WHO: Pahin on vasta edessä
En jaksa enää näitä:
https://www.cbsnews.com/news/coronavirus-pandemic-worst-yet-to-come-wor…
Tuntuu että koko maailma tuhoutuu, suurin osa meistä tullenee menettämään jonkun rakkaansa koronalle. Eikä juuri kenelläkään ole tulevaisuudessa töitä, kastijako kukoistaa.
Olen hyvilläni että tyttäreni on vela, maailma muuttuu ihan kamalaksi paikaksi.
Kommentit (19)
Koettelemuksien edessä se todellinen luonne paljastuu! Kenen edestä te vietti viimeisenkin desinfiointipullon oma itsekkyys edellä!
Hieno mittari oikeuden ja totuuden punnitsemiseen.
Tämä on vasta alkua ..
Zinc
Aina sama virsi. Lukittaudun perunakellariin ja elän siellä elämäni kurjasti ja turvassa loppuun asti.
Vaikka täältä Euroopasta korona häviäisi, niin valitettavasti me ollaan niin riippuvaisia USAsta, Venäjästä, Intiasta, Etelä-Koreasta, Kiinasta ja Brasiliasta. Mikään ei tule enää palaamaan ennalleen. Tämä on pelottavampaa kuin sota.
Miten pahin voi olla edes kun korona on nykyisin lähinnä pierun suhinaa tuulessa jola menettänyt tehonsa. Heikoimmat ovat jo kupsahtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täältä Euroopasta korona häviäisi, niin valitettavasti me ollaan niin riippuvaisia USAsta, Venäjästä, Intiasta, Etelä-Koreasta, Kiinasta ja Brasiliasta. Mikään ei tule enää palaamaan ennalleen. Tämä on pelottavampaa kuin sota.
Pelolle ei saa antaa valtaa ;)
Zinc
Vasurina mua jotenkin iljettää, kuinka KU hehkuttaa koronaa länsimaisen kestämättömän elintavan loppuna ja ihanana uutena alkuna. Jo ennen koronaa esim. lentomatkailusta ja lihansyönnistä oli tehty häpeällistä. Lisäksi työttömyys maailmanlaajuisesti oli järkyttävää kokoluokkaa.
Tämä sairaus ei tuota kuin pelkkää ruumiita, kyyneliä ja tuskaa.
WHO katsoo tilannetta globaalisti. Tottakai tilanne on paha, kun tauti niittää väkeä jossain Brasiliassa. Suomen kaltaisissa maissa epidemia on edelleen helppo pitää kurissa yksinkertaisilla toimilla siihen asti kunnes on toimiva rokote.
Kahden viikon päästä on helevetti irti! Kaks viikkoa!!! Miks ei kukaan usko!!! Nyyh!!!
Vai niin.
Että nyt lähetetään vihdoin joukkue kiinaan tutkimaan viruksen alkuperää.
Hmph.
Taas.
Joko muka onnistuu, ja kiina päästää?
Höpö höpö. Maailma on kaikilla mittareilla parempi kuin koskaan. Tulevaisuus on täynnä mahdollisuuksia. Se on totta että työt lähtee yhä useammalta mutta sen vain pakottaa yhteiskunnan tekemään rahanjaon jotenkin uusiksi. Olen oikeistolainen enkö haluaisi kansalaispalkkoja tms mutta sen myönnän että tulonjako on jatkossa tehtävä toisin. Ehkä alle puolelle riittää palkkatöitä ja toisille ei.
Mutta lapsia tämä maailma kaipaa, niissä on toivo!
Toivon että KUKAAN omista lapsistani ei ole vela.
Mä näin semmoisen painajaisunen just ennen koronaa että maailma oli ihan täydessä kaaoksessa, laki ja järjestys poissa, ihmiset tappoivat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvettl nyt. Sotahistorian harrastaja tässä. Tajuatko miten loukkaavaa on verrata koronaa (maksat kotona, katot netflixiä, jääkaappi täynnä ruokaa) SOTAAN, jossa pommikoneet iskevät öisin, ihmisiä rais-kataan ja ta-petaan, jokainen pelkää henkensä edestä, lapsia kuo-lee, omaisuus tuhotaan.
Nyt pullamössöt jotain suhteellisuudentajua!!
Vierailija kirjoitti:
Mä näin semmoisen painajaisunen just ennen koronaa että maailma oli ihan täydessä kaaoksessa, laki ja järjestys poissa, ihmiset tappoivat toisiaan.
Tuollaista maailmassa tapahtuu ja on tapahtunut kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei se ollut ihan tavallinen uutislähetys?
Koronaviruksen vaikutukset Suomessa
Tartunnat yhteensä 7 209
Tuoreimmat 7 päivää 65
Edeltävät 7 päivää 36
Eli nousussa on.
Höpö höpö. Tämä ei ole mitään verrattuna sota-aikoihin ja niistäkin suurin osa selvisi.
Eikö olekkin iloinen asia !
Zinc