Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko tästä mekosta 300 euroa?

Vierailija
11.04.2013 |

http://www.kekale.fi/sand-mekko-29902.html

Äitini yritti ehdottaa tätä häihin...

Mun mielestä mitäänsanomaton ja likaisen värinen. Mallikin jotenkin tanttamainen.

t. alle 40v

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Tanttamaisen mitäänsanomaton ja törkeän hintainen.

Vierailija
2/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin korkeintaan 49 €. en laittais päälle minäkään, tantahtava ja ihan väärä väri mulle.

t. 50 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. On tosiaan tanttamainen alakoulun open kevätjuhlapuku:).

Vierailija
4/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi mitäänsanomaton tanttamekko.

Vierailija
5/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jänniä kommentteja. Musta tosi hoikan vaalean max 35:n mekko. Itselleni ei sopisi.

Vierailija
6/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ei ole yhtään mun tyyliä eikä sovi mulle. Mutta yleisesti ottaen 300 euron hinta mieleisestäni mekosta juhliin ei ole liikaa.

Mutta älä nyt ihmeessä ap laita rahaa YHTÄÄN mekkoon joka ei sinun makusi mukaan ole hyvä! Kun ihan varmasti löytyy myös mieleisempiä. Tuo mekko on ihan jees sille kenen tyyliin ja luontaiseen väritykseen se sopii, mutta ei ole kaikkien juttu, kuten ei mikään muukaan.

Vierailija
7/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama mekko on myynnissä Hulluilla päivillä oranssi-mustana.

Vierailija
9/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on nyt se, että en itse pääse kauppoihin, joten äiti päätti vähän avustaa ja kierrellä.

Mielestäni 300 euroa tuollaisesta mekosta on kyllä liikaa, merkkihän siinä maksaa sen 250 euroa. Ei vaan taida äitini tajuta (vaikka olen sanonut suoraan) ettei mulla ole tuollaista summaa laittamaan mekkoon joka lojuu kaapissa seuraavat vuodet.

Käytettyä mekkoa en kuulemma häihin laita...koska "mitähän ne sukulaisetkin sanoo". Kuka helvata tietää onko kaupasta ostettu vai huutiksesta/torilta.

ap

Vierailija
10/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:43"]

Ongelma tässä on nyt se, että en itse pääse kauppoihin, joten äiti päätti vähän avustaa ja kierrellä.

Mielestäni 300 euroa tuollaisesta mekosta on kyllä liikaa, merkkihän siinä maksaa sen 250 euroa. Ei vaan taida äitini tajuta (vaikka olen sanonut suoraan) ettei mulla ole tuollaista summaa laittamaan mekkoon joka lojuu kaapissa seuraavat vuodet.

Käytettyä mekkoa en kuulemma häihin laita...koska "mitähän ne sukulaisetkin sanoo". Kuka helvata tietää onko kaupasta ostettu vai huutiksesta/torilta.

ap

[/quote]

Mikset tilaa netistä? Sieltä saat varmasti mieleisesti eikä tarvitse mutsin makuun turvautua? Itse en voisi ikinä kuvitella että mun ÄITI valkkaisi mulle mekon, sillä kun on ikäisensä ihmisen maku, joka on hyvin kaukana minun maustani.

Vierailija
11/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:46"]

ap

[/quote]

Mikset tilaa netistä? Sieltä saat varmasti mieleisesti eikä tarvitse mutsin makuun turvautua? Itse en voisi ikinä kuvitella että mun ÄITI valkkaisi mulle mekon, sillä kun on ikäisensä ihmisen maku, joka on hyvin kaukana minun maustani.

[/quote]

Olen selannut Zalandon, Nelly, Ellos, h&m, Bubbleroom ym. en vaan löydä mieleistä sopivan hintaista. Jos ulkonäkö miellyttää niin hinta on juuri tuota 300 euron luokkaa. Nyt olis varaa laittaa max 50 euroa mekkoon.

ap

Vierailija
12/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:55"]

http://www.kekale.fi/sand-mekko-29902.html

Äitini yritti ehdottaa tätä häihin...

Mun mielestä mitäänsanomaton ja likaisen värinen. Mallikin jotenkin tanttamainen.

t. alle 40v

[/quote]

En maksaisi, En edes ottaisi ilmaiseksi. Ei sovi mulle. Tanttamainen ja jotenkin liian tavallisen oloinen. Tuolla rahalla saa jo plajon parempaa ja kauniimpaa.

Vierailija
13/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on enemmänkin tosi tyttömäinen mekko. Ihan nätti, mutta en maksaisi noin paljoa. Vähän on minkin mielestä värit pliisut.

Vierailija
14/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kutosen kanssa. Mutta miksi Sand merkkinä maksaisi kaksisataa? 

Vierailija
15/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sä ap olet? Ihmettelen vaan että onko ihan yleistäkin, että äidit vaikuttavat aikuisten naisten vaatevalintoihin noin paljon (esim. "Käytettyä mekkoa en kuulemma häihin laita". ) Mä luultavasti kilahtaisin enemmän tai vähemmän hillitysti, jos äitini alkaisi määräilemään millaisia vaatteita saan pitää.

Vierailija
16/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkäsin, mut joo, hinta oli liikaa, max jotain 70 maksaisin. Värit sopii mulle.

Toi Marimekon kaapu oli järkky! Oliko siinä raapastu -70 luvun mökkiverhot ylle?

Vierailija
17/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:46"]

ap

[/quote]

[/quote]

Olen selannut Zalandon, Nelly, Ellos, h&m, Bubbleroom ym. en vaan löydä mieleistä sopivan hintaista. Jos ulkonäkö miellyttää niin hinta on juuri tuota 300 euron luokkaa. Nyt olis varaa laittaa max 50 euroa mekkoon.

ap

[/quote]

Ostox, ebay. jenjenhouse, pukumaailma, facebookin kirpparit.

Itselläni on juuri usea juhlamekko ja iltapuku myynnissä.  Osan täysin käyttämättömiä.

Vierailija
18/18 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja tyttömäinen, minulla on varmaan liian pömppö maha tuohon. Muuten ostaisin heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän