Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tuntemanne psykiatrit, psykologit, psykiatrian lääkärit, psykiatriset hoitajat ovat luonteeltaan?

Vierailija
03.07.2020 |

Millaisia ovat vapaa-ajalla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentuvaa lässytystä ,no yksi ol iehkä ihan ok, mutta ei kyllä penaalin terävin kynä sekään(sh). Yksi opiskeli psyk.sh:ksi ja haukkui selän takana about kaikki ihmiset:p Siis ihan ulkonäköä myöten, käyttäytymiset eli jos erosi yhtään omastaan(erilaisuuden sietokyky nolla), itse makasi kotonaan vapaa-ajan juoruten kovaan ääneen puhelimessaan omansa ja muidenkin asiat ja tuota jatkuvaa muiden haukkumista siis. Pelotti ajatella, pääseekö typppi joskus tosiaan "hoitamaan"muita,itse olisi ollut kyllä hoidon tarpeessa ja tätä olen kuullut paljon näistä "ammattilaisista"muutenkin.

Pysyisin itse kaukana niin potilaana kuin vapaa-ajallakin, jos suinkin mahdollista. Ennemmin myös hoidatan omaa kuuppaani vaikka self helpillä kuin suomalaisella psykiatrisella "avulla", niin kamalia kokemuksia ihmsillä tuntuu olevan siitä ja vaitiolovelvollisuuskin vaan kaunista sanahelinää useimmilla.

Vierailija
2/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Olen tutustumassa alalla olijaan. 

ap 

Vierailija
4/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilökohtaisesti yhtään psykiatria. Monta olen tavannut ja viimeisin oli torstaina kauhea inttäjä. Pidin pääni kuitenkin.

Vierailija
5/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisella ihmisellä ei oma pää kestä kuunnella päivät pitkät toisten ongelmia. Tästä tiedosta voit vetää omat johtopäätöksesi.

Vierailija
6/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ovat aika persoonallisia, hassuja, huumorintajuisia, hyväntahtoisia, hajamielisiä höpsöjä. 

Vierailija
7/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri eli siis lääkäri. Huippu tyyppi! Hössykkä, niin kuin mäkiin. Epäillään siis molemmat että ollaan vähän ADD ei kuitenkaan ehkä diagnostiset kriteerit täyttyisi.

Ymmärtäväinen, huumorintajuinen ja jaksaa kuunnella, älykäs. Ei liity ammattiin mitenkään. En muista mikä olisi ollut toinen vaihtoehto, että olisi lähtenyt opiskelemaan.

Vierailija
8/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani ovat aika persoonallisia, hassuja, huumorintajuisia, hyväntahtoisia, hajamielisiä höpsöjä. 

Näin kuvaisin itsekin tuntemaani psykiatria , tiedä vaikka sama tunnetaan. Aina myöhässä❤

Vierailija
9/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patkuatri. Dominoiva, narsistinen, jopa sadistinen. Rakoileva empaattinen rooli. Kärsii itsekin masennusoireista. Läheisilleen räjähtelevä, itsekäs.

Vierailija
10/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alentuvaa lässytystä ,no yksi ol iehkä ihan ok, mutta ei kyllä penaalin terävin kynä sekään(sh). Yksi opiskeli psyk.sh:ksi ja haukkui selän takana about kaikki ihmiset:p Siis ihan ulkonäköä myöten, käyttäytymiset eli jos erosi yhtään omastaan(erilaisuuden sietokyky nolla), itse makasi kotonaan vapaa-ajan juoruten kovaan ääneen puhelimessaan omansa ja muidenkin asiat ja tuota jatkuvaa muiden haukkumista siis. Pelotti ajatella, pääseekö typppi joskus tosiaan "hoitamaan"muita,itse olisi ollut kyllä hoidon tarpeessa ja tätä olen kuullut paljon näistä "ammattilaisista"muutenkin.

Pysyisin itse kaukana niin potilaana kuin vapaa-ajallakin, jos suinkin mahdollista. Ennemmin myös hoidatan omaa kuuppaani vaikka self helpillä kuin suomalaisella psykiatrisella "avulla", niin kamalia kokemuksia ihmsillä tuntuu olevan siitä ja vaitiolovelvollisuuskin vaan kaunista sanahelinää useimmilla.

Tunnen kaksi psyk.sh:ta ja molempia yhdistää tuo perusnegatiivisuus, selän takana pahan puhuminen ja heikko erilaisuuden sietokyky. Toinen on avoimesti vahingoniloinen ja jotenkin sadistisen oloinen luonne, toinen kylmä ja nyrpeä, joka mittailee ihmisiä nenänvarttaan pitkin. Molemmat viisi-kuusikymppisiä naisia. Ei tässä ole koko totuus kyseisestä ammattikunnasta mutta lainaus huomioon ottaen alalle vaikuttaa hakeutuvan aika...kyseenalaisen asenteen omaavia ihmisiä.

Vierailija
11/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patkuatri. Dominoiva, narsistinen, jopa sadistinen. Rakoileva empaattinen rooli. Kärsii itsekin masennusoireista. Läheisilleen räjähtelevä, itsekäs.

Edit: siis psykiatri. Vielä lisäyksenä, että osoittaa nopeasti toiselle ”paikan” jos sattuu sille päälle. Pitää ”palvonnallisesta” tyylistä, ylentää itsensä alentamalla toisen.

Vierailija
12/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntemistani mt-alan työntekijöistä, psykiatrit eikä hoitajat, ole osoittaneet enempää kuin korkeintaan keskimääräistä älyä. Olisin toivonut saavani huomata, että he ovat kyvykkäitä älyllisesti.

Vierailija
13/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta psyk sh.ta, 3 psykologia ja 2 psykiatria. Olen lisäksi itse terkkari joten työn kautta ”tunnen” vielä lisää, mutta heitä en lähde arvioimaan, kun monien työminä ei vastaa välttämättä sotä millainen normaalissa arjessa on. Psykiatreista molemmat ovat todella miellyttäviä, fiksuja ja huumorintajuisia. Toinen stressaantuu herkästi ja toinen taas ei varmaan stressaantuisi vaikka maailma romahtaisi. Psykologeista yksi on mukava ja maanläheinen. Kaksi muuta ovat vähän hankalia, turhankin omista (ja välillä muidenkin) rajoista kiinni pitäviä suoraan sanoen vähän omituisia ihmisiä. Psyk sairaanhoitajat ovat monenkirjavaa porukkaa. Osa mukavia ja empaattisia osa taas negatiivisia ja vähän kyynistyneitäkin. Psykiatrisissa sairaanhoitajissa varmaan yleisin yhteinen piirre on se että miettivät alanvaihtoa ja monet ovat siihen päätyneetkin.

Ja juu ystäväpiiristäni varmaan puolet on sosiaali- ja terveysalalta. Onneksi se toinen puolikas on sentään vähän monipuolisempi.

Vierailija
14/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat/tietämät psykiatrit ja psyk. Sairaanhoitajat kyllä oikeasti todella mukavia ihmisiä. Oikein mukavia, tasapainoisia, hyväntahtoisia ihmisiä. Yleensähän psyk. Puolella on paljon parempi ilmapiiri, enemmän miehiä eikä nokittelua, eli kyllä siellä puolella on oltava rennompaa porukkaa töissä (sori yleistäminen).

Vierailija
15/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh-opiskelijat monesti sanoo, että mt-harkassa on kaikista parhain ilmapiiri. Lääkärit ja hoitajatkin on yleensä tosi yhtä mt-puolella eikä ole mitään typeriä kuiluja väleissä.

Riippuu tietenkin paikasta, eiköhän joka paikassa ole myös niitä ikäviä ja väärälle alalle ajautuneita ihmisiä.

Vierailija
16/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini joka on psykologi puhuu aina vain omista asioistaan, ei ikinä kysy mitä muille kuuluu eikä ilmeisesti huomaa, että on vain yksin koko ajan äänessä. Viljelee jatkuvasti erilaisia psykologiaan liittyviä erityissanoja ja termejä kaivellessaan kaikista asioista niiden ongelmalliset kohdat esiin. Yleisluonteeltaan melko vaativa, valikoiva ja jokseenkin naiivi, aivan kuin ei hahmottaisi kokonaiskuvaa.

Vierailija
17/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden psykiatrian lääkärin. Vittumainen vittuilija siviilissä. Nainen, joka harrastaa sellaista vittuiluhuumoria, en tiedä onko se sarkastisuus miksikä sitä sanotaan. Paskaa huumoria joka tapauksessa. Sellaista jossa valitaan näkökentästä joku asia, joka ei tasan täysin vastaa yhteiskunnan keskiarvoa, ja sitten aletaan sitä ivaamaan . Pelottava ajatus, että tällainen on päässyt psykiatriksi. Varmaan vittuilee vähintään mielessään potilaillekin koko ajan.

Vierailija
18/18 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri- sellainen käyttäytyminen naisten kanssa, että en usko että ikinä pääsee parisuhteeseen. Hän on saanut porttikieltoja tämän takia, tosin en tiedä mitä teki vai oliko hysteerinen ilmapiiri häntä kohtaan. Itse koen hänet kömpelöksi naisten kanssa (olen nainen). Pelaa yksin gang shön noppapelia. 

Lähihoitaja - vetää hirveitä kännejä ja aloittaa tappeluita muiden kanssa. Toivon että töissä osaa käyttäytyä. 

Lähihoitaja (mielenterveys) - älyllisesti suoraansanottuna rajoitettu. Vittuilee muille koska ei pidä heidän mielipiteistään eikä älyltään pysty edes keskusteluun joissa on eriäviä mielipiteitä. On mukana BLM ajattelussa epä-älykkäällä tavalla. 

Pari psykan opiskelijaa diagnosoi kaikkia tuttujaan. Voi hyvää päivää!

Olin laitoshoidossa ja täytyy sanoa että tuo lähihoitajien älyvaje oli todella selvä. Yksi oli niin huono että ei yhtään pärjännyt työssään. Olisi pitänyt olla vaikka kaupassa töissä, ei ihmisten kanssa. Ei osannut yhtäkään asiaa vaan oikeasti oli jälkeenjääneen tasolla. Sairaanhoitajat olivat todella itsekkäitä. "minä minä minä, kuka ärsyttää minua tänään? miten teen työtäni helpompaa?" sen sijaan että ajattelisivat "mitäköhän potilaani kokee nyt". Ei mitään toivoa että olisivat ajatelleet potilasta. Monella myös todella villi mielikuvitus. Niille sanoo jotain ja ne vääntää sen joksisin muuksi. Todella pelottavaa toimintaa. Muutama vähän älykkäämpi mutta he pitävät toistensa puolet. Yksi hoitaja alkoi ITKEMÄÄN koska en suostunut tekemään yhteistyötä jälkeenjääneen kanssa. Alkoi myös riehumaan ja valehtelemaan minusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan