Miksi raahaatte niitä miehiä mukananne tyttöjen iltoihin tai kaveritapaamiselle?
Käsittämätöntä urpoilua taas. Kiva nähdä kaveria pitkästä aikaa kun ukko kyttää vieressä! Aina joku typerys porukasta ottaa ukon mukaan. Siinä se sitten istuu ja kuuntelee kun naiset naureskelee vanhoille kommelluksille ja jakaa reseptejä ja sovittaa rättejä.
Ensi kerralla sanon että jos ukko ei osaa olla kotona yksin yhtä iltaa, niin sitten täytyy skipata koko illanistujainen!
Kommentit (14)
Kannattaisiko korostaa kyseessä olevan juuri naisten ilta? Tosin se tuntuu aika oudolta omaan korvaani, en ymmärrä sukupuoleen perustuvia rajoituksia.
Isommat kokoontumiset ymmärrän, mutta sitä en, että kaveria ei seurustelun alkamisen jälkeen koskaan enää saa tavata kaksin. Aina siinä on mies. Eikö se nyt sen aikaa osaa olla itsenäisesti tai nähdä omia kavereitaan?
Itse kuulun naisporukkaan, joka kokoontuu noin kolme kertaa vuodessa juhlimaan. Pyydettiin sitten erästä uutta mukaan ja kerrottiin, että tämä on tämmöinen porukka, jossa syödään, juodaan, tanssitaan ja puhutaan asioista ja pidetään hysshys suut supussa. Tämä uusi tyyppi tuli sitten rientoihin puolison kanssa. Alkoi ärsyttää koko ihminen heti.
Kaveriporukassa kaverin puoliso saa tulla. Tyttöjen ilta on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap olettaa sukupuolia?
Millä tavalla olettaa? Kyse on aikuisista ihmisistä. Naisista, jotka osaavat itse sanoa, jos eivät ole naisia. Naisia, jotka itse kertovat heillä olevan miesystävä. Jos joku ei koe sukupuoltaan omakseen, avatkoon sanaisen arkkunsa.
Minun mieheni ei suostu ottamaan minua mukaan miesteniltaan! Miehen kaverit ovat mukavia ja haluaisin kilistellä heidän kanssaan ja höpötellä kaikenlaista. En ollenkaan epäile, etteikö meillä olisi hauskaa.
Mutta se ei käy, koska naisen läsnäolo kuulemma "pilaa" miestenillan. Ehkä miehet haluavat sitten puhua vain tisseistä ja pimpsoista tai jotain.
Mustasukkaisuudesta tuo johtuu. Muutama ystävän mies on niin mustasukkainen, ettei kaveri saa lähteä ilman ukkoa tyttöjen iltaa viettämään vaan miehen täytyy olla mukana. Ja silti illalla jo tapellaan että katsoiko kaveri ohikulkevaa miestä sillä silmällä vai ei.
Kaverieni miehet ovat tosi kivoja mutta silti näen kavereita mielummin yksin. Juttelu ei vaan ole samanlaista jos siinä hoveroi joku ylimääränen.
Vierailija kirjoitti:
Isommat kokoontumiset ymmärrän, mutta sitä en, että kaveria ei seurustelun alkamisen jälkeen koskaan enää saa tavata kaksin. Aina siinä on mies. Eikö se nyt sen aikaa osaa olla itsenäisesti tai nähdä omia kavereitaan?
Eikö 2020-luvun Suomessa voitaisi opetella jo puhumaan puolisosta miehen/vaimon sijasta.
Joo, olen kaveri sen naisen kanssa, en hänen miehensä. Lisäksi hänen miehelleen ei kuulu mikään juttu minun elämästäni, joten se on heippa sille kaverille miehineen.
Enemmänkin ihmetyttää että minkälainen aisuri pitää olla että suostuu lähtemään johonkin akkakokoukseen.
Jos on pelko että mies esim. viestittelee jonkun toisen kanssa tai sopii tapaamisia sillä aikaa kun on poissa, pitää se ottaa kaikkialle mukaan että tilanne pysyy hallinnassa.
Oletko lesbo?