Miten paljon on teidän mielestänne oikeus laittaa stressin piikkiin?
Parisuhteessa? Esim mies laittaa seksin vähäisyyden ja oman passiivisuutensa sen aikana stressin piikkiin. Toki ymmärrän että stressi vaikuttaa joillain ihmisillä positiivisesti ja joillain negatiivisesti haluihin, mutta tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa.
Onko kohtuutonta vaatia toiselta enemmän?
Kommentit (3)
Kaiken voi laittaa. Onko se sitä, asia erikseen. Veikkaan että miehesi on vain itsekäs ja laiska sängyssä ja stressillä on helppo perustella tätä.
Ehkä vaatiminen tuntuisi vähän pahalta. Rakastatko miestäsi? Jos et rakasta, laita vaihtoon, mutta jos rakastat, ehkä keskustelemalla pääsisi parempiin tuloksiin vaatimisen sijaan. Miksi mies stressaa? Onko stressin aiheuttava sellainen asia, johon itse voi vaikuttaa, esim. jokin työasia, josta voi keskustella esimiehen kanssa? Vai aiheuttaako esimerkiksi seksi itsessään stressiä (suorituspaineet)?
Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen ja saatte hoidettua miehen stressin aiheuttajan kuntoon. Tsemppiä!
No seksin aikainen passiivisuus kyllä pidemmän päällle on aika turhauttavaa. Ja siis kyllä itse tästä pahastuisin. Sitäpaitsi kyllähän stressiä on lähes kaikilla, mutta ei se tsrkoita että sitten kaikki osa-alueet tai jotkut niistä kärsivät pidemmän aikaa.
Pitää itse osata löytää keinoja stressinlievitykseen ja sitä kautta sitten sängyssäkin jaksaa olla aktiivinen.