Mietitkö pariskuntia katsellessa millaistahan noidenkin
Kommentit (18)
En, ei mulla ole aikaa tai kiinnostusta muiden seksielämään, omassa on tarpeeksi puuhaa.
Kyllä etenkin, jos sekä "setä" että "täti" näkyvät olleen selkeästi paikalla ruoka-aikoina. Mietin, että mitenköhän homma fyysisesti edes onnistuu saati sitä ähkimisen ja puhkimisen ja hien määrää...................
Joskus mietin.
Kun nainen on hirveän pitkä ja mies lyhyt tallero, ajattelen, että ukon pitää kesken seksiaktin kontata suutelemaan puolisoa välillä ja palata sitten taas panemaan.
En ainakaan erityisen aktiivisesti. Mutta kyllä siä toisinaan, joku kateuta lietsova pikkupirulainen tökkii sisälläni kun näen ja kohtaan toisiinsa ilmeisen kiintyneitä ja rakastuneita tai tulisesti ihastuneita....
Yleensä en, mutta yhden parin kohdalla tuli kyllä väistämättä mieleen. Kyseessä on pariskunta, jonka nainen on äärimmäisen pieni, siro, hoikka ja liikunnallinen. Mies taas on valtavan kokoinen, siis oikeasti vaarallisen lihava. En ymmärrä, miten hoitavat hommansa – varmasti naisen on pakko olla päällä, mutta siinäkin tapauksessa on hänen oltava tosi notkea ja vahva, että jalat riittävät miehen ympäri niin että niillä saa vielä jotenkin ponnistettua ylöskin välillä.
En oikeastaan koskaan mieti koska tuskinpa minun ennakkokäsitykseni osuu kovinkaan lähelle. Itse olen meikkaamaton, toki nätti, kotiäiti ja mieheni aika tavallinen. Meillä on aivan uskomatonta seksiä milloin missäkin ja käytetään kyllä kaikki tilaisuudet, huonotkin.. parinvaihtoa aina joskus. Kaupungilla näytämme yleensä siltä, ettei kumpaakaan seksi kiinnosta tai että olemme toisillemme katkeria koska mies osti väärää jogurttia ja vaimo ei koskaan kehtaa ostaa tupakkaa. Mietin kyllä usein millaista seksi olisi jonkun vastaantulevan miehen kanssa, mutta en oikeastaan koskaan kun he ovat naisensa kanssa liikkeellä. Mustasukkaisuusdraamojen livahtaminen ajatuksiin vie multa heti halut fantasioida, mieluummin kudon sukkaa. Enkä ikinä kudo sukkaa.
Ennemminkin mietin, että millainen koti joillakin on tai mitä ruokia ne syö. Osaako ne laittaa ruokaa? Mitä ne tekee iltaisin? Toisten seksin miettiminen menee jo ällölle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin.
Kun nainen on hirveän pitkä ja mies lyhyt tallero, ajattelen, että ukon pitää kesken seksiaktin kontata suutelemaan puolisoa välillä ja palata sitten taas panemaan.
Jaa, mun mies minua 20cm pidempi ja me ei suudella, eikä pussailla, kun n*idaan. Varmaan suhteen alussa, niin tehtiin, mutta olen enemmän esim. kaulan ja leuan pussailija.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en, mutta yhden parin kohdalla tuli kyllä väistämättä mieleen. Kyseessä on pariskunta, jonka nainen on äärimmäisen pieni, siro, hoikka ja liikunnallinen. Mies taas on valtavan kokoinen, siis oikeasti vaarallisen lihava. En ymmärrä, miten hoitavat hommansa – varmasti naisen on pakko olla päällä, mutta siinäkin tapauksessa on hänen oltava tosi notkea ja vahva, että jalat riittävät miehen ympäri niin että niillä saa vielä jotenkin ponnistettua ylöskin välillä.
Päällä ollessa mä en ponnista miehen päältä ylös, vaan työnnyn miestä vasten lantiollani rytmikkäästi. Ehkäpä hekin tekevät niin. Tosin mieheni ei ole lihava.
Joskus, tosin yleensä nämä mielikuvat pyrkii torjumaan. Aika monien kohdalla tulee myös mieleen, harrastavatko he (enää) seksiä lainkaan. 😳
Satunnaisesti.