Tekeekö vaihdevuosien jälkeen enää mieli seksiä? Pelkään jo nyt menettäväni haluni kun ikäännyn :(
En haluaisi menettää kiinnostustani seksiin, koska se on ollut niin tärkeä osa elämääni ja olen nauttinut siitä niin paljon. Vaikka vielä ei ole vaihdevuodet, niin ikäkriisiä pukkaa jo valmiiksi. Ahdistaa, että olenko kohta kuivakas eukko jota ei voisi vähempää kiinnostaa ja jota kukaan ei edes halua enää.
Kokemuksia?
Kommentit (21)
Se on aika perskohtaista. Omat haluni ovat lähinnä lisääntyneet.
No sillainhan voi käydä. Mutta miksi sitä etukäteen suremaan.
Mulla loppui halut jo noin 25-vuotiaana. Mutta eihän sellaista voi kaivata mitä ei edes halua.
On parhaillaan vaihdevuodet. Ei ole vuoteen tehnyt mieli seksiä. En tiedä muuttuuko asia ajan kuluessa, saa nähdä.
Parasta on kun sinua huvittaa mutta miestä ei :D
Olen 41 ja panettanut koko elämän niin pirusti. Harmi vain ettei hyviä seksikumppaneita kasva joka oksalla. Olen oikeastaan jo luovuttanut etsinnät ja ajatellut ruveta tietoiseen selibaattiin, jossa seksin puute elämässäni ei harmita.
Olkaa iloisia kaikki te, jotka olette löytäneet mieluisan seksikumppanin!
61 ja aina halunnut paljon, 45 töytettyä halut kasvaneet jo valtaviksi; jokapäivä onneksi saanki, ja mies antaa sitten monin tavoin yleensä 3 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on kun sinua huvittaa mutta miestä ei :D
Miksi?
Halut päinvastoin lisääntyivät, mutta kun jouduin aloittamaan hormonikorvaushoidon, ne katosivat samoin kuin ehkäisypillereillä. Jos ei tarvitse hormonia, voisin kuvitella halujen lisääntyvän vaihdevuosien johdosta.
Vaimon vaihdevuodet alkoivat 43 vuotiaana. Viimeinen seksikerta oli 45 vuotis synttäreillä. Nyt on menty 10 vuotta ilman seksiä. Tältä palstalta puuttuvat ne, joita seksi ei kiinnosta. Siksi palstan keskustelut ovat positiivis voittoisia seksin suhteen.
Vaimon vaihdevuosien jälkeen tahti vain hiipuu ja hiipuu. Vaihdevuosien loppumisesta nyt pari vuotta. Hyvällä tuurilla saatan saada kerran kvarttaalissa.
Jaa ei minä vaan ole huomannut vaimolla minkäänlaista kiinnostusta seksiin. Päinvastoin, ne ennestäänkin vähäiset halut katosivat kokonaan.
Kiinnostus palasi kun erosin ja tapasin uuden miehen. Suosittelen.
Vaimo nyt reilu 45 ja vaihdevuodet ilmeisesti alkaneet puolisen vuotta sitten. Himot on kasvaneet ja alapää selkeästi herkistynyt. Kovassa panossa välillä myös squirttaa mitä ei ole tapahtunut kymmeneen vuoteen. Myös anaali ja lelut alkaneet taas kiinnostaa.
Taitaa erot heitellä A:sta Ö:n eri naisten kesken. Olen joutunut itse jo kuntoani tarkistaa että jaksan pitää naiseni himot tyydytettynä. Kovaa hommaa 😓
Minkälaista on seksi narsistin kanssa? Kokemuksia...
M-75 kirjoitti:
Vaimo nyt reilu 45 ja vaihdevuodet ilmeisesti alkaneet puolisen vuotta sitten. Himot on kasvaneet ja alapää selkeästi herkistynyt. Kovassa panossa välillä myös squirttaa mitä ei ole tapahtunut kymmeneen vuoteen. Myös anaali ja lelut alkaneet taas kiinnostaa.
Taitaa erot heitellä A:sta Ö:n eri naisten kesken. Olen joutunut itse jo kuntoani tarkistaa että jaksan pitää naiseni himot tyydytettynä. Kovaa hommaa 😓
Naiset on kyllä monimutkaisia laitteita. Niihin kun sais jonkinlaisen manuaalin ja huolto-ohjeet niin ehjä sit..
Höps, vaihdevuosien jälkeen tekee mieli seksiä enemmän kuin ennen. Huomaat kyllä.