Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka montaa työpaikkaa olet hakenut tänä vuonna, kuinka monta haastattelua?

Vierailija
03.07.2020 |

Miltä alalta haet töitä, ja oletko työtön vai työnvaihtaja?

Minulla on osa-aikainen työpaikka myyjänä, mutta yritän saada toimistotyötä. Sellaisen, jossa olisi asiakaspalvelua kasvotusten tai puhelimitse ja jotain toimistohommaakin, paperin pyörittelyä jne. Valitettavasti vain juuri sellaista työtä haen, joihin on älyttömästi muitakin hakijoita...

7 hakemusta, 0 haastattelua. On räätälöity hakemusta, vastattu ilmoituksen vaatimuksiin perustellen miten ne vaatimukset täytän, tarkistettu oikeinkirjoitus, kerrottu miksi olen motivoitunut...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on vaikea päästä toimistopuolen hommiin. Täällä keskikokoisessa kaupungissa missä asun, niin yhtä paikkaa kohden oli yli 50 hakemusta.

Vierailija
2/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on vaikea päästä toimistopuolen hommiin. Täällä keskikokoisessa kaupungissa missä asun, niin yhtä paikkaa kohden oli yli 50 hakemusta.

Jotain 7-8 hakemusta tänä vuonna, oman alan hommiin. Ei yhtään haastattelua. Työtön siis olen.

t. Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut yhtään, yksi haastattelu kuitenkin.

Vierailija
4/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikanvaihtaja 1 ja 1.

Vierailija
5/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut yhtään, kaksi haastattelua ja yksi suora tarjous on kuitenkin tehty.

Vierailija
6/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä hakemuksia, 0 haastattelua.

Vierailija
7/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Minusta tuntuu ettei tuo työnteko ole ollenkaan minun juttu, mikähän se olisi sitten, en tietä muttei kyllä mitkään työtkään ole.

Vierailija
8/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallintoala, kaksi hakemusta, kaksi haastattelua ja kaksi työtarjousta.

Vierailija
9/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 hakemusta. Kuudessa pääsin jatkoon, neljässä toiselle kierrokselle. Yhden paikan sain ja yksi jäi kesken.

Olin koronan vuoksi irtisanottu.

Vierailija
10/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paikkaa työkkärin painostuksesta. Kirjoitin huonon hakemuksen ettei tarvitse mennä haastatteluun. Olen vapaaehtoisesti työtön. :)

Vierailija
11/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön. En ole hakenut yhtään työpaikkaa yli viiteen vuoteen, ei ole tarvetta.  Tuet riittää hyvään elämään.

Vierailija
12/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri sellainen työ kuin mitä sinä ap haluaisit ja valitettavasti en oikein pidä työstäni. Olen sihteeri ja työssäni on asiakaspalvelua kasvotusten ja puhelimitse, papereiden pyöritystä ja tietokoneen näppäilyä. Se mikä tökkii, on keskeytykset ja vaihtuvien runsaiden ihmiskontaktien määrä. Työ on vaativaa ja pitää olla tarkkana, samalla on härdelliä ja pitää pysyä ystävällisenä. Haluaisin jonkun yksipuolisemman työn. 

Hain tätä työtä tänä vuonna, kävin haastattelussa ja sain paikan (osin suhteilla ja sisäisesti ja myös rukoilin Jeesukselta johdatusta). 

Nyt mietin mitä muuta tekisin mieluummin kuin tätä... On työssä hyviäkin puolia mutta ei ihan mun juttu silti, ehkä. 

Ja samalla mietin että oon minäkin tyytymätön valittaja, pitäis olla iloinen kun on työtä. 

Vierailija
13/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri sellainen työ kuin mitä sinä ap haluaisit ja valitettavasti en oikein pidä työstäni. Olen sihteeri ja työssäni on asiakaspalvelua kasvotusten ja puhelimitse, papereiden pyöritystä ja tietokoneen näppäilyä. Se mikä tökkii, on keskeytykset ja vaihtuvien runsaiden ihmiskontaktien määrä. Työ on vaativaa ja pitää olla tarkkana, samalla on härdelliä ja pitää pysyä ystävällisenä. Haluaisin jonkun yksipuolisemman työn. 

Hain tätä työtä tänä vuonna, kävin haastattelussa ja sain paikan (osin suhteilla ja sisäisesti ja myös rukoilin Jeesukselta johdatusta). 

Nyt mietin mitä muuta tekisin mieluummin kuin tätä... On työssä hyviäkin puolia mutta ei ihan mun juttu silti, ehkä. 

Ja samalla mietin että oon minäkin tyytymätön valittaja, pitäis olla iloinen kun on työtä. 

Lisäyksenä, että muita töitä en tänä vuonna ole hakenut kuin tätä vain minkä sain. 

Vierailija
14/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut. Olin kesäkuun alkuun kuntouttavassa ja nyt äitiysloma alkoi eilen.

Vierailija
15/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä olen hakenut ja siihen pääsin, kesätöistä kyse. 

Sellaisissa haastatteluissa en ole vielä käynyt, mistä en paikkaa olisi saanut :)

Toiset taitaa puhumisen lahjat. Paperit ei kummoiset.

Vierailija
16/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin ns. helppoihin hommiin. Selailen päivittäin Mollia, Oikotietä ja Monsteria ja usein tuollainen perusduuni on vaikkapa vain työkkärin sivuilla ja saattaa kadota sieltä ennen aikojaan, kun hakemuksia on tullut jo niin paljon, että uusi työntekijäkin on saattanut löytyä.

Sitten kun on joku vaativampi toimistotyö kyseessä, vaikkapa johdon assistentti jossa pitää olla enemmän kielitaitoa ja muutenkin osaamista, niin niihin ei tunnu olevan niin paljon tunkua. Päätellen siitä, että tuollainen ilmoitus saattaa olla ensin vain Monsterin sivuilla, seuraavalla viikolla Mollissa ja siitä vasta parin päivän päästä kolmannella työnhakusivustolla.

Vierailija
17/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 0

Vierailija
18/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useampi vuosi sitten tehnyt tuollaista työtä mihin nyt halajan, ja se oli tähänastisista töistäni ehdottomasti mukavin. :) Valitettavasti oli määräaikainen työ eikä ollut mahdollisuutta jatkoon. Minkä tyyppisessä paikassa olet töissä?

Ap