Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Family Guyn Megiä aina parjataan?

Vierailija
29.06.2020 |

En ole koskaan ymmärtänyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on lihava ja silmälasipäinen = ruma

Vierailija
2/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meg ei ole edes lihava. Louis on katkera ja käyttää Megiä nostaakseensa itseään ylös ja peitelläkseen vanhenemista ja on manipuloinnut muun perheen mukaan kiusaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso oli hyvä kun Meg joutui pariksi kuukaudeksi linnaan jossa muuttui kovikseksi, ja sitten antoi samalla mitalla kiusaajille (myös perheelle) takaisin :D

Vierailija
4/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meg on ihan saman näköinen kuin äitinsä, sillä on vaan silmälasit, eri vaatteet ja eriväriset hiukset.

Vierailija
5/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä kausilla tätä ei ollut, lopetin sarjan katsomisen kun se muuttui sairaammaksi. Joissakin jaksoissa Peter ja Meg ovat olleet jopa hyvin läheisiä.

Vierailija
6/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meg on perheen pierun haistaja. Kivasti peter pieree megin naamalle. Very fanii...

Vierailija
7/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tykätä sarjasta  ja  tavallaan näenkin sarjan paikkapaikoin nerokkaana satiirina.

Siksihän se varmaankin on tarkoitettu. 

Hauskimmillaan sarja on leffaparodioiden kimpussa tyyliin Star Wars tai irvaillessaan  viihde maailman kuvioihin.

Mutta kun tökkii sitten nämä hahmot. Megin ainainen haukkuminen rumaksi ja läskiksi, josta edes vanhemmat ei pidä.

Voisiko joku selittää koira Brianin, joka käyttäytyy kuin ihmiset samoin kuin perheen ilkiö vauva.

Kaikki hahmothan ovat vastenmielisiä, joka on  syy miksi en  sarjaa juuri katso. Sama homma oli aikoinaan "Kukkulan Kuningas" piirros sarjalla, jota kriitikot ylisti mutta itse en tykännyt, juuri vastenmielisten hahmojen takia.

Siksipä Simpsons on mulle aina vaan se Thö piirros-sarja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi