Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä söin 2 tuntia sitte lounaan ja taas on nälkä

Vierailija
11.04.2013 |

Hemmetti. Miks mun kroppa ei totu tähän. Mun vakiolounas on mikrossa lämmitettävä valmiskeitto (yäk, tiedän), 2 ruisnäkkäriä ja 2 tomaattia. Ehkä vielä joku hedelmä päälle.

Toisaalta jos mä syön raskaamman lounaan niin loppupäivä menee puihin, mut toisaalta tää ei näköjään pidä nälkää poissa kunnolla. Nyt mutustan tässä kaurakeksiä.

Plääh. Tyhmä lounas.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että on nälkä kun proteiinit puuttuu kokonaan!

Vierailija
2/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiineja kehiin niin nälkä pysyy poissa. Syö ruokaisa salaatti joko kanalla tai lohella ja kananmunalla. (leipää ei välttämättä tarvita tai sitten ruisleipäpala) Tai sitten ihan kunnon kanafilepihvi jonka seuraksi uunijuureksia. (mä teen evääksi usein tuollaisen edellisenä päivänä. tulee mikrossa lämmitettynä ihan hyvää vielä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan siinä keitossaki proteiineja (tänään söin lihakeiton). onks niitä sitte vaan liian vähän...

ap

Vierailija
4/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa on nälän tunteesta? Minä syön töissä aina kevyen keittolounaan ja olen nälkäinen jo parin tunnin päästä mutta ei se haittaa. Pystyn menemään nälkäisenä nukkumaankin erinomaisesti jos en jaksa tehdä iltapalaa.

Minä painaisin 200 kiloa jos aina nälkäisenä alkaisin mutustaa keksejä.

Vierailija
5/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat ohjeet tulee täältä kuin yläpuolellakin. Syöt huonosti, eihän tuo ruoka voikaan pitää nälkää pidempään.  Kunnon ruokaa kehiin eikä mitään pelleilyä hyvä nainen!

Vierailija
6/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt onkin jo välipala-aika. Rahkaa vaan napaan!

Vierailija
7/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrolihakeitossa on ehkä 5 palaa lihaa :) eli ihan liian vähän...

Vierailija
8/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:35"]

Mutta onhan siinä keitossaki proteiineja (tänään söin lihakeiton). onks niitä sitte vaan liian vähän...

ap

[/quote]

Tsekkaa keiton paketista, paljonko siinä on protskuja.

Vierailija
9/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmasti, että mikrokeitto eli einesateria pyritään tekemään mahdollisimman halvalla ja liha en ensimmäinen mistä tingitään. Jos olisit syönyt itsetehdyn lihakeiton, juttu olisi toinen. Nyt vaihdat sen hengettömän sopan kanaan, muniin, tonnikalaan, loheen yms. Lisäksi paljon vihreää.

Vierailija
10/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, onhän se näläntunne tervettä myös, mutta ei sitä kuulu sietää vain siksi että syö huonosti ja vieläpä ruokaa jossa ei ole ravintoa alkuunkaan. Kyllä kevyesti voi syödä myös niin että saa vatsansa täyteen ja kylläisen olon pidemmäksi aikaan. Miksi rääkätä itseään kun ei ole pakko.

Vierailija
11/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä se hedelmä välipalaksi ja syö se sitten parin tunnin päästä kun tulee nälkä + iso lasi vettä sekä lounaalla, että välipalalla.

Vierailija
12/15 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guarem-rakeet tai jos olet kumille allerginen Visiblin-S apteekista. Sit osta niitä vähäkalorisia mehukeittoja, litran purkeissa. Syö raakaa porkkanaa ym. vähäkalorista.

Vierailija
13/15 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Nyt kävin hakemassa tonnikalapurkin jossa on myös papuja ja maissia, salaattia, tomaatin ja sämpylän. Ja kevyttä salaattikastiketta.

Ellei nyt pysy nälkä pidempään poissa niin p***ele.

ap

Vierailija
14/15 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:43"]

Ja joo, onhän se näläntunne tervettä myös, mutta ei sitä kuulu sietää vain siksi että syö huonosti ja vieläpä ruokaa jossa ei ole ravintoa alkuunkaan. Kyllä kevyesti voi syödä myös niin että saa vatsansa täyteen ja kylläisen olon pidemmäksi aikaan. Miksi rääkätä itseään kun ei ole pakko.

[/quote] Koska se ei ole rääkkäämistä. Nälän tunne ei ole minulle huono asia ja syön ihan mitä huvittaa. Näillä menetelmillä olen pysynyt samassa painossa 30 vuotta.

Vierailija
15/15 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös jatkuva nälkä. Syönnin jälkeen menee tunti ja taas voisin syödä. Mittailin sitten kerran huvikseni verensokeria, kun nälkä yllätti ja lukemat olivat reilusti alle 4 useamman kerran. Eli "jatkuva" hypo päällä. Mistä lienee sitten kertookaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi