Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piristäkää! Outo masennuspäivä..

Vierailija
21.04.2013 |

Kai menkat tulossa vai mikä vetääkin mielen näin matalaksi. Periaatteessa elämässäni on kaikki hyvin, mutta koko päivän on ollut niin surkea olo, että olen itkeskellyt vähän väliä. Kävin kävelyllä auringonpaisteessa ja leivoin pullaa, mutta kaikki ikävät asiat tulvivat mieleen. Kankkunenkaan ei ole syynä, kun en ole juonut alkoholia moneen viikkon. Onko muilla kevämasennusta vai mikä tällaisen aiheuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee valon myötä joka kevät pari viikkoa kestävä masennusjakso. Menee ohi itsestään. Selittäkääpä av-lääkärit mistä tämä johtuu.

Vierailija
2/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset fiilikset täällä...äitini kuoli vuosi sitten, ja kauhea ikävä tuli just häntä ja lapsuuskotia...kaikki periaatteessa hyvin täälläkin! Kävin myös lenkillä, mutta jotenkin tuo kirkas auringonvalo on niin armoton ja "vaatii" olemaan hyvällä tuulella.

Masentaa... ja mies tietysti möksöttää, kun olen surullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee aina välillä. Minäkään en innostu kevään tulosta. Joku siinä valossa masentaa, vaikka voisi kuvitella ihan toisin. Luota siihen, että olo menee ohi. Keskity vaikka hyvään kirjaan tai soita kaverille!