Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako prosenttia sinulla on keskimäärin akkua?

Vierailija
03.07.2020 |

Siis mikä näistä luvuista on lähimpänä akun määrääsi? Esimerkiksi jos sinulla on 17%, niin laitat sen 20% koska se on lähimpänä sitä. Ja jos akkua on 25%, niin laita se 20%. Ja jos akkua on vaikkapa 29%, niin laitat sen 30%. Onko selvä?

Montako prosenttia sinulla on keskimäärin akkua?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80.

Vierailija
2/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sen koko ajan satasessa vaikka se ei teekään sille hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä, neljä vuotta vanhassa iPhonen SE:ssä oli keskimäärin ehkä puolet ja se piti ladata kerran päivän aikana. Nyt sain uuden SE:n ja se tarvitsisi ladata vain joka toinen päivä. Tuntuu aivan uskomattomalta.

Vierailija
4/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40%, mutta minulla on huawei ja 4 vuotta vanha puhelin ja tosi huono akku. Tarvii ladata monesti paivassa.

Vierailija
5/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt seiskalta ja siitä asti naputellut puhelinta. Nyt 12.38 iphone 11:ssa on 70% akkua jäljellä.

Mulla on puhelin aina siis käsillä ja vain yöksi laitan lataukseen. (Kyllä, teen myös töitä. Tai siis nimenomaan niitä.)

Vierailija
6/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tarkoitat keskimäärin? Mä en pidä mitään lokia, paljonko mulla on milloinkin akkua. Joskus lataan sataseen ja pistän lataukseen vasta kolmen prosentin kohdalla. Joskus ltaan 80 prossaan ja käytän akkua 40 prossaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan