Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa vauvan tulon onnesta, miten muutti parisuhdetta positiivisesta näkökulmasta?

Vierailija
01.07.2020 |

Aina pelotellaan miten suhde väljähtyy kun tulee lapsia, puoliso unohtuu ja treffeille ei enää päästä. On rankkaa,uuvuttavaa,seksi jää. Ruuhkavuodet kuvataan hyvin negatiivisesti ja useat liitot tuntuu päätyvän eroon. Tämä ahdistaa minua.

Meillä tilanne, että olen ollut yhden lapsen lähes totaali yh, lapsi pari viikonloppua kuusta isällä, muuten olen kasvatusvastuussa ollut 100% yksin
Lapsi nyt jo teini. Löysin 3vuotta sitten ihanan miehen, jonka kanssa olen nyt naimisissa. Meillä asuu myös vuoroviikoin miehen 2 lasta, kouluikäisiä jo hekin. Kaikki meillä hyvin ja miehen kanssa meillä ihana, läheinen ja keskusteleva suhde, lasten kanssa asiat hyvin. Olemme miettineet vielä yhtä lasta. Aloituksen syy on se että itsellänihän ei ole kokemusta lapsen kasvattamisesta yhdessä. Millaista se on, miten suhde muuttuu ja miten sitä voi vaalia. Minuun iski kova menettämisen pelko, mitä jos kaikki meneekin pieleen, jos meille käy niin kuin yllä kuvasin ja niinkuin niin usein saa kuulla..pääsemmekö ikinä treffeille enää kaksin, kun nyt olemme päässeet usein kun lapset toisilla vanhemmillaan..silti kaihertaa ajatus,etten saisi sitä vielä viimeistä vaivaa. Uskon että se täydentäisi liiton ja meidän perheen. Mieheni on niin mahtava ja osallistuva isä lapsilleen, että siinä mielessä huoletta tekisin lapsen hänen kanssaan..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry.

Vierailija
2/2 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että uusperheessä yhteinen lapsi pikemminkin lisää eronmahdollisuutta verrattuna siihen, että ette tekisi lasta. Ja uusperheellisellä eron todennäköisyys on suurempi kuin ydinperheellisillä. Eli en itsekään antaisi kovin suurta toivoa siitä, että yhteinen vauva jotenkin lujittaisi suhdettanne ja tekisi siitä jotenkin paremman. Pikemminkin se uusi vauva aiheuttaa lähinnä kupruja perhedynamiikkaanne. Aiemman liiton lapset saattavat oireilla ja yhteinen vauva voi muutoinkin huonontaa aiempien lasten suhdetta vanhempaan. Eli sorry, ei ole oikotie onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi