Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia ehkäisyvaahdosta?

Vierailija
23.06.2020 |

Käyttääkö täällä kukaan ehkäisypuikkoa, joka sulaa vaahdoksi? Olen vakisuhteessa ja syön minipillereitä, mutta käytämme myös kumia varmuuden varalta. Lateksittomat kumit tuntuvat kuitenkin hajoilevan suht usein ja olisihan se kieltämättä mukavimman tuntuista, jos voisi päästellä paljaalla.

Tuleeko vaahdosta jotain makua, joka häiritsisi suuseksin aikana? Joillekin tulee ilmeisesti kirvelyä ja polttelua limakalvoille ja se minua arveluttaa ehkä eniten.

Mietin myös hormonikierukkaa tai ehkäisykapselia, mutta lukemani perusteella ne eivät sovi läheskään kaikille ja ovat aika kalliitakin. Harmittaa, jos sellainen ei sovikaan ja sen joutuu poistattamaan. Minipillerit sopivat minulle ihan täydellisesti, joten en haluaisi vaihtaa niitä pois.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö niitä enää missään apteekissa? En oo löytänyt ees netistä mistään. Ei käyttökokemusta, mutta kiinnostais.

Vierailija
2/20 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvelevät ja tahraavat mun mielestä. Mutta jos et luota minipillereihin vakisuhteessa niin mikset kokeile jotain muuta? Itse söin minipillereitä useita vuosia (vakisuhteessa) enkä todellakaan olisi viitsinyt pelata kumeilla tai vaahdoilla yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25+ vuotta sitten viimeksi käyttäneenä: maistui pahalle ja puikon vaahdoksi sulamisen ja tehokkaana pysymisen aikaikkuna rikkoi paljon homman spontaaniutta. Oli kuitenkin siinä elämäntilanteessa vähiten huono vaihtoehto, joten jonkun aikaa sillä mentiin.

Vierailija
4/20 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtoa ja kapseleita ei ole myynnissä Suomessa tällä hetkellä.

Vierailija
5/20 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin käyttö ei ole kyllä mitään pelautumista jos kondomin käytön osaa ja siihen on tottunut.

T. 20 v parisuhde kondomilla.

Vierailija
6/20 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, ettei ainakaan ehkäisypuikkoja enää saa mistään. Ei ainakaan apteekista. Poikaystävälläni oli tosi paksu kalu ja silloin ei ollut kortsuissa kokoja niin oli tosi hyvä vaihtoehto noin 30 vuotta sitten. Poikakaverini penis oli vielä sellainen että erektion ylläpitäminen vaati jatkuvaa sitmulaatiota. Rendels oli merkki ja olivat aika kalliita silloin. Vaahtoa en ole koskaan käyttänyt ja nykyiset ehkäisypillerit ovat vähemmän terveydelle haitallisia. Taudeilta ei tietnkään suojannut mutta molemminpuoleinen luottamus takasi tämän ettei tauteja tarvinnut pelätä!

7/20 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomin käyttö ei ole kyllä mitään pelautumista jos kondomin käytön osaa ja siihen on tottunut.

T. 20 v parisuhde kondomilla.

Vierailija
8/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v parisuhde kondomilla???? Minulle tulee mieleen sellainen mahdollisuus, että suhde on sellainen, että kumpikin käy säännöllisesti vieraissa ja kondomia tarvitaankin tautien varalta, ei ehkäisyyn.

Joskus olen käyttänyt kondomia, kun on ollut tarkoitus vaihtaa kohta b-rappuun, mutta kumppani on kieltänyt käyttämästä a-rappuun huonon tuntuman vuoksi. Paljaalla on paras kummallekin.

Vierailija
9/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 v parisuhde kondomilla???? Minulle tulee mieleen sellainen mahdollisuus, että suhde on sellainen, että kumpikin käy säännöllisesti vieraissa ja kondomia tarvitaankin tautien varalta, ei ehkäisyyn.

Joskus olen käyttänyt kondomia, kun on ollut tarkoitus vaihtaa kohta b-rappuun, mutta kumppani on kieltänyt käyttämästä a-rappuun huonon tuntuman vuoksi. Paljaalla on paras kummallekin.

Ai miten niin?

Meillä vaimolle ei sovi hormoniehkäisy joten ainoat vaihtoehdot on joko kondomilla tai vasektomia. Jos tiedät kolmannen vaihtoehdon, niin kyllä kiinnostaa kuulla.

10/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Meillä vaimolle ei sovi hormoniehkäisy joten ainoat vaihtoehdot on joko kondomilla tai vasektomia. Jos tiedät kolmannen vaihtoehdon, niin kyllä kiinnostaa kuulla.

No miksei Kuparikierukka tai vasektomia. 20 vuoden vakituinen parisuhde kondomilla on kyllä hulluinta mitä kuullu pitkään aikaan !

11/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

No miksei Kuparikierukka tai vasektomia. 20 vuoden vakituinen parisuhde kondomilla on kyllä hulluinta mitä kuullu pitkään aikaan !

Tuli vielä mieleen,että tiedättekö te kummajaiset edes millaista yhdyntä on ilman kondomia kun olette moista hulluutta edes jaksaneet ?

Vierailija
12/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normiäijä antaa aika pian nipsaista siemenjohtimet solmuun ennemmin kuin painaa 20 vuotta omaa muijaa kondomilla. Aika absurdi ajatus, mutta kaikenlaisia sukankuluttajia maailmasta löytyy.

Vierailija
13/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normiäijä antaa aika pian nipsaista siemenjohtimet solmuun ennemmin kuin painaa 20 vuotta omaa muijaa kondomilla. Aika absurdi ajatus, mutta kaikenlaisia sukankuluttajia maailmasta löytyy.

Vierailija
14/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole ongelma ollut 20 vuotta kondomilla. Aluksi saatetaan mennä ilman mutta sitten kun on tarkoitus mennä loppuun asti niin kondomi esiin. Minulle kun ei sovi hormonaalinen ehkäisy enkä rupea kokeilemaan tuleeko tulvakuukautiset kuparikierukasta ja eipä ole vasektoimiasta mieheni edes maininnut.

Vierailija
15/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo ole ongelma ollut 20 vuotta kondomilla. Aluksi saatetaan mennä ilman mutta sitten kun on tarkoitus mennä loppuun asti niin kondomi esiin. Minulle kun ei sovi hormonaalinen ehkäisy enkä rupea kokeilemaan tuleeko tulvakuukautiset kuparikierukasta ja eipä ole vasektoimiasta mieheni edes maininnut.

Aluksi...heh! Siinä touhutipassa on jo siittiöitä! Omg mitä juttua? Toivottavasti nuoret eivät ota oppia tästä kommentistasi!

Vierailija
16/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg vaan itsellesi hyvin on mennyt 20 vuotta eikä vahinkoja ole tullut.

Ei nuorten kevytsuhteissa kannata oppia ottaakaan tästä.

17/20 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi...heh! Siinä touhutipassa on jo siittiöitä! Omg mitä juttua? Toivottavasti nuoret eivät ota oppia tästä kommentistasi!

No ei ole ihan taviksia tämä pari, ei voi olla...

Vierailija
18/20 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan kukaan käyttää nykyisin enää pessaaria? Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Vierailija
19/20 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Kuparikierukka? Siinä hormoniton vaihtoehto!

Minulla sama juttu, mitkään hormoniehkäisyvalmisteet EI sovi. Olin 20v kun hankin ekan kuparikierukkani. 10v kokemusta, eikä muuta pahaa sanottavaa, kuin normia runsaammat kuukautiset, mutta se on pieni hinta! :)

Vierailija
20/20 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tämä ehkäisyvaahto, en ole tämmöisestä ennen kuullutkaan!

En pysty käyttämään hormoniehkäisyä, minulla oli vuosikausia käytössä kuparikierukka, josta tykkäsin! Otatin sen pois, kun alettiin hankkia jälkikasvua. Nyt syntyi esikoinen, ja suht pienellä ikäerolla toinen toiveissa, 1,5v-2,5v ikäero olis kiva. En noin lyhyen ajanjakson takia viityisi kuparikierukkaa laitattaa, ja pelkän kortsun varassa on nihkeetä...

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän