Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies laittaa aina viestin kuumimmannäköiselle miksi et halua olla ”kuuma” deittisovelluksesda

Vierailija
03.07.2020 |

”Koska se houkuttelee vääränlaisia miehiä”

Miten voi houkutella jos kaikki miehet toimii niin, vai onko kaikki vääränlaisia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea syy on että suurin osa naisisita ei uskalla olla ”kuumia”, se vaatii itsetuntoa. Helpompaa olla harmaavarpunen ja kävellä seiniä pitkin.

Vierailija
2/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne. Sitten miehet itkee treffien jälkeen että nainen oli luonnossa erinäköinen kuin kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa, joten kysymys ei koske minua, enkä deittisovelluksiin menisi vaikka eroaisin. Olen niissä kuitenkin aikoinani ollut ja vastaan siksi:

En halua miestä, jonka silmissä pitää olla kuuma. En ole sellainen, se ei ole minun elämäntapani. Minä viihdyn ilman meikkiä, hiukset kietaistuna ponnarille, ja haluan viettää vapaa-aikani ihan muualla kuin peilin edessä. Ellen olisi löytänyt miestä, joka haluaa minut juuri sellaisena, olisin mieluummin sinkku kuin "kuumaa" naista hakevan miehen kanssa.

Vierailija
4/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, En haluaisi miestä joka arvioi naisia termillä "kuuma". Ottaisin miehen, joka arvioi naisia termeillä fiksu, mielikuvituksekas, luova, älykäs, mukava jne. Sellaisen miehen olen onnekseni saanutkin.

Vierailija
5/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kuvattomana hakemaan seuraa. Suoraan sanottuna meiliin laitetut kuvatkaan eivät olleet priimaa huonon kameran takia. Tuohon tuo kuitenkin jäi ja elimensä toiminnoista päätellen vaikuttaa halukkaalta :D

Vierailija
6/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä älykäs kysymys kuin että miksi kaikki miehet eivät ryhdy kuumiksi, kun kuumimmille miehille naiset viestittelevät tinderissä.

Vierailija
7/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä feikata mitä on, totuus selviää kuitenkin.

Vierailija
8/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta tultua saa kuumimmat selffiet.

Vierailija
9/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan että vaimoni on välillä tosi kuuma, mutta ymmärrän että nainen ei ole perunamaalla meikissä ja seksivaatteissa. Mutta tuskin olisin vaimooni ihastunut jos hän ei olisi ollut silloin tavatessamme ollut kuuma ja tykkään että on usein edelleen kuuma. M44

Vierailija
10/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko deittiä jonkun muun puolesta? Kaikissa muissa tapauksissa kannattaa olla itsensä näköinen.

Vierailija
11/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan että vaimoni on välillä tosi kuuma, mutta ymmärrän että nainen ei ole perunamaalla meikissä ja seksivaatteissa. Mutta tuskin olisin vaimooni ihastunut jos hän ei olisi ollut silloin tavatessamme ollut kuuma ja tykkään että on usein edelleen kuuma. M44

Naisilla on erikoinen illuusio kuinka mies näkee kaikkien lökövaatteiden läpi naisen ihanuuden

Vierailija
12/12 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla miehellä riittää itsetuntoa seurustella sen kuuman misun kanssa. Alkaa nimittäin helvetinmoinen ininä kun myös muut miehet katsoo ja yrittää juttusille.