Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi meni ulos kehotuksesta, oli 15 min ja tuli takaisin kun

Vierailija
03.07.2020 |

"liian kuuma". Eilisen oli kokonaan sisällä, toissapäivänä sama juttu mutta "liian sateista". Itsellä töitä.
Istukoon sitten koneella ja syyttäköön itse itseään niskavaivoista ja ohi menneestä elämästä, kun on jo kohta yläasteella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään kiinnostunut liikunnasta?

Vierailija
2/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vi ttua siellä ulkona on muka tekemistä? Tietokone on nykyajan työkalu. Kyllä se sitten hikoilee kun harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vi ttua siellä ulkona on muka tekemistä? Tietokone on nykyajan työkalu. Kyllä se sitten hikoilee kun harrastaa seksiä.

:D:D Tää sai oikeasti jo hörähtämään

Vierailija
4/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse koneelle, koska mutsi roikkuu av:lla.

T. Lapsi

Vierailija
5/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ulkona paljon enemmän tekemistä enemmän kun syksyllä ja talvella kun tulee räntää ja on pimeä. Pyöräilyä, uimista, skeittaamista ja kalastusta. Itsellä menee hermo kun en pysty keskittymään, kun toinen pölisee koneella koko ajan. Lupasi olla hiljaa koneella, mutta oikeasti hiljeni vasta kun olin kurkku suorana kiljunut hermoni menettäneenä. No onhan mulla valtuudet katkaista netti kokonaan, se jää ainoaksi vaihtoehdoksi kun puhe ei auta. Josko se tylsyys ajaisi sitten muuhun puuhaan. Tämän päivän jälkeen hommien jälkeen pärjään itse puhelimen netillä varsin hyvin, saadaan vähän säästöäkin kun karsitaan turhista riidan aiheuttajista. Ap

Vierailija
6/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yhtään kiinnostunut liikunnasta?

On ollu trampoliinipuistossa just toisaapnä, muu liikunta ei näköjään kiinnosta vaikka skeittikin hiljattain hankittu pitkällisen vinkunan jälkeen. Ap

Vierailija
7/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai poikalapsellakin voi alkaa murrosikä jo hädin tuskin 12v:nä? On ihan samanlainen kun 6v uhmakautena. Puhe ei vaikuta mitään, laiskuus on äärimmäistä, joka asiassa oltava eri mieltä ihan lähtökohtaisesti. Kaikki normaalit asiat saa pakottaa, suihkuun menokin on ihan hirveä vältettävä asia hänelle.

Mitään "vapauksia" ei näköjään voi antaa,koska jos lupaa että menee suihkuun seuraavana aamuna niin "unohtaa" asian. Tuntuu tosi raskaalta noin isolle jankuttaa minimaalisista velvollisuuksista. Ja en voi antaa likaisena lapsen olla, koska joku tekis lasun, ei sitä voi haisevana päästää minnekään. Enkä voi antaa huonetta pitää sikolättinä, koska lika kulkeutuu koko muuhun asuntoon. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi