No milloinkas ne pelikoneet aukeaa??!! Eikös niiden pitäisi jo auketa???
Kommentit (17)
Joo ja rajat voi pitää pysyvästi kiinni kun on totuttu siihen.
Minä olen eläkeläinen ja minulta on mennyt se ainoakin hupi, mitä ennen kuolemaani saan. Pelikoneet ovat kiinni olleet jo liian kauan. En käyttänyt rahaa kuin jonkun 50 €/päivä. Nyt kun ei ole päässyt pelaamaan on rahaa, että lampaat söisi.
Haluan pelata marketin eteisessä, pelikoneet auki!!!!!
Miten pelikoneella pelaaminen ketään tartuttaa? Ihmisten kiusaamista.
Heinäkuussa! Käy tsekkaan veikkauksen sivuilta.
Pelikoneet on tyhmyys veroa. Sitten valtion viinakaupasta litkua mistä 90% on veroa.
Emma K. kirjoitti:
Minä olen eläkeläinen ja minulta on mennyt se ainoakin hupi, mitä ennen kuolemaani saan. Pelikoneet ovat kiinni olleet jo liian kauan. En käyttänyt rahaa kuin jonkun 50 €/päivä. Nyt kun ei ole päässyt pelaamaan on rahaa, että lampaat söisi.
Miten pelikoneella pelaaminen ketään tartuttaa? Ihmisten kiusaamista.
Ihmiset käyttää käsiään pelatessaan! Monella on vielä ärsyttvä tapa lääppiä näyttöjä turhaan.
Lisäksi niillä ei voi pitää turvavälejä, jos on monta konetta vierekkäin!
On se kultajaska netissäkin pelattavissa :D
Meidän kaupassa pelikoneet on kiinni niin, ettei niihin voi syöttää kolikoita tai se palautuu, MUTTA kun siihen kolikkoreikään työntää taitellun setelin, niin pääsee rahoistaan eroon, vaikka kone muuten onkin suljettu!
Olen siis saanut niihin menemään ihan samallalailla rahaa kuin tavallisinakin aikoina, mutta nyt täytyy siis vain olla setelirahaa! Lisäksi pääsee rahoistaan nopeammin eroon, joten aikaa jää muuhunkin, mikä on etenkin näin hyvillä säillä ihan mukava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Miten pelikoneella pelaaminen ketään tartuttaa? Ihmisten kiusaamista.Ihmiset käyttää käsiään pelatessaan! Monella on vielä ärsyttvä tapa lääppiä näyttöjä turhaan.
Helkkarin pölhö, en halua pelata kotonani. Haluan pelata marketin aulassa ja tavata muitakin pelaajia. Heitä ei kotona tapaa.
Eikös ovia avatessa lääpitä samaa ovenkahvaa, eikös ostoskärryjä työnnettäessä lääpitä samaa työntökahvaa, eikös kaikkea?
Pölhö, emme ole niin eristyksissä, että muitten ihmisten koskettelut olisi hermeettisesti eristetty.
Et ole pelkästään tyhmä, vaan sairautesi viittaa vahvasti tertiäärikuppaan.
Pelikoneet on paholaisen keksintö.
Emma K. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Miten pelikoneella pelaaminen ketään tartuttaa? Ihmisten kiusaamista.Ihmiset käyttää käsiään pelatessaan! Monella on vielä ärsyttvä tapa lääppiä näyttöjä turhaan.
Helkkarin pölhö, en halua pelata kotonani. Haluan pelata marketin aulassa ja tavata muitakin pelaajia. Heitä ei kotona tapaa.
Eikös ovia avatessa lääpitä samaa ovenkahvaa, eikös ostoskärryjä työnnettäessä lääpitä samaa työntökahvaa, eikös kaikkea?
Pölhö, emme ole niin eristyksissä, että muitten ihmisten koskettelut olisi hermeettisesti eristetty.
Et ole pelkästään tyhmä, vaan sairautesi viittaa vahvasti tertiäärikuppaan.
Mua taas v#tuttaa pelata, jos vieressä on liikaa väkeä.
Tykkään yksikoneisista paikoista.
mitä pelejä, miten sopimatonta ja moraalitonta. Kovaa Työtä köyhille vaan.
🤯
Pelaamot aukevat tämän viikon pe, markettien koneet 15.7. Klo 11 eteenpäin.
Kuka idiootti pelaa rahapelejä, joista ei voi voittaa pitkässä juoksussa? Vastaus: vain peliongelmaiset. Nuo automaatit pitäisi poistaa pysyvästi ja ottaa menetetty raha suoraan veroina, jolloin myös rikkaat joutuisivat maksumiehiksi. Noita pelejä pelaavat lähinnä eläkeläiset, mielenterveysongelmaiset ja alemmat sosiaaliluokat. Eli siis köyhät köyhtyvät entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti pelaa rahapelejä, joista ei voi voittaa pitkässä juoksussa? Vastaus: vain peliongelmaiset. Nuo automaatit pitäisi poistaa pysyvästi ja ottaa menetetty raha suoraan veroina, jolloin myös rikkaat joutuisivat maksumiehiksi. Noita pelejä pelaavat lähinnä eläkeläiset, mielenterveysongelmaiset ja alemmat sosiaaliluokat. Eli siis köyhät köyhtyvät entisestään.
Tää on nykyaikana lähinnä myytti, että pelaajat ovat eläkeläisiä tms.
Meidän kylällä näkee myös toimitusjohtajia pelaamaasa,
Who cares? Nyt ois sopiva tilaisuus poistaa ne kaikki kun ihmiset on oppinu oleen ilman niitä