Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö parkkipaikan blondi-paikat hyväksesi?

Vierailija
11.04.2013 |

siis tyhjän ruudun vastakkainenkin ruutu on vapaa, joten voit ajaa siihen etuperin ja lähteä etuperin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surutta käytän sitä hyväkseni, että olen blondinainen! Parkkeeran aina auton kahteen ruutuun poikittain ettei vaan tule ketään lähellekkään kolhimaan minun autoni!

Vierailija
2/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, eikä tuo mun mielestä ole mitään blondiutta. Meille ihan miesautokoulunopettaja neuvoi noin, miksi peruutella jos siihen ei ole tarvetta. Peruuttaminen on kuitenkin suurempi riski kolariin. Ennakoimalla selviää helpommin. Aina katson sen helpoimman parkkiruudun jos mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut opetettiin että ajetaan oikein ruutuun eikä ruutujen läpi kuljeta. Joten en.

Naisena on muutenkin ihana ajaa 7-paikkanen auto taskuun tai peruuttaa ruutuun vaikka olisikin tilaa. Erityisesti tämä jos paikalla on nuorisoa tai miehiä lähistöllä, no miksei toisia naisiakin. ;)

Vierailija
4/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:48"]

Tottakai, eikä tuo mun mielestä ole mitään blondiutta. Meille ihan miesautokoulunopettaja neuvoi noin, miksi peruutella jos siihen ei ole tarvetta. Peruuttaminen on kuitenkin suurempi riski kolariin. Ennakoimalla selviää helpommin. Aina katson sen helpoimman parkkiruudun jos mahdollista. 

[/quote]

Kolmonen. Suurempi riski kolarointiin on jos ei riittävästi peruuttele ja osaa sitä. Ei peruuttaminen ole sen vaikeampaa kuin etuperin ajaminen ja monelle se oikeinpäinkin liikkuminen on haasteellista ja sitten ajatellaan ylinopeutta ihan vaan maksimoimalla riskit. Ajatko sinä ylinopetta? :)

Vierailija
5/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:48"]

Naisena on muutenkin ihana ajaa 7-paikkanen auto taskuun tai peruuttaa ruutuun vaikka olisikin tilaa. Erityisesti tämä jos paikalla on nuorisoa tai miehiä lähistöllä, no miksei toisia naisiakin. ;)

[/quote]

Tykkään tästä asenteesta.