Itse alko aiheuttaa joillekin oireita, myös kuvailemiasi. Voi tutkia myös itse mikä muu aiheuttaa tunteet ja voiko siitä päästä positiivisempaan lopputulokseen, ettei ole jumittunut vanhaan tai samaan ajatusmalliin. Saisi eri näkökulmia siihen. Ehkä voit soittaa selvänä sinne

Vierailija
8/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kannattaisi sitä juomista vähentää, sekin masentaa, vaikuttaa välittäjäaineisiin.

Vierailija
9/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi alkuun lopeta ryyppääminen, ja mene huomenna krapulassa Anonymous Alcoholicseihin eli AA:han, jossa on myös nettiryhmiä. Kaiken A & O on se, että saat alkoholiongelmasi ITSE kuriin esim. AA:n avulla. Kukaan ei voi auttaa itsetuhoista alkoholistia, joka ei halua lopettaa juomistaan.

Ja jos alkoholismin lisäksi on syvempiä ongelmia taustalla, niin sitten täytyy taistella sekä alkoholiriippuvuutensa kanssa että yhteiskunnan tuista esim. psykoterapiaan, ellei satu olemaan omaa rahaa.

Yksi paikka on päihdepuhelin, jonne voi soittaa 24 h/vrk. En tiedä, että voiko sinne soittaa kännissä, mutta se selviää, kun soitat sinne: annan puhelinnumeron kohta.

Vierailija
10/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeneuvonta 24 h puh. 080090045.

Suomessa voi saada apua, kun ON SITKEÄ, joten jatka vain soittoyrityksiä, sillä kyllä kriisipuhelimissa vastataan, kunhan ehditään.

Woimia!

Vierailija
11/14 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta etsit lähimmän AA-ryhmän tai menet nettiryhmään:

https://www.aa.fi/groupsearch.php

Vierailija
12/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA on kyllä sellainen porukka, että oksat pois. Käynyt useissa eriryhmissä.

Ensin siellä puoli tuntia vetäjä lukee kirjasta miten vuonna kivi ja keppi viinanhuuruiset silmät vaelsivat alkoholin perässä New Yorkissa. Sitten mennään kierrokselle jossa jokainen sanoo " Olen se ja se olen alkoholisti " Kohta aika on lopussa niin porukalla ruvetaan kehumaan miten paljon viinaa on juotu ja miten monta kertaa on poliisien kanssa oltu tekemisissä. Vanhojen juoppojen kerskumis paikka on AA.

A-kilta on jonkun verran normaalimpaa toimintaa.

Vierailija
13/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidiltä

Miten? Olin 32 äitini oli 54 kun menehtyi vain vartti viimeisen puhelumme jälkeen. Poliisit tulivat kertomaan seuraavana päivänä miten äitini on löydetty menehtyneenä eteisen lattialta. Poliisit kävi ja olin aivan yksin sen jälkeen suruni kanssa.

Vierailija
14/14 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä eilisen neuvoa antavat ihmiset on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi