Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana, miten oppisin olemaan stressaamatta? :/

Vierailija
20.04.2013 |

Olen siis onnellisesti raskaana, mikä on ihan huippujuttu ja ihana asia :)

Mutta, olen kova stressaamaan asioita, ja nytkin niin monet asiat vaivaavat mieltä ja stressaavat, kuten opiskeluun liittyvät näytöt ja näyttöihin liittyvät epäselvyydet ja ongelmat lastenhoidon suhteen (ei mikään helposti järjestettävä asia meidän perheessä, kun yksi lapsista on pitkäaikaissairas). Raskauteni alkaa olla puolivälissä, ja pelkään, että aiheutan vauvalle ongelmia tällä stressaamisella, kun jatkuvasti on mielessä lähinnä vain stressaavia asioita, ja huuliherpes kukkii vähän väliä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin turhaa stressata, tiedät sen. Jos jotakin negatiivista on tulossa, se tulee, siitä huolimatta stressaatko vai et. Ja jos ja kun paljon posiviivista on tulossa, niin olet hukannut paljon hyviä hetkiä murehtimalla turhaan. Näin se viisaus jotenkin menee. Onni myötäsi!

Vierailija
2/3 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvitsisit keskusteluapua/terapiaa kuormittavassa tilanteessasi? Itsellä kuormittava elämäntilanne laukaisi lopulta masennuksen ja sen hoito, lääkkeet ja terapia, veivät mennessään myös minulle aina tyypillisen joka asiasta stressaamisen. Nykyään osaan ottaa jo hieman rennommin, mutta eihän sitä luonteelleen kaikkea voi. Toisinaan se stressaaja yrittää nostaa päätään, mutta olen oppinut rauhoittamaan ja rentouttamaan itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, millaisia rentoutumiskeinoja käytät ja miten osaat rauhoittaa itseäsi? Minua kun todellakin kaikki asiat stressaa, tekemättömät kotityöt, kevätsiivoukset, ikkunoiden pesut... lista on ihan loputon. Ja haluaisin "kaiken" valmiiksi ennen vauvan syntymää, ettei ainakaan sitten tarvisi stressata niin paljoa.. voi huokaus.

ap