Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtisanoutuisin työstäni jos siitä ei tulisi 3kk karenssia

Vierailija
25.04.2013 |

Olen työpaikassa jossa on säästötouhut sellaisia että jokainen tekee 2-3 ihmisen töitä päivittäin ja homma pyörii muutenkin niin minimihlöstöllä kuin vain mahdollista on. Lisäksi ilmapiiri on karmea, kyräilevä, kyttäävä, kanteleva, kaikin puolin hirveä.

En miettisi sekuntiakaan pois lähtemistä jos vain se olisi taloudellisesti mahdollista mutta eihän se ole koska liitosta tulisi se 3kk karenssia ilman mitään tuloja.

En vain tiedä miten porskuttaa enää eteenpäin, uusia työpaikkoja olen katsellut koko tämän vuoden lähes päivittäin ja hakemuksiakin laitellut useita.

Olen vain ihan loppu:´´(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, se on hienoa joka alalla kun isot pomot päättää säästöistä mutta heillä ei ole mitään hajua mitä se sitten tarkoittaa duunareille.

Halvalla sitten päästään kun henkilökunta ei jaksa ja saikkuilee ja maksetaan sairaspäivärahaa + sijaisen palkkaa... sen sijaan ttä suoraan palkkaisi pari ihmistä lisää niin että ihmiset jaksaisivat töitä tehdä.

Vierailija
2/2 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset täällä. Työpaikassa ei ole valittamista, mutta en vaan enää pidä tästä nykyisestä työstäni. Maanantaina vihdoin sain sanottua esimiehelle että jos siirto firman sisällä toisiin töihin ei onnistu, alan etsimään töitä muualta aktiivisesti. Esimies otti asian tosissaan ja lupasi selvittää mikä on tilanne. Joten nyt odottelen hetken kuuluuko mitään, ja jos ei niin sitten alkaa aktiivinen haku muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla