Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää koiraton nainen?

mies34v
29.06.2020 |

Taas kävin treffeillä muuten sopivan naisen kanssa mutta kävi ilmi että tällä on koira. En siedä sitä hajua asunnossa, autossa ja jopa naisen vaatteissa. Rajoittaa myös menoja kun ei voi spontaanisti tulla yöksi tai lähteä reissuun. Aina pitää huomioida koira sitä ja koira tätä. Tinderissäkin tosi monella mätchillä koira.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koiraa eikä tule, en pidä koirista. Lähden sun kans treffeille, olen hyvin hoidettu 40-vuotias säpsäkkä nainen. Ihmeellinen koirien hoitovietti nykyään ihmisillä. Ovat kenties läheisriippuvaisia.

Vierailija
2/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa- tai hamsteri-ihmisten kokoontumisajoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa aikoinaan etsin pitkään, että löysin koirattoman miehen. Pitkä etsintä kannatti.

Vierailija
4/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun mielestäni ihmisessä on jotain pahasti vialla, jos ei tykkää eläimistä, oli ne sitten kissoja tai koiria.

Vierailija
5/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä! 

En pidä koirista tai lemmikeistä ylipäätään yhtään. 

Olen semmoseen aivan liian mukavuudenhaluinen, liikkuminen ja urheilu omilla ehdoilla vie voiton. 

Mutta ikää mulla on jo 40v,  eli varmaankin liian vanha jo sulle. 

Vierailija
6/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirista, sillä ne haisee ja niistä on vaivaa. Minulla on 7 kissaa ja 2 hevosta ja 5 lammasta.

Vierailija
7/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on riesoja, en ymmärrä miksi niitä otetaan kaupunkiasuntoihin kitumaan.maalle ne kuuluu

Monen elämäntyylissä olisivat tosiaan menoja rajoittavia riesoja. Sopivat lähinnä kaltaisillen  kotihissukoille, joille ilman koiraakin ap:n ajatukset spontaanista reissuun lähdöstä aiheuttavat lähinnä kammotusta. Eli luulen että nämä koiraihmiset olisi ilman koiraakin useimmat ap:lle vääriä ihmisiä, kun ovat ehkä enemmän kotona rauhassa viihtyjiä ja introverttejäkin. 

Koirien kanssa sekä maalla että kaupungissa asuneena olen täysin eri mieltä tuosta kitumisasiasta. Maalla sitä huonompaa koiranpitoa näki enemmän. Koiria räkyttämässä vuorokauden ympäri säälllä kuin säällä pihassa kettingissä tai pienessä aitauksessa. Koiria joita ulkoilutetaan vain metsästyskaudella. Kaikenlaista. Kaupungissa on sentään jo koiran pissattamiseksi pakko ihan lähteä lenkille, joten koira saa virikkeitä enemmän kuin moni maalaiskoira.  Ja koiraa ei se kiinnosta ollenkaan onko se asumus kerros- vai omakotitalo. Aikuinen koira sisällä lähinnä muutenkin lepäilee. Pääasia että pääsee ulkoilemaan riittävästi.

Vierailija
8/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minun mielestäni ihmisessä on jotain pahasti vialla, jos ei tykkää eläimistä, oli ne sitten kissoja tai koiria.

Eläimistä tykkääminen on erillinen asia siitä että haluaako sellaista koska eläin kuitenkin rajoittaa ja sitoo paljon ja moni yksinkertainenkin asia vaatii erikoisjärjestelyjä. 

Vierailija
9/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä kun näissä keskuteluissa mainitaan aina tuo, ettei voi lähteä spontaanisti reissuun, niin kuinka lyhyellä varoitus ajalla sinne reissuun pitäisi sitten päästä? Eihän töissä käyvä koiratonkaan voi ihan miten vain lähteä matkailemaan

Vierailija
10/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat on inhottavia sitten niitä pitää viedä ulos paskalle ja kerätä vielä paskat, paitsi turussa, jossa kukaan ei kerää paskaa kadulta ja talvellakin on kaikki lumet paskasssa ja virtsasssa vai liekö itse turkulaiset jotka paskoo ja pissaa hankeen

eri asia jos asuisi omakotitalossa landella jossa koira voi olal vartijana ja asua siellä ulkona vajassa

Vierailija
11/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koiraa eikä tule, en pidä koirista. Lähden sun kans treffeille, olen hyvin hoidettu 40-vuotias säpsäkkä nainen. Ihmeellinen koirien hoitovietti nykyään ihmisillä. Ovat kenties läheisriippuvaisia.

Huomasitko että aloittajalla on nimimerkki jossa lukee ikä, olet vähintään 6 vuotta liian vanha.

Vierailija
12/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialiiton senssipalstalta?

Vierailija
13/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koiraa, mutta aion hankkia pian. Entisen koiran kuolemasta on jo 3 vuotta. Ei ole koiraa parempaa kaveria ja toi hajuasia on ihan rodusta kiinni. Muutenkin paremmilta koirat haisevat kuin monet miehet.

Vierailija
14/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä kun näissä keskuteluissa mainitaan aina tuo, ettei voi lähteä spontaanisti reissuun, niin kuinka lyhyellä varoitus ajalla sinne reissuun pitäisi sitten päästä? Eihän töissä käyvä koiratonkaan voi ihan miten vain lähteä matkailemaan

Ei siihen tarvi sen kummempaa kuin päiväreissu johonkin mihin pitää lähteä aikaisin aamulla ja josta tulee takaisin vasta myöhään illalla, tai viikonloppureissu jossa on reissussa yön yli. 

Vierailija
15/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on jännä juttu, että enemmän kun joka toisella sinkkunaisella on aina kissa tai koira kotona. Asunnot sen takia dunkkaavat eläimelle, karvaa on sohvalla ja koko ajan pitää murehtia menoja sen mukaan, että miten se elukka nyt pärjää. Ei ole vain yksi kerta, kun baarista naisen luokse mentyä, pitää koira lukita eri huoneeseen panemisen ajaksi, kun "se on niin mustasukkainen kaikista miehistä". Ihan ihme homma. Kai se elukka on joku miehen korvike.

Vierailija
16/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyisi, en ikinä aio hankkia mitään karvaista lemmikkiä. En tajua mikä noissa elukoissa etenkin naisia viehättää, joku hoivavietti jota pakko purkaa hankkimalla eläin? En ottaisi ikinä kumppaniksi ketään jolla on lemmikki, jonka ehdoilla kaikki pienetkin reissut ja tosiaan koko kämppä haisee ja on joka paikassa karvoja. Eläimet on siis musta ihan kivoja mutta ei ikinä itselle.

Vierailija
17/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole eläimiä. Eikä tule. Sen ajan elin jo, kun lapset oli pieniä. Tyttärieni koirat käy joskus kylässä. Ja harvoin hoidossa.

Vierailija
18/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ikäryhmässäni eli n 40v naiset on lapsettomilla naisilla monta koiraa tai ylitseampuva liikuntaharrastus. Lapselliset naiset hankkivat koiran kun lapset on noin 10v.

Itse hankin tässä iässä neljännen lapseni 😇

Vierailija
19/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 30+ ikäryhmissä jokaisella naisella on joko lapsia tai lemmikki.

Vierailija
20/21 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut mitään ongelmia löytää koirattomia naisia. Muista, että voit 34-vuotiaana miehenä deittailla oikeastaan kaiken ikäisiä naisia 20-vuotiaista ylöspäin. Siinä riittää valinnanvaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä