Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhua seksistä lyttäämättä samalla toista?

Vierailija
28.06.2020 |

Minulla on ollut ilo seurustella parin todella loistavan rakastajan kanssa mutta haittapuolena on se, että vertailujoukko on todella kova mitä tulee nykyiseen kumppaniini. Hänkään ei siis ole huono mutta rehellisesti sanottuna koen seksin hänen kanssaan olevan ainoastaan potentiaalista, en varsinaisesti nautinnollista.

Minua häiritsee useampikin seikka:
-miehen erektio on häilyvä eli hänen munansa virittely on kuin kohokkaan valmistamista, koskaan ei voi olla varma lopputuloksesta ja löysää munaa ei ole millään tavalla kiihottavaa imeskellä sen jälkeen, kun on tottunut kivikovaan erektioon
-miehen asentoa ei esimerkiksi voi vaihtaa ilman pelkoa siitä, että muna lerpahtaa siinä välissä
-mies jaksaa nylkyttää yhdessä asennossa 10 min ja olettaa, että minä saan siinä samalla
-miehen muna ei ole erityisen iso mutta miehen mielestä se on. Mies odottaa aina kehujan munansa koosta ja joka ikinen kerta minua ärsyttää joutua valehtelemaan
-mies hikoilee aivan jumalattomasti ja hänen ollessaan päälläni hikeä valuu kasvoilleni ja silmiini joutuessaan hiki lisäksi kirvelee

Onko mitään toivoa? Minä en oikein nyt sellaista näe. Miehen mielestä seksimme on upeaa ja ihanaa mutta minä en voi sanoa samaa. En halua suuseksiä vaan vaihtelevaa penetraatiota kivikovalla munalla, miten ihmeessä sanoa tämä toista loukkaamatta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten kiva. Ylipäätään jos nainen sanoo olevansa tyytymätön seksiin, neuvotaan avaamaan suu.

Miksi saan täällä pelkkiä alapeukkuja kysyessäni ehdotuksia tavoista, joilla minun kannaltani epätyydyttävä seksiä voisi yrittää parantaa?

Ristiriitaista.

2/10 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on muuten kiva. Ylipäätään jos nainen sanoo olevansa tyytymätön seksiin, neuvotaan avaamaan suu.

Miksi saan täällä pelkkiä alapeukkuja kysyessäni ehdotuksia tavoista, joilla minun kannaltani epätyydyttävä seksiä voisi yrittää parantaa?

Ristiriitaista.

Koska miehet eivät halua kuulla itsestään mitään huonoa, kokevat varmaan uhkana tällaiset totuudet.

Mutta puhuminen on oikea tie. Ja ehkä sitten se erektiolääke...luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphawidow, sinua ei voi korjata, etkä tule koskaan olemaan tytyyväinen suhdeseksiin enää. Täysin riippumatta mitä parisuhdemies tekee tai ei.

Siitä huolimatta, vastaus kysymykseesi on helppo. Puhu mainitsematta mitään menneisyydestä, eikä tietenkään puhu muista miehistä, hah! 

Ehdota positiivisesti asioita, jotka parantaisivat ennestään seksielämäänne. Oli sitten erektiolääke, penisrengas, rengas+pumppu, varmistus, ettei masturboida vaan säästää itseään seksiin. Tai sitten voi olla jotain mitä sinä voi tehdä, jotta miehen kiinnostus, into, virittyneisyys nousee. 

Vierailija
4/10 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Heti äijä vaihtoon!

Vierailija
5/10 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapiaan, muilla tavoin suuri riski että saat pahaa vauriota aikaiseksi.

Vierailija
6/10 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvailusi mukaan nykyinen miehesi on todella huono rakastaja, vaikka toisin väitätkin. Huono erektio, huono kunto ja kestävyys sekä mielikuvituksen puute. Mikä enää voisi olla pielessä?

Vierailija
7/10 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuvailusi mukaan nykyinen miehesi on todella huono rakastaja, vaikka toisin väitätkin. Huono erektio, huono kunto ja kestävyys sekä mielikuvituksen puute. Mikä enää voisi olla pielessä?

No sitä juuri. Mies ihan oikeasti etukäteen puhui olevansa hyvä rakastaja ja on ollut pitkiä suhteitakin useita. Ehkä emme sovi yhteen tms. mutta seksi hänen kanssaan on oikeastaan ihan kamalaa. Suutelee kuitenkin hyvin ja osaa antaa hyvää suuseksiä, siksi ihmetyttää että muu touhu on niin kammottavaa.

Vierailija
8/10 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jonkun meistä tulla kertomaan se hänelle :))) Olet onneton kitisiä!!!

Vierailija
9/10 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa noista on ihan normaaleja iän mukanaan tuomia juttuja miehillä. Niille löytyy vastineet myös ikääntyviltä naisilta. Mitä jos vain koittaisit hyväksyä elämään kuuluvat haasteet, etkä itkisi ikuisen nuoruuden perään? 

Vierailija
10/10 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap ole mikään "todella kova" vertailujoukko, vaan vähintä mitä seksistä voi itselleen haluta. Siis että saa mitä itse haluaa. Suhteesi tuohon nykyiseen ei ole häävi, ainakaan siis tuolal saralla. En jäisi odottelemaan tilanteen paranemista, koska pitäisi olla joku juttu minkä päälle rakentaa, eli joku potentiaali jo. Tuossa ei tunnu olevan oikein mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi