Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on sisko, joka (vanhentumista pelkäävät naiset, lukeaa)

Vierailija
14.04.2013 |

on täyttänyt 50, käy kuukausittain solariumissa ja ulkomailla vuodessä 2-3 kertaa aina saaden kunnon rusketuksen eikä omien sanojensa mukaan lotraa aurinkorasvalla. On polttanut jo pari kymmentä vuotta light savukkeita ja käyttää alkoholia runsaasti jo näin ystävänkin silmin. On kokenut elämässään stressaavia ja vaikeita aikoja ja synnyttänyt monta lasta, ja onpahan vielä alipainoinenkin. Ja arvatkaa mitä? Minusta hän on 5-kymppiseksi todella näpsäkän näköinen ja kaunis laittautuessaan. Jos kaikki vanhentaa, miten siskon tilanne selittyy? (ei ole turvautunut plastiikkakirurgiaankaan)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
2/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit. Ne vaikuttavat paljon enemmän kuin elämäntavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa olisin enemmän huolissani syövän mahdollisuudesta kuin rypyistä. Suurempi todennäköisyys on tietenkin kuolla kauniina kun kuolee nuorena, jos nyt haluaa jotain positiivista hakea siskosi tilanteesta. 

Vierailija
4/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sieluni silmin Benidormin Madgen

Vierailija
5/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko vai ystävä vai molempia hmm...

Vierailija
6/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit. Olen samanlainen 50+ jolla ei ole ryppyjä kasvoissa eikä decoltessa, ei roiku leukaperät, tissit eikä perse. Vatsanahkakin on sileä ja arveton 4 synnytyksen jäljiltä (ja alapää timmi myös), paksut upeat hiukset ja rypyttömät huulet... En tosin rusketu helposti mutta nautin auringosta aina kun mahdollista. Eikä mun tarvitse hirveästi edes laittautua ollakseni kelvollisen näköinen....

Kyllä se on geeneissä, sillä olen aina inhonnut urheilua (käyn satunnaisesti salilla), syön hyvin ja silti olen bmi alle 25, tupakoinkin joskus ja otan lasin viiniä ruuan kanssa viikonloppuisin.

Benidorm on muuten ihan ehdoton suosikkiohjelma;) Syy miksi välttelen brittien lomakohteita...

Vierailija
7/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika hankkia parempi peili tai rillit. ;) Se on kumma miten sitä omaa ikäänsä eivät jotkut näe. 

Vierailija
8/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäämistä vanhenemisessa on? Kukin ikääntyy ajallaan ja tavallaan.

Vierailija
9/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi kylläkin vanhentaa ihoan runsaasti, vaikka juurikin tupakoivissa on paljon niitä jotka tosiaan vielä viiskybäsinäkin luulevat näyttävänsä näpsäköiltä pimuilta. Sitten mennään hapsumokkarotsi päällä baariin, kikkapinkein huulin imetään ruskeat posket lommolla röökiä ja kaiken kauneuden kruunaa se gebardikuvioinen mekko, joka hädin tuskin peittää mitään.

Vierailija
10/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 16:37"]

Taitaa olla aika hankkia parempi peili tai rillit. ;) Se on kumma miten sitä omaa ikäänsä eivät jotkut näe. 

[/quote]

Tottakai olen ikääntynyt mutta en siten kuin useammat. On mulla vähän harmaata ja valkoista hiuksissa mutta ei tosiaan ryppyjä samoin kuin monella nuoremmlla ystävällä:)  Menen ihan täysillä 10 vuotta ikääni nuoremmasta:) Rillit on ja hyvä peili erinomaisella valaistuksella:D

7

Vierailija
11/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko minusta, siskoseni? Katsopa äitimme ja mummomme kuvia siltä ajalta, kun he olivat samanikäisiä kuin minä nyt. Huomaatko jotain yhteistä?

Varsinkin mummon muistelen näyttäneen pari vuosikymmentä ikäistään nuoremmalta vielä kahdeksankymppisenä.

Vierailija
12/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä 46v teen kun mulla on hirveet silmäpussit?

Vierailija
13/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vaan kysyä että kuinka näppärän näköinen se sisko olis jos tuo kaikki vanhentava toiminta olis jäänyt pois? 

Vierailija
14/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 17:02"]

Vois vaan kysyä että kuinka näppärän näköinen se sisko olis jos tuo kaikki vanhentava toiminta olis jäänyt pois? 

[/quote]

Varmaan ainakin pullea, jollain ne paheet on katsos korvattava! :)

Vierailija
15/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 17:02"]

[/quote]

Varmaan ainakin pullea, jollain ne paheet on katsos korvattava! :)

[/quote] Kuulostaa pantavalta

Vierailija
16/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat vaikuttavat kyllä geenejä enemmän. Valitettavasti (meidän suvuissa naiset elävät jopa yli 100v).

En ole itse vielä nähnyt runsaasti tupakoivaa 50-vuotiasta, joka ei näyttäisi tuhkakupilta. Pari röökiä lauantaisin on eri juttu. 

Ja hei, vain joka toinen tupakoitsija kuolee tupakoinnin aiheuttamiin haittoihin. Miehen ukki eli 94-vuotiaaksi. Poltti 74 vuotta tupakkaa paljon, ja ongelmia oli vain viimeisen vuoden ajan. 

Vierailija
17/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista 90-vuotiasta himopolttajaa kohti on nelikymppinen, joka on tupakkasairauden takia sairaseläkkeellä, nimimerkillä suvusta löytyy. Ap:n siskolta voi löytyä iho- tai keuhkosyöpä vaikka huomenna, ja sitten on turha miettiä miten näpsäkältä näyttää.

Vierailija
18/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla voi olla silmälasien uusimisen paikka

Vierailija
19/19 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä sitä mieltä, että ihminen joka on sisäisesti nuori ja nauttii elämästään, on nuorekas myös ulkoisesti. Elämä on nauttimista varten ja kuolema tulee kuitenki, ennemmin tai myöhemmin. Mitään en niin inhoa kuin toisten puuttumista jonkun ihmisen elintapoihin.

Yleisesti muuten ennen aikojaan rypistyy himokuntoilijat. En silti itse elä mitenkään kamalan epäterveellisesti, en oo koskaan tupakoinut enkä kännännyt, mut en toisaalta juuri liikuntaa harrasta (seksi on parasta liikuntaa :D), tykkään nukkua viikonloppuna aamupäivään ja arkisin otan päiväunet joka päivä. Niin no mä en syö sokeria kuin ehkä kerran viikossa, toisaalta lotraan kermalla ja voita oon syönyt aina, leipää inhoan koska se närästää ja turvottaa. Mä oon nyt 45 v, hoikka ja mulla ei ryppyjä ku ihan minimaalisesti silmien ympärillä. Mä nautin elämästä ihan joka hetki, mulla on ihana perhe, ihana aviomies, kaunis koti, riittävästi rahaa, oon terve ja hyvinvoiva, en muistele mitään ikäviä asioita enkä murehdi tulevaa, elän tässä hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän