Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelu ja ikäero

Vierailija
30.06.2020 |

Olen 18-vuotias nuori ja tapailen 23-vuotiaan miehen kanssa. Tutustuimme Tinderissä. Olen todella ihastunut tähän mieheen ja haluaisin seurustella hänen kanssaan ihan vakavasti.
Mies kuitenkin epäilee koko suhdetta, koska hän haluaa itse jo asettua aloilleen, hänellä on jo vakituinen työ ja asunto. Hän epäilee, että suhde kaatuisi heti kun lähden opiskelemaan, joten hän ei halua yhtä vahvasti sitoutua kuin minä.
Meillä on käytännössä kaikki hyvin, tapaamme vähintään kerran viikossa ja seksi on hyvää. Minua silti surettaa, ettei hän halua seurustella kanssani vakavasti.
Sydän tässä särkyy, vaikka miten yritän olla särkymättä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti rauhassa nyt suhteesta, ei teillä kiire ole.

Vierailija
2/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kaukana toisistanne, kun tapaatte noin harvoin? Jos asutte samalla paikkakunnalla, niin mies ei ole edes ihastunut, jos ei halua nähdä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme 30km päässä toisistamme, mies vuorotyössä.

Ap

Vierailija
4/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on aina riski kenelle tahansa. Niinpä voi voivotella riskejä tai päättää, että ne ovat vain mielenkiintoisia haasteita voitettavaksi.

Jos toinen ei ajatuksissaan pääse muuhun kuin pohtia kaiken mahdottomuutta varaudu siihen, ettette ole toisillenne sopivia.

Osa meistä näkee elämässä valoa ja toiset pimeää. Kumpaan uskot itse kuuluvasi ja kumpaan mieskaverisi?

Vierailija
5/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on huomattava, koska olette aivan eri elämänvaiheissa. Älä jää roikkumaan mieheen, hän ei halua sitoutua sinuun vaan käyttää sinua vain seksialustana.

Hän ei ole maailman ainoa ihana mies, vaan viimeistään kun menet opiskelemaan, tapaat uusia hyviä tyyppejä. Sellaisia, joiden kanssa voit elää myös nuoruuttasi.

Vierailija
6/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vakavissaan ja tapailee sua seksin ja paremman puutteessa.

Vierailija
7/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa "epäilyksiensä" kanssa. 

Vierailija
8/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vikasi jos sydämesi särkyy. Mies on omat aikeensa sinulle jo kertonut ja jos itse annat tuon jatkua et voi syyttää kuin itseäsi.