Ensi viikolla juuri kun lomat alkavat niin Suomeen iskeentyy karu kylmyys n. +10 astetta ja sadetta jopa 30mm päivä. Eikö tämä ole synkkää, Suomen kesä on ilkeän masentava
Kuka kestää Suomen kesää karussa kylmyydessä ja sateessa?
Kommentit (30)
Niinkö iskee, meillä on ensi viikolla 19-20 C
Mitäs ennusteita ap on lueskellut kun juuri vilkaisin Forecan sivuilta oman kotikaupungin 10 vrk säätiedotetta. Näyttäisi olevan 18-20 astetta ja puolipilvistä, välillä myös kuurosadetta. Ei tartte vielä kaivella untsikkaa ja pipoa esiin.
Kuulostaa Iltalehden säävouhottaja-toimittelijatyttösen luomalta uutiselta. En pidä myöskään ollenkaan otsikoista: Nauti nyt! kohta sataa tai Nauti nyt kun vielä voit.
Miksi pitää ylitunteilla sään kans. Kaiken voi ottaa vastaan pokkanakin ja käyttää hyväkseen kaikenlaiset säät. Helteellä ei tarte voivottaa kuumuutta ja istua aurinkorasvassa jonkin avatun pakastimen vieressä. Ihan vaan muistaa hikoilla kovasti niin pärjää oikein hyvin.
Kenellä alkaa, kenellä ei, itse palaan (ekalta) 3 viikon lomalta töihin. Hyvät kelit osui 😊
20 astetta on optimi. 23 astetta menettelee vielä.
Hienoa, nyt pääsee retkeilemään ja tulen tekokin sallitaan.
Se on hyvä kun nyt on ollut ihan liikaa niin voisi jotain tehdäkin. Luonto tarvitsee myös vettä eikä yhtään hyvä että olisi koko ajan kuivaa ja kaikki kuivuisi niin kuin aikaisempina kesinä on käynyt.
Siis miettikää luontoa, sade tekisi välillä hyvää, muuten meillä olisi ruman palaneen ja kuivettuneen näköisiä puita ja nurmikoita muutaman päivän päästä. Eläimet ovat janoisina metsissä, laittakaa niille metsän reunaan vettä mataliin kippoihin!
Mitä vingutte? Siis loppukesähän on lämmintä 15-23 asteen välillä!
Ok ihanuutta. Mä rakastan 12-18 asteen lämpöä
No lentäkää Kreikkaan jos täällä palelee! :D
Nyt kannattaa napata viime hetken matkat edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ok ihanuutta. Mä rakastan 12-18 asteen lämpöä
Niin mäkin. Pysyy iho kauniina eikä hikoile ja mene huokoset tukkoon ja naama täyteen pientä hikinäppyä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oli loma kesäkuun.
Sama!
Kenen lomasta sä puhut?
Oon ollut lomalla koko kesäkuun ja vielä jatkuu elokuun 13 päivään saakka.
Yö lämpötilojako ap on kyttäillyt 😂 18-20° näkyis lupailevan ja vesisateita.
Viikon on vähän viilempää sitten taas +30 kelit alkaa. Jokaiselle jotakin. Nauttikaa ensiviikosta hellepanikoijat
Älä valita, tätä hellehullut ovat toivoneet.