Luin lehdestä semmoisen jutun,että kainalot pitää pestä saippualla eikä suihkugeelillä
Kommentit (21)
Saippualla olen aina pessytkin, palasaippualla.
"Oletko sinäkin pessyt kainalosi väärin?"
Samalla tervashampoolla ne lähtevät kuin muutkin karvapaikat.
Se nyt on ihan sama millä ne pesee. Samaa saippuaa ne pohjimmiltaan kaikki on.
Mä luin jostain juttua että piimällä piä kasvaa. En sitten tiedä pitääkö paikkansa.
En käytä saippuaa eikä suihkugeeliä. En ymmärrä mihin niitä tarvitaan. Pesen tukan shampoolla ja samalla voi pestä koko vartalon.
Niin ja eikös tukkakin pidä pestä Fairylla vai miten se meni.
Mitä HELVETTIÄ olet mennyt tekemään! :D
Jos väjänkään hikoiluun taipuvainen, niin sa674ippuaa kannattaa käyttää.
Saippua on emäksinen ja silloin se kuivatta ihoa. Auttaa jos kovasti hikoaa.
Minäkin luin jostain tuon saman jutun ja siinä kerrottiin myös että hampaat pitää pestä virtsalla ja naama paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luin jostain tuon saman jutun ja siinä kerrottiin myös että hampaat pitää pestä virtsalla ja naama paskalla.
Eikä! Mä just iltatoimien aikaan mietin että kummin päin tuo meni, ja tein sit väärin päin.. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on ihan sama millä ne pesee. Samaa saippuaa ne pohjimmiltaan kaikki on.
No eivät ole. Palasaippua tehdään saippuoimalla öljyjä lipeällä. Nestemäiset pohjautuvat useimmiten natriumlauryylisulfaattiin, joka on teollisuudessa käytetty rasvanpoistaja. Eivät ole siis saippuaa perinteisessä mielessä lainkaan.
Kyllä tämän jutun mukaan kyllä voi pestä suihkusaippuallakin! https://askelterveyteen.com/eroon-haisevista-kainaloista/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Mä just iltatoimien aikaan mietin että kummin päin tuo meni, ja tein sit väärin päin.. 🙈
Varmaan aika raikas suu sulla nyt. :D
Tarkoittaako tää että mun reksona 2-in-one on huijausta???
Paras keino hienhajun ehkäisemiseen on ruokasooda.
Ennen kuin trollaat tämän niin kokeile ensin.
Minä tiedän koska kokeilin.
Hui kauheeta!!!