Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytäänkö sinulta tavis/ei kaunotattarelta miten voit olla yhdessä komean miehen kanssa?

Vierailija
03.07.2020 |

Miten päädyitte yhteen ja mitä mies näkee hiirulaisessa? Todella usein kysellään, pahimmillaan juoruillaan ja katsellaan pitkään. Pidän itsestäni huolta, kuntoilen, syön terveellisesti ja laittaudun. Siltikään en ole muiden mielestä sopiva miehelleni. "Noin komea mies pitäisi laittaa oikeaan seuraan ja ansaitsee kauniimman"
Mies on sanonut kysyjille, että ei ole vaimoaan eli minua vaihtamassa ja rakastaa luonnetta ja sisäistä kauneutta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viisikymppinen nainen. Kuinka usein kuvittelet, että tässä iässä kysytään noin tyhmiä?

Joskus tuntuu, että täällä on pelkkiä lapsia.

Vierailija
2/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe, oli miltä pohjalta vaan tehty. Onneksi on sinkku, kun ei ymmärrä mitään tästä nykyajan pinnallisesta ulkonäön mukaan arvottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe, oli miltä pohjalta vaan tehty. Onneksi on sinkku, kun ei ymmärrä mitään tästä nykyajan pinnallisesta ulkonäön mukaan arvottamisesta.

Siis miltä pohjalta vaan tehty aloitus.

Vierailija
4/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viisikymppinen nainen. Kuinka usein kuvittelet, että tässä iässä kysytään noin tyhmiä?

Joskus tuntuu, että täällä on pelkkiä lapsia.

Et vastannut itse kysymykseen. Kysymys on ikärajaton, mutta kaltaisellasi vanhalla lapsella ei taida olla kokemusta komeista miehistä.

Vierailija
5/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole tavis vaan ruma ja ulkonäölleni on naureksineet niin miehet kuin naiset. Ihan suoraan päin naamaa ja tosi törkeitä juttuja laukoneet. Jopa silloiset ystävät, nykyiset ex-ystävät, jos niitä voi sanoa edes ystäviksi. Kaikesta tästä huolimatta mieheni on ulkonäöllisesti sellainen, josta naiset sanoo "kuuma" ja kuolaa perään. Vahingossa olen kuullut miten suhdettamme on arvioitu "miten Maija on voinut saada noin hyvännäköisen ja seksikkään miehen". Eipä siinä mitään, mutta nämä samaiset naikkoset sitten yrittää tehdä itseänsä tykö kaikin keinoin ja mieheni vaivautuu ja joutuu lähtemään tilanteesta. On puhuttu näistä mieheni kanssa ja ei yhtään pidä tällaisten ihmisten kohtaamisesta. Me on oltu yhdessä jo yli 17-vuotta. 

Vierailija
6/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän toisinpäin. Mies on minua kymmenen vuotta vanhempi ja vatsakas, itse nätti ja hoikka. Kaikki luulevat että mieheni on varakas vaikka oikeasti itse olen huomattavasti varakkaampi. 

Vierailija
7/7 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ja aihe on hyviä. Olen ruma nainen jolla komea mies. Kysymyksiä tulee välillä mutta tuskin mies mihinkään lähtee on niin paljon yhteistä ja rakkautta riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän