Onko joku joskus ajanut perääsi autolla
esim. kun liikennevalo on vaihtunut punaiseksi ja olet pysähtynyt? Miten peräänajaja on "suhtautunut tilanteeseen"? Onko esim. ruvennut huutamaan kun olet vetänyt jarrut pohjaan vaikka hän on ollut ihan perässäsi tai ruvennut syyttämään että olisit vaan mennyt niin tätäkään peräänajoa ei olisis sattunut?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:11"]
Nainen ajoi pikkujapsinsa muovinokan päreiksi vanhan Vulvani vetokoukulliseen turvapuskuriin. Olin osasyyllinen, olimme ajamassa päin punaista, mutta jarrutinkin äkisti.
Selvitti flirtillä ja kiinnipainautumisella, tuoksuikin hyvältä. Vulvaan ei tullut vauriota, antoi muistaakseni 200 kipurahaa;-)
[/quote]
Miten voit olla osasyyllinen jos kerran jarrutat kun valo on punainen?
[/quote]
Edessä ajava on lain mukaan AINA osasyyllinen.
[/quote]
Eikö se olekaan niin että peräänajaja on lähtökohtaisesti aina vastuussa?? Onpa hullua...Itse olen saanut sellaisen kuvan ja aina luullut ja kuullut useasti että perääanajaja on lähtökohtaisesti se syyllinen. Pitäisikö mun muka ajaa päin punaisia jos mun puskurissa roikkuu toinen auto ja arvioin ettei se varmasti pysähdy/saa autoaan pysähtymään ennen kuin törmää muhun??
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 14:07"]
Nainen ajoi pikkujapsinsa muovinokan päreiksi vanhan Vulvani vetokoukulliseen turvapuskuriin. Olin osasyyllinen, olimme ajamassa päin punaista, mutta jarrutinkin äkisti.
Selvitti flirtillä ja kiinnipainautumisella, tuoksuikin hyvältä. Vulvaan ei tullut vauriota, antoi muistaakseni 200 kipurahaa;-)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Paskapuhetta!
Kyllä.. mun edessä ajava pappa pysähtyi sillä sekunnilla kun valo vaihtui vihreästä KELTAISEKSI, oletin, että menee reippaasti vielä, mutta ei mennytkään, jarrutin tietenkin. Mun perääni ajoi rekka, jonka kuski myöskin oletti sen jonon ekan vielä menevän ja siitä sitten ketjukolari.. eihän siitä hyvää jälkeä tullut..
Mutta ei tässä kukaan huutanut kellekään, harmitti kyllä kaikkia osapuolia ihan sikana..
Ei ole ajettu perään mutta olen ajanut toisen auton kylkeen joka tuli tasa-arvoisessa risteyksessä minusta vasemmalta. Kehtasi väittää, että minun vikani kun ajoin kylkeen. Tajusi olla kuitenkin nostamatta suurempaa mekkalaa kun sanoin soittavani poliisit paikalle ja soitinkin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:02"]
esim. kun liikennevalo on vaihtunut punaiseksi ja olet pysähtynyt? Miten peräänajaja on "suhtautunut tilanteeseen"? Onko esim. ruvennut huutamaan kun olet vetänyt jarrut pohjaan vaikka hän on ollut ihan perässäsi tai ruvennut syyttämään että olisit vaan mennyt niin tätäkään peräänajoa ei olisis sattunut?
[/quote]
Mulle kävi kutakuinkin noin viitisen vuotta sitten. Bemarimies ajoi perään kun pysähdyin punaisiin valoihin ja sai tietysti raivarit. Tuli ulos autosta ja kävi melkein kraivelista kiinni. Bemarimiehen perään pysähtyneet näki tilanteen ja soitti poliisit, mä en olis voinu kun puhelin putosi auton lattialle. Onneks soittivat. Se äijä oli ihan hullu, huusi ja riehui poliisillekin kun hänen autostaan meni nokka ryttyyn. Toi on mun elämän eka ja toivottavasti myös vika kerta kun pääsin iltapäivälehtien uutisiin. Varmaan löytyy uutinen vieläkin jostain netin uumenista kun googlettaa "raivostunut bemarimies".
Kyllä on. Hän tosiaan yritti alkaa syytellä minua, vaikka se oli aivan täysin hänen omaa syytään, aivan kaikin puolin. Ajoi koko ajan liian lähellä minua, ei ollut tarkkaavainen ja sittenhän se kolahti. Mitenkö minä reagoin? Mulla napsahti ihan kunnolla, kun kuulin ne hänen ekat hienoiset syyttely-yrityksensä, joten tuli sitten kimitettuä ihan kunnolla takaisin, ja vielä kirosanojen kera. Kerroin hänelle myös ettei mieheni tule olemaan mielissään tästä, on nimittäin miehen auto. Sen jälkeen homma sujui ihan mallikkaasti, koska kysyin häneltä että tarvitaanko tässä hänen mielestään poliisia paikalle, koska minä soitan sen enemmän kuin mielelläni. Jälkeenpäin en voinut kuin ihmetellä omaa päällekäyvää ärhäkkyyttäni ja puolustautumistani, koska en juuri koskaan käyttäydy niin! Poikkeustilanteissa sitä saattaa yllättää jopa itsensäkin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:02"]
[/quote]
Mulle kävi kutakuinkin noin viitisen vuotta sitten. Bemarimies ajoi perään kun pysähdyin punaisiin valoihin ja sai tietysti raivarit. Tuli ulos autosta ja kävi melkein kraivelista kiinni. Bemarimiehen perään pysähtyneet näki tilanteen ja soitti poliisit, mä en olis voinu kun puhelin putosi auton lattialle. Onneks soittivat. Se äijä oli ihan hullu, huusi ja riehui poliisillekin kun hänen autostaan meni nokka ryttyyn. Toi on mun elämän eka ja toivottavasti myös vika kerta kun pääsin iltapäivälehtien uutisiin. Varmaan löytyy uutinen vieläkin jostain netin uumenista kun googlettaa "raivostunut bemarimies".
[/quote]
hehheh, menikö vuoden 1988 karvanoppa-tojotan perä kasaan?
Minä olin pysähtyneenä kolmioristeykseen (tuli autoja), kun takana oleva ajoi perääni.
Pysähdyimme seuraavalle bussipysäkille ja olin jo valmis tappeluun.. mutta autosta nousikin erittäin kohtelias nuori mies, joka pyyteli anteeksi ja oli huolissaan minusta, etten saanut aivotärähdystä. Autooni ei onneksi tullut kuin pieni repeämä takapuskuriin, pääni sai sen verran tälliä osuessaan penkkiin, että jouduin särkylääkekuurille vähäksi aikaa. Nuori mies maksoi minulle nuo lääkkeet pahoittelujen kera.
[/quote]
[/quote]
[/quote]