Onko kenelläkään oikeasti auttanut synnytyksen käynnistymiseen joku " kolmesta ässästä" ?
Hei!
Ovatkohan nämä kolme ässää, siivous, sauna ja seksi, synnytyksen käynnistäjinä vain legendaa? Vai onko joku tällainen konsti oikeasti auttanut? Siis todella käynnistänyt synnytyksen eikä vaan ohimeneviä supistuksia?
Tietysti on mahdollista, että synnytys olisi joka tapauksessa ollut käynnistymässä ja konsteilla sitä saatiin vaan muutamalla tunnilla aikaistettua. Mutta olisipa kiva jos tällaiset luomukonstit todella auttaisivat ettei joutuisi käynnistykseen.
Tundrakurmitsa viikon 41 lopulla...
Kommentit (6)
Viimeraskaudessa minulla tosin oli kolme S:ää juuri synnytystä edllisenä päivänä...siivous, Särkänniemi ja sauna =))
sai meidän esikoisen syntymään :) tai sitten sattuma, se neljäs ässä :)
kokeilin kaikkia ja vuorokauden sisalla alkoi synnytys :)
otin hirveet löylyt ja parin tunnin päästä alkoi supistukset.
Eli viikkoja oli 39+6, kun illalla harrastettiin seksiä. Aamuyöstä alkoivat supistukset ja poika syntyi täsmällisesti laskettuna päivänä :) Olen ymmärtänyt, että sperma on ainoa luonnon keino, joka voi laukaista synnytyksen. Keskenmenon uhatessahan on seksi kielletty.
Mulla kävi pari vuotta sitten näin esikoista odottaessani....
Olin maanantai päivän vielä koulussa yht. 8 tuntia. Illalla oli todella hyvä olo, joten päätin haravoida (tein sitä noin 2 tuntia). Loppuillasta tuli otettua hieman kovemmat löylyt, koska oli hikoillut haravoidessa. Illan kruunasi vielä seksi..... Tästä noin 3 tunnin päästä alkoi supistukset, ja poika syntyi iltapäivävällä. Poika syntyi loppujen lopuksi 5 päivää ennen laskettua aikaa.
En tiedä, johtuiko käynnistyminen edellisen päivän tapahtumista vai jostain muusta.