Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mystisesti kadonnut pyykkituvasta tai kuivaushuoneesta koskaan mitään?

Vierailija
29.06.2020 |

Minulta vietiin laadukas kylpypyyhe. Löytäjä pitäköön, tietäen mitä siihen on pyyhitty.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla jotakin menneinä vuosina mutta eräältä miespuoliselta tutulta on viety paitoja kuivaushuoneesta.

Vierailija
2/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan kuivaushuoneessa oli joku vaivihkaa siirtänyt lakanoitani omikseen laittamalla ne omiensa viereen ja omat pyykkipoikansa niihin. Onneksi kävin katsomassa tilannetta, ennen kuin kuivuivat. Otin omani kosteina mukaani. Ja kyse oli espoolaisesta asunto-osakeyhtiöstä, ei mistään kaupungin vuokratalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoita vietiin. Olin juhannuksena pessyt kertyneitä petivaatteita isomman satsin, kun talokin vaikutti lähes tyhjältä. No, joku oli kotosalla ja lakanani kelpasivat. Hiukan otti päähän.

Vierailija
4/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Minua vainosi joku mies ysärillä soittamalla kuinka kuuma olen.... ja että hän asuu viereisessä rapussa. Pari päivää tämän jälkeen pyykkituvasta vietiin rintsikat ja pikkuhousut! Olen satavarma että oli hän, ei kukaan nainen pöllii kenenkään käytettyjä alusvaatteita. Aika spooky.

Vierailija
5/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet ihanan pehmeät mutta kevyet pyjamahousut ovat kadonneet. Voivathan ne olla jossain täällä asunnossakin, mutta aika kummallinen piiloutuminen olisi, koska asun yksiössä ja ne ovat olleet kadoksissa jo varmaan vuoden.

Vierailija
6/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan vie pyykkejäni sinne.

Vierailija
7/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi paita. Menin kysymään naapurilta, tiuskaisi, ettei hän sitä ottanut ja paiskasi oven kiinni. Myöhemmin näin paidan sen päällä.

Vierailija
8/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lakana kerran katosi. Vein lakanat kuivumaan kuivaushuoneeseen. Se oli aika täynnä, joten jouduin laittamaan yhden lakanan samalle narulle, missä oli naapurin lakanoita. 3 tunnin kuluttua vein seuraavaa koneellista, tarkoituksenani ottaa omia kuivia sen verran pois, että saan uuden koneellisen mahtumaan. Sieltä olikin naapurin lakanat haettu pois ja se meidän lakana, joka oli "heidän" narullaan, oli kadonnut. Oli sen verran kulunut, etten kysellyt perään.

Tuolla ei siis mitenkään varailla niitä naruja, vaan pyykit laitetaan sinne, minne mahtuu, ja tarvittaessa voi kuivia pyykkejä siirtää sivuunkin, jotta saa omansa mahtumaan.

Nyt on oma kuivausrumpu, joten harvoin enää tulee kuivaushuonetta käytettyä.

Vierailija
9/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies lähti pyykkitupaan eikä koskaan palannut.

Vierailija
10/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi paita. Menin kysymään naapurilta, tiuskaisi, ettei hän sitä ottanut ja paiskasi oven kiinni. Myöhemmin näin paidan sen päällä.

Niin ja siis kysyin ystävällisesti, olisiko paita voinut vahingossa päätyä hänelle.

Vierailija
11/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V....u veivät pesukoneen.

Vierailija
12/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Minua vainosi joku mies ysärillä soittamalla kuinka kuuma olen.... ja että hän asuu viereisessä rapussa. Pari päivää tämän jälkeen pyykkituvasta vietiin rintsikat ja pikkuhousut! Olen satavarma että oli hän, ei kukaan nainen pöllii kenenkään käytettyjä alusvaatteita. Aika spooky.

Eihän sitä tiedä. Jos joku sattuu olemaan vaatevaras, niin miksipä hänelle ei alusvaatteetkin kelpaisi...

Vierailija
13/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähti joskus opiskelijana Adidaksen t-paitoja. Kaikki muu oli tallella, mutta nuo oli kelvannut. Olen xs-kokoinen nainen, joten ihan kenelle tahansa ne eivät sopineet päälle.

Vierailija
14/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. sitä ihmettelen pyykkien pöllijöissä, että eikö varastaminen ole rasittavaa, kun eihän niitä vaatteita sitten voi laittaa pyykkituvassa pesuun ja kuivumaan normaalisti, vaan pitää aina muistaa salata naapureilta omistavansa ne.

Vierailija
15/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta olen pihistänyt muutamaan otteeseen... naisten käyttämiä pikkareita ja rintaliivejä! Hihihi... vieläkin on tallessa.

M34

Vierailija
16/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa sadeviitta. Jouduin sen tietty korvaamaan. 180 mk.

Vierailija
17/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen omassa kämpässä omani niin ei ongelmaa.

Nykyään, kun on niin paljon varkaita.

Vierailija
18/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lakana kerran katosi. Vein lakanat kuivumaan kuivaushuoneeseen. Se oli aika täynnä, joten jouduin laittamaan yhden lakanan samalle narulle, missä oli naapurin lakanoita. 3 tunnin kuluttua vein seuraavaa koneellista, tarkoituksenani ottaa omia kuivia sen verran pois, että saan uuden koneellisen mahtumaan. Sieltä olikin naapurin lakanat haettu pois ja se meidän lakana, joka oli "heidän" narullaan, oli kadonnut. Oli sen verran kulunut, etten kysellyt perään.

Tuolla ei siis mitenkään varailla niitä naruja, vaan pyykit laitetaan sinne, minne mahtuu, ja tarvittaessa voi kuivia pyykkejä siirtää sivuunkin, jotta saa omansa mahtumaan.

Nyt on oma kuivausrumpu, joten harvoin enää tulee kuivaushuonetta käytettyä.

Noin voi kyllä helposti käydä, ja anteeksi, mutta tuli heti mieleen, että joku mies on hakenut pyykit. Mun miehellä ei ainakaan olisi mitään hajua, minkä näköisiä lakanoista meillä on.

Mut vinkki yhteisiä pyykkitupia käyttäville: ostakaa puisia pyykkipoikia ja kirjoittakaa niihin oma sukunimi tai muu tunniste. Ei enää vahingossa pyykit lähde muiden mukaan.

Vierailija
19/20 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pitäis siellä pyykkejäni, ihan jo sen järkyn hajun takia. En halua, että omat vaatteemme alkaa lemuta muiden ällöille hajuille. Pesen ja kuivaan asunnossamme.

Ihme olisi, jos mitään ei ikinä vietäisi ennemminkin. Vähän kuin mattojen pesupaikallakin. Todennäköistä, että jotain häviää, jos sinne jättää kuivuun...

Vierailija
20/20 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi