Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten fantasiat

Vierailija
20.04.2013 |

Vaimollani ei ole fantasioita tai sitten hän ei halua kertoa niitä minulle. Onko täällä muita naisia kenellä ei ole? Voit myös kertoa mikä on fantasiasi niillä kenellä niitä on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tosi ujot "fantasiat", mut on ihana ajatella että voisimme yhden aivan ihanan miehen kanssa rakastella. Siis oikeasti rakastella, niin ettei kummallakaan ole kiire ja seksi olis sellasta romanttista ja rauhallista. Ajattelen aina miltä tuntuisi jos mies suutelisi pitkään minua ja riisuisi sitten paitani ja suutelisi joka paikasta. Ei mitään pikapanoa tai kauheaa rynkytystä niin että tuntuu kuin mulkku tulisi suusta ulos.
Olis ihana kun toista sais koskea sillain että sais olla ihan rauhassa. Joo, tylsät "fantasiani", mutta olis aivan ihanaa. Ehkä joskus...:-)
On ikävä sellaista.

Vierailija
2/10 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lisää luulis, että teillä niitä on tai sitten ei. Haluaisin kuulla senlaisilta naisilta kenellä niitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttönä minulla oli sellainen fantasia, että illalla iso kiltti mies tulee ikkunasta sisään, kun olen jo nukkumassa. Hän riisuu vaatteensa ja käy nukkumaan viereeni iso penis seisoen painautuen pakaroitani vasten. Tuo fantasia oli niin voimakas, että sain tosi helposti orgasmin sormettamalla hiukkasen.

Nyt nelikymppisenä parikymmentä vuotta saman miehen kanssa naimisissa olleena fantasiani on, että minua pansi joskus parikymppinen työkaverini työpaikan vessassa. Vielä meidän välillämme ei ole ollut kuin silmäpeliä, mutta vaistoan, että pian tapahtuu jotakin.

Vierailija
4/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasiassa mies olisi kovakouraisempi ja alistaisiedes jonkun verran. Ei onnistu, kun hän on niin kiltti ja herkkä. Pitää kuvitella näitä salaa omassa mielessä, kun harrastetaan seksiä, muuten en edes saa orgasmia.

Vierailija
5/10 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin eksälle sanoin. Ei huvittanut jakaa fantasioitani. Kuten en myöskään muka koskaan ollut edes runkannut. Pidin fantasiat ja runkkaukset itselläni. Se kyllä johtui suhteen ilmapiiristä, ei ollut muutenkaan kauhein avoin ja rakastava suhde.

En minä nykyisenkään kanssa kauhean avoimesti fantasioistani puhu, jotain kesympiä vaan. Kun ne kuitenkin on sellaisia joiden en edes koskaan halua toteutuvan. Miehelle voi sitten tulla fiilis toteuttaa ne vaikka minä en edes halua. Jotkut asiat on parempi pitää vaan hekumallisina pelkkinä fantasioina. Mitä minä sitten hekumoisin runkatessa, olisi pakko vaan keksiä kummallisempia juttuja :D Yleensä todellisuus on vähemmän hekumallisempi.

Vierailija
6/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla ei ole minkäänlaisia fantasioita. Olen nainen ja ihan nautin seksistä. Mutta minulle se on pelkästään fyysinen juttu, aivot mielikuvineen ja fantasioineen ei siihen osallistu. Päinvastoin nauttiakseni täysillä seksistä käännään mielen off-asentoon enkä ajattele tai fantasioi mitään, uppoan vain tuntemuksiin. Jo teininä kun aloin itsetyydytystä harrastaa, muistan ettei siihen liittynyt mitään mielikuvia pojista tai miehistä, pelkät oman ruumiin aistimukset.

Vierailija
7/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisit omaa poikaasi....

Vierailija
8/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että 99% naisista fantasio mutta kaikki eivät uskalla kertoa niitä.

Vierailija
9/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole eikä ole koskaa ollutkaan sen kummempia fantasioita kuin mies, joka rakastaisi ja rakastelisi. Olen ollut sinkku melkein koko ikäni ja selibaatissa jo toistakymmentä vuotta.

Viimeisin miesystäväkokelas tivasi minulta jatkuvasti noita fantasioita ja turhautui ja lopulta aina suuttui, kun minulla ei niitä tuon enempää ole. En viitsinyt ruveta keksimäänkään mitään vain hänen mielikseen. Selvisi sitten, että hänellä oli fantasioita kahdenkin ihmisen edestä, mutta minua ne lähinnä iljettivät. (Olivat siis tosissaan omituisia perversioita eivätkä mitään anna mulle piiskaa -juttuja.)

Vierailija
10/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että 99% naisista fantasio mutta kaikki eivät uskalla kertoa niitä.

Pikemminkin eivät halua kertoa. Fantasiat ovat hyvin yksityinen asia eikä niitä useinkaan haluta jakaa toisen kanssa, koska silloin niistä menee maku.

Omista fantasioistani kirjoitan novelleja, joita en koskaan näytä kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi