Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laminattilattiassa kohouma, mitä tehdä?

Vierailija
30.06.2020 |

Märkä matto oli eilen lattialla tovin ja siitä jäi pieni kohouma lattiaan.
Olin laittanut maton pesukoneeseen ja sen jälkeen roikkumaan wc-oveen.
Mieheni ystävä oli käynyt vessassa ja siirtänyt tämän maton lattialle siksi aikaa. Heräsin päiväunilta ja huomasin maton lattialla ja siihen tulleen kohouman.

Onko mitään kotikonsteja, jolla saisi tuota paranneltua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kun laminaatti kostuessaan kerran kuprahtaa niin sitähän ei mikään enää korjaa kuin vaihto uuteen.

Vierailija
2/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, kyllä se laskeutuu kun kuivuu. Laita vaikka joku painbo päälle, jos mahdollista siksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tietääkseni kohouma jää tullakseen laminaattiin.

En toki ole asiantuntija, mutta näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
4/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota, kyllä se laskeutuu kun kuivuu. Laita vaikka joku painbo päälle, jos mahdollista siksi aikaa.

Ei kuulosta järkevältä. Tuo painokaan tuskin kauaa yhdessä kohdassa voi olla. Ja vaikka voisikin, sen pois ottaessa kohta vain nousee takaisin.

Vierailija
5/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi kohouma puhjennut imuroitaessa. Voikohan se jollain maalata tai peittää?

Vierailija
6/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda illuminaatti.

Vierailija
7/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä oikene. Jos ei koko lattiaa halua vaihtaa niin voisi purkaa lattiaa siihen asti ja ottaa ne huonot laminaatit pois ja siirtää ne jonnekin sivupaikalle, jossa on joku tv-taso tms. päällä niin ettei ne näy. 

Tuo kupruilu on tavallista halvoille laminaateille ja meidän naapurissa noin oli käynyt. Suhteessa himpun kalliimpi laminaatti ei tätä pienestä tee. Ainakin näin on oma kokemus omasta laminaatista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan