Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministeri jää surulomalle

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi tuo nainen nainen lomalle.

Pitää Suomea pystyssä näinä vaikeina aikoina.

Ja työ on ollut aina paras lääke suruun.

Vierailija
2/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain palkattoman vapaan isän hautajaisiin. Tessissä kyllä on mainittu, että pitäisi olla palkallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kesälomalle pian, vastahan tiedotettiin, ketkä sijaistavat pääministeriä.

Vierailija
4/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jää

Vierailija
5/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairauslomaa läheisen kuoleman takia ei anneta.

Itseni piti ottaa vuosiloma päiviä, sairaslomaa ei herunut aikuiselle tyttärelle vanhan äidin poismenon takia.

Joten Sannakaan mitään lomia saa.

Ja on ilmoittanut jo kauan sitten, ettei hänellä ole mitään suhteita ollut isäänsä.

Riippuu lääkäristä. Minä ainakin sain sairauslomaa.

Vierailija
6/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni piti ottaa vuosiloma päiviä, sairaslomaa ei herunut aikuiselle tyttärelle vanhan äidin poismenon takia.

Ja on ilmoittanut jo kauan sitten, ettei hänellä ole mitään suhteita ollut isäänsä.

Mulle taas annettiin päiviä akuutin stressireaktion vuoksi. En edes itse pyytänyt, koska luulin, että se on jotenkin outoa. Mutta meni kyllä hyvin nuo päivät erilaisten asioiden hoitamiseen.

Enkä ole yhtäään ajattellut, että olisin jotenkin nyt ollut huono ihminen sen vuoksi että olin nuo päivät pois, Äitini oli ollut veronmaksaja 30 vuotta ja minäkin jo pitkälle toistakymmentä vuotta. Ja vaikka ei olisi ollutkaan, niin mitä sitten ?

Vierailija
7/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE JÄÄMÄSSÄ YHTÄÄN MILLEKÄÄN LOMALLE VAAN VALMISTAUTUU EU-JOHTAJIEN HUIPPUKOKOUKSEEN BRYSSELIIN 17.7.-18.7. Ja te olette pahoja ihmisiä: kehtaatte solvata pääministeriä tällaisesta yksityisasiasta! 

Vierailija
8/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suru ei ole tauti eikä sairaus, se ei estä eikä heikennä yksilön työkykyä. Osaava ja taidokas ahkera työntekijä kyllä ymmärtää pitää tunteet ja työelämän erillään. Surra voi sitten työpäivän jälkeen.

Kuulostat todella kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä. Miksi sinulle on noin tärkeää pitää ihmistä robottina, joka ei saa tuntea mitään?

Vierailija
9/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suru ei ole tauti eikä sairaus, se ei estä eikä heikennä yksilön työkykyä. Osaava ja taidokas ahkera työntekijä kyllä ymmärtää pitää tunteet ja työelämän erillään. Surra voi sitten työpäivän jälkeen.

Olin järkyttynyt tuossa vaiheessa enkä vielä surrut. Se tuli myöhemmin. Työnantaja kehoitti hakemaan sairauslomaa. Totta kai hain sitä sitten.

Vierailija
10/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on inhimillisen puolen ymmärtäviä lääkäreitä, jotka näkevät toisin kuin tämä kirjoittaja, joka on mestari pitämään pokerinsa. Minä en pystynyt pitämään pokeria äitini kuollessa, vaikka työantajani pitääkin minua osaavana, taidokkaana ja ahkerana työntekijänä. En myöskään usko, että työkaverini olisivat halunneet nähdä sitä pahinta romahdusta. Myös työantajaltani sain ymmärrystä. 

Vierailija
11/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaikka lentoliput kotiin, jos on komennuksella ulkomailla.

Vierailija
12/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat todella kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä. Miksi sinulle on noin tärkeää pitää ihmistä robottina, joka ei saa tuntea mitään?

Ylipäätään yksityiselämä ja yksityisasiat eivät kuulu muutenkaan sinne työpaikkelle. Työ on työ ja muille adiolle on sitten oma aikansa. Tärkein asia on se että työskentely on tehokasta ja automaattista kuin liukuhihba tehtaassa. Tietty jos ei halua noudattaa yhteisiä pelisääntöjä niin aina voi irtisanoutua ja jäädä yhteiskunnan vapaamatkustajaksi. Kyllä sinun tilalle löytyy joku joka tekee työnsä valittamatta.

Vierailija
13/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista minusta on se että vanhempien erottua Sannan ollessa pieni isä tavannut lapsensa yhden ainoan kerran. Ei ihme että tuntee ettei hänellä ole isää. 

Vierailija
14/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu ainakaan mitään sairaslomaa. Suru ei ole sairaus 

Mitä väliä sillä on, millä nimellä saa olla hetken pois töistä asioiden hoitamista varten.

esim. arkun hankkiminen ilta-aikaan ja viikonloppuna voi olla ongelma.

Vierailija
15/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin järkyttynyt tuossa vaiheessa enkä vielä surrut. Se tuli myöhemmin. Työnantaja kehoitti hakemaan sairauslomaa. Totta kai hain sitä sitten.

Mikä on sairausloman peruste? Se pitää aina olla. Lääkäri periatteessa syyllistyy virkavirheeseen keksiessään jonkun "stressitilan" syyksi.

Vierailija
16/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oo ees läheinen, niin mitään lomaa tarvita. Yksi päivä hautajaisiin ja toinen perinnönjakoon myöhemmin. Tai jälkimmäiseen voi lähettää juristinsa valtakirjalla varustettuna.

Millaista perintöä aattelit että alkoholisti jättää jälkipolville?

Vierailija
17/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jutussa ei kyllä missään sanottu että olisi pois töistä tuon takia.

Vierailija
18/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi olla esim. asiakaspalvelussa töissä itkuisena ja sekaisin?

Vierailija
19/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oo ees läheinen, niin mitään lomaa tarvita. Yksi päivä hautajaisiin ja toinen perinnönjakoon myöhemmin. Tai jälkimmäiseen voi lähettää juristinsa valtakirjalla varustettuna.

Millaista perintöä aattelit että alkoholisti jättää jälkipolville?

Juu hyvä vitsi puhua tuollaisen "perinnöstä".

Vierailija
20/24 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi olla esim. asiakaspalvelussa töissä itkuisena ja sekaisin?

Pidä pokka ja ole itkemättä töissä. Asiakkaat haluavat nähdä hymyulevän, ahkeran ja tehokkaan palvelijan joka toimi moitteetta kuin robotti. Itkeä voi sitten taas kun romahdat työpäivän jälkeen kotisohvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi