Ilmoitatteko työkkäriin jis menette vaikkapa mökille 2v
Kommentit (7)
Olinpaikka ei ole tarkeä vaan tavoitettavissa olo ja ajankohtainen reagointi, joka netin kautta on mutkatonta. Onhan sinne vielä kankeat puhelipalvelut mutta edistystä se on tämäkin.
Jos 2 vuotta on mökillä, niin kannattaa varmasti ilmoittaa.
Nettiyhteys toimii, sieltä näkee kaiken mitä tarttee nähdä. Työpaikkojakin voi selata paikasta riippumatta netistä, samoin tehdä hakemuksen. Mä haen vain tietyn alan paikkoja joihin koulutus+työkokemus, näihin riittää yleensä suunnilleen linkki linkedin profiiliin ja omiin juttuihin. Paperihakemusta en ole tehnyt vuosiin.
Teoriassa näin, itse en ole menossa mökille kun sellaista ei ole eikä työttömänä hankita/vuokrata mitään. Syy etten työllisty on tietenkin ikäsyrjintä. Enkä ilmoittaisi työkkäriin yhtään mitään vaikka mökillä olisinkin. Työttömälläkin on oikeus hengähtää edes joskus. Työttömyys on henkisesti erittäin raskasta.
En ilmoita heille mistään. Vaikka sairastaisin tai olisin kk poissa - en mitään. Puhelinnumetoahan heille ei saa antaakaan, siitä tulee vain ongelmia.
Miksi kukaan ilmoittaisi? Työkkärillä on kyllä puhelimet käytössä. Sitä paitsi tavallinen kirjeposti on nykyään niin hidas, että siihen turha luottaa.
En minä ilmoita mistään muustakaan asiasta mihinkään työkkäriin.
Mikähän tämäkin juttu on?
Mulle tulee työkkäristä kaikki tieto sinne oma asiointiin, jota seuraan aktiivisesti myös mökillä. Ja pääsen tarpeen vaatiessa lähtemään mökiltä kotiinkin alle vuorokauden varoitusajalla. Eli en ole erikseen ilmoittanut jos menen mökille.