Mitä Suomessa tapahtuu?
Poliiseja kivitetään, lapsia hukutetaan ja ahdistellaan. Joku juoksee puukon kanssa keskustassa ja nyt viimeisenä:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006560769.html
Mitä Suomessa tapahtuu? Mistä tämä johtuu?
Kommentit (9)
Korona vaikuttaa enemmän aivoihin kuin keuhkoihin.
Kamala tuo Vaasan tapaus missä juostiin veitsen kanssa. Mikähän oli tarkoituksena?
MISSÄÄN MUUSSA MAASSA ei tapahdu tuollaista!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei juuri suomalaisena veronmaksajana kiinnosta mitä muualla tapahtuu. Olen huolissani Suomesta, suomalaisista ja suomalaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei juuri suomalaisena veronmaksajana kiinnosta mitä muualla tapahtuu. Olen huolissani Suomesta, suomalaisista ja suomalaisuudesta.
Älä suotta ole. Noita vastaavia tapauksia on ollut läpi Suomen historian, ja suunta on koko ajan vähenemään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta ole. Noita vastaavia tapauksia on ollut läpi Suomen historian, ja suunta on koko ajan vähenemään päin.
Kerro ihmeessä 50-80 -luvun maaaaahanmuuttajien tekemistä hyväksikäytöistä, ahdisteluista ja puukkohippasista?
Vierailija kirjoitti:
Kamala tuo Vaasan tapaus missä juostiin veitsen kanssa. Mikähän oli tarkoituksena?
Bouanane II.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä 50-80 -luvun maaaaahanmuuttajien tekemistä hyväksikäytöistä, ahdisteluista ja puukkohippasista?
Noita ilmiöitä ei tullut venepakolaisten mukana. Mutta m*sl*mien mukana tuli.
Koko kevään kestänyt korona-ahdistus purkautuu.