Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö vappuna vaippaa?

Vierailija
15.04.2013 |

Opiskeluaikanahan se oli kätevä haalareissa, mutta nyt työssäkäyvänä en laita haalareita. Laittaisko vaipat kuitenkin? Vessajonothan on ihan kamalia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kuinka olist kehdannut ostaa vaippoja?? Nuorena?? Paitsi mun kaverilla pääsi abiajelulla haalariin isot pissat. Me naurettiin niin, että meinasin pissata itsekin xD

Vierailija
2/7 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 20:30"]

En usko. Kuinka olist kehdannut ostaa vaippoja?? Nuorena?? Paitsi mun kaverilla pääsi abiajelulla haalariin isot pissat. Me naurettiin niin, että meinasin pissata itsekin xD

[/quote]

Tyhmiä olitte. Totta kai me oltiin varauduttu. Ihan hullua pissiä housuun tai käyttää puolet illasta vessajonossa! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän vaippa olis riittävän huomaamaton ja tuoksuton ja imisi kännisen aikuisen kuset? just joo...

Vierailija
4/7 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko? Hirveä viuuuuuuh kuului kun mammoilta meni yli.

Vierailija
5/7 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahah, kusipervo on jo vapputunnelmissa.

Vierailija
6/7 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Meillä on vappuvaipoissa koko perhe: 1-v., 4-v. ja 13-v. sekä minä 44-v. ja isi 48-v. Paljon helpompaa, eikä tällästä revohkaa voi vessattaa vähän väliä, eihän me muuta ehdittäiskään.

Vierailija
7/7 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vappukänni oikeasti tärkeämpi itsekunnioitus? Ai niin, eipä teillä sellaista ole koskaan ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän