Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä koiran/muun lemmikin kuolemasta?

Vierailija
24.06.2020 |

Itse jouduin viemään rakkaan 14v koirani eutanasiaan viime sunnuntaina (21.6.2020).
En ole pystynyt syömään enkä nukkumaan juurikaan sen jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muuta keinoa kuin aika. ja uusi pentu sitten kun vähän helpottaa, se on parasta lääkettä.

Vierailija
2/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Mulla riitti puoli vuotta terapiaa ja psyykenlääkettä. Lähde suosiolla lääkäriin aika pian jos uni ei tule. Ihminen romahtaa aika nopeasti syömättä ja nukkumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein itse myös 14-vuotiaan koiran kaksi viikkoa sitten viimeiselle reissulle. Sain lohtua siitä että koira ei ehtinyt kärsimään, loppu oli kaunis. Ei nämä helteet sille mikään nautinto olisi ollut eikä pääasia ole se että saa pidettyä lemmikin kauan hengissä vaan se että kun elämän laatu alkaa heikkenemään, se pääsee saappaat jalassa pois.

Vierailija
4/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jotenkin mä oon selvinnyt läheisten ihmistenkin kuolemasta.

Vierailija
5/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että siihen koiraan henkilöityy muitakin "ongelmia" tai kipukohtia elämässä eli koira on ollut tukikeppi jollekin muulle asialle. 

Vierailija
6/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Minulla jossain vaiheessa sama edessä 16-vuotiaan sairaan kissani vuoksi. Ajattelen sen niin, että teen viimeisen palveluksen hyvälle ystävälle, jos eläimen elämä ei ole enää elämisen arvoista, tulee kipuja joita ei voida lievittää. Päästän eläimen rauhaan ja lepoon kun sen aika on. Kiitän yhteisestä ajasta ja tiedän, että tapaamme vielä...

Vierailija
7/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Itse selvisin parhaiten niin, että ajattelin että sitten kun tulee oikea aika, voin antaa rakastavan kodin toiselle kodittomalle koiralle, joka sitä tarvitsee. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän