Käytätkö vappuna vaippaa?
Opiskeluaikanahan se oli kätevä haalareissa, mutta nyt työssäkäyvänä en laita haalareita. Laittaisko vaipat kuitenkin? Vessajonothan on ihan kamalia.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 20:30"]
En usko. Kuinka olist kehdannut ostaa vaippoja?? Nuorena?? Paitsi mun kaverilla pääsi abiajelulla haalariin isot pissat. Me naurettiin niin, että meinasin pissata itsekin xD
[/quote]
Tyhmiä olitte. Totta kai me oltiin varauduttu. Ihan hullua pissiä housuun tai käyttää puolet illasta vessajonossa! ap
Ja mikähän vaippa olis riittävän huomaamaton ja tuoksuton ja imisi kännisen aikuisen kuset? just joo...
Kuulitteko? Hirveä viuuuuuuh kuului kun mammoilta meni yli.
Jahah, kusipervo on jo vapputunnelmissa.
Totta kai. Meillä on vappuvaipoissa koko perhe: 1-v., 4-v. ja 13-v. sekä minä 44-v. ja isi 48-v. Paljon helpompaa, eikä tällästä revohkaa voi vessattaa vähän väliä, eihän me muuta ehdittäiskään.
Onko se vappukänni oikeasti tärkeämpi itsekunnioitus? Ai niin, eipä teillä sellaista ole koskaan ollutkaan.
En usko. Kuinka olist kehdannut ostaa vaippoja?? Nuorena?? Paitsi mun kaverilla pääsi abiajelulla haalariin isot pissat. Me naurettiin niin, että meinasin pissata itsekin xD