Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alusvaatteilla pömppövatsa kuriin?

ikuisesti raskaana
29.06.2020 |

Juhlat tulossa ja mekko päälle. Kaksosten syntymän jälkeen (josta on siis jo vuosia) maha jäi sen näköiseksi että olen ikuisesti raskaana... noin neljännellä tai viidennellä kuulla. Suolistosairaus lisää vatsan turvotusta. Ylipainoa ei varsinaisesti ole, mutta toivoisin että saisin vatsani kuriin juhlia varten edes yhdeksi päiväksi. Olen ostanut muutaman muotoilevan alushousun, mutta tuntuu, että niistä ei ole ollut juurikaan hyötyä vaikka lupasivat vahvaa tukea. Onko jollain vinkata merkkiä, jolla oikeasti saisi pömppövatsan piiloon yhdeksi päiväksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosairaus ja vatsan turvotus on mulle tuttua - minun kohdalla auttaa se, että syö riittävästi kuitua ja huolehtii, että vatsa toimii kunnolla. Pienikin ummetus lisää heti turvotusta.

Lindexiltä olen löytänyt hyvin tukevia alusvaatteita, jotka sopii esim. mekkojen alle.

Vierailija
2/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti

Vierailija
4/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman haluaisin tietää. Mulla kanssa kauhea pömppis. Mies riidellessä haukkuu jättimahaksi. Myös suolisto-ongelmia(vessassa käynyt jo viidesti tänään). Välillä näyttää kivalta ja litteältä, mutta pääsääntöisesti turvonnut nelinkertaiseksi. Olen ratkaissut asian käyttämällä tolella löysiä yläosia ja esim kynähameen kanssa. Mikään treeni ei ole mullakaan asiaa auttanut :(  Tosiaan raskaudesta aikaa jo 7 vuotta.

Vierailija
5/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ksistyle.com/14-dresses-to-hide-tummy/

Korsetti on tukala jos suolisto-ongelmia. Mulla kivut niin pahoja, että en kyllä korsettia suosittele. Viesti nro 4

Vierailija
6/7 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinan teko

https://aijaa.com/rfSPHi

Vierailija
7/7 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien jälkeen kannattaa käydä lääkärillä. Sinulla voi olla vatsalihasten erkauma, joka ei parane jumpalla eikä laihduttamalla. Se korjataan kirurgisesti, kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi