Uimarantojen pukukopit ahdistaa :(
Haluaisin vaihtaa vaatteet rauhassa. Muita tästä ahdistuvia? Jostain syystä aivan hirveä ahdistus olla alasti.
Kommentit (20)
Ei ahdista. En kuvittele että ketään kiinnostaisi mun kropan tuijottelu.
Eikös se käytännössä alasti toikkarointi rannoilla ollutkaan "voimaantumista"?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se käytännössä alasti toikkarointi rannoilla ollutkaan "voimaantumista"?
Ei mulle ainakaan. Ap
Mene naturistirannalle. Ei tarvitse vaihtaa vaatteita ja siedätyshoito helpottaa.
Laita joku poncho viitta ja sen alla vaihdat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku tämmöinen viritys pitää keksiä. Ap
Miksette vaan laita uimapukuja alle ja vaatetta ylle ettei tartte vaihdella kaikenmaailman pukukopeissa biitsillä? Kesä kuivattaa.
siis onko uimarannalla pukukoppeja? itse vaihdan metsikössä ja sitten veteen
Ja se psemattömän looran hikilemu. Yöksis!
No vaihdat kotona ne uikkarit päälle. Uimisen jälkeen nyt tartte kauaa rannalla istua ,kun ne uikkarit sen verran kuivahtaa, että voit kiskasta jotkut shotsit tai hameen siihen päälle.
Ota suihkuverho telineineen messiin jos ahdistaa niin paljon.
Uikkarit päälle tosiaan jo kotona. Rannalta lähtiessä antaa vaan uikkareiden eka kuivahtaa. Näissä nykyisissä biksuissahan on kangasta vain nimeksi, joten ei todellakaan kestä kauan. Ei ainakaan perspuoli jää kosteaksi niin kelpaa istahtaa autonkin penkille huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit päälle tosiaan jo kotona. Rannalta lähtiessä antaa vaan uikkareiden eka kuivahtaa. Näissä nykyisissä biksuissahan on kangasta vain nimeksi, joten ei todellakaan kestä kauan. Ei ainakaan perspuoli jää kosteaksi niin kelpaa istahtaa autonkin penkille huoletta.
Paljaalla pyllyllä auton penkille. Yök!
No laita pyyhe alle autonpenkille
Vierailija kirjoitti:
Mulla aina näin. Ei tuossa lähirannalla edes ole koppeja, missä voisi vaihtaa. Puskaa vähän, mutta siellä ikävä kykkiä. Paras vaihtoehto on väljä pitkä mekko. Sellainen kaapumainen. Ei tule ongelmaa, että helma nousee liian ylös ja paljastelee.
Tarkoitatko niitä yhteiskoppeja, jossa on monta ihmistä kerralla? Mä oon lapsuuden jälkeen tehnyt niin jos tiedän, että on semmoinen koppi enkä halua mennä niin, että mulla on ollut uikkarit jo vaatteiden alla. Toinen vaihtoehto on, että kaveri pitää pyyhettä ympärillä kun vaihdan.
Kohta tulee varmaan unisex-pukukopit.